معرفی ۴۲ وبلاگ آرایشی و زیبایی خارجی

وبلاگ زیبایی چیست؟

مهم نیست چقدر آرایش می کنید و یا از چه نوع رنگ مویی استفاده می کنید. جستجو برای راه های زیبایی پایان ناپذیر است. شما ممکن است به بهترین آرایشگاه ها بروید، مشکلات پوستی خود را حل کنید اما با یک کلیک می توانید از یک بلاگ زیبایی بهره مند شوید. امروزه ویدئوها و فیلم های کوتاه آموزشی هم به وفور در شبکه های اجتماعی یافت می شوند که بسیار کاربردی خواهند بود.

بهترین وبلاگ های زیبایی برای زنان

لیزا الدریج (Lisa Eldridge)

او نه تنها در انگلیس بلکه در تمام جهان به عنوان یک هنرمند در بخش آرایش مشهور شده است. او آموزش های حرفه ای می دهد و کسب و کار خود را دارد. او به پرسش های کاربران در زمینه ی زیبایی ( خودآرایی و میکاپ) پاسخ می دهد. اگر در هر بخش زیبایی و آرایشی سوالی دارید می توانید به وبلاگ  Lisa Eldridge مراجعه کنید.

تانیا بور (Tanya Burr’s Beauty Blog)

تانیا بور Tanya burr به عنوان یک کارشناس زیبایی در یوتیوب فعالیت می کند و ویدئوهای آموزشی می گذارد. او برای نمایش دانش خود در زمینه ی زیبایی این صفحه را راه اندازی کرده است. او نویسنده ی کتاب است و لاین تخصصی لوازم آرایشی خود را نیز افتتاح کرده ست. او نگاهی خاص به آرایش و زیبایی  دارد و انواع آن را به شما ارائه می دهد.

A Model Recommends

اگر به دنبال استفاده از یک برند معروف بین المللی هستید ممکن است سوالات متعددی ذهن شما را درگیر کند، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از بلاگ زیبایی روت کریلی استفاده کنید.این بلاگ نکات پشت صحنه ی تولید محصولات و نحوه ی عرضه ی آن را به شما نشان می دهد. اگر جز آرایشگران و علاقمندان به آرایش هستید مقصد رویایی شما همین بلاگ است.

 

آموزش های نیکی (Nikkie Tutorials)

کسی هست که نیکی را نشناسد؟! او یک آموزش دهنده ی آرایش است که برای هر سوالی پاسخی قانع کننده دارد. به علت دقت فراوان، نکات خارق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و به قول معروف، در زمینه میکاپ و ارایش، مو را از ماست بیرون میکشد. . او از مهارت آرایشی خود برای شناساندن خود استفاده می کند و به شما نیز آموزش می دهد که این گونه باشید. هدف بعدی نیکی چیست؟ تبدیل شدن به پیتر مک گراث بعدی!

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

 

ماسکارا (Maskcara)

کارا یک مدرس آرایش است که به دلیل آرایش های طبیعی و زیبایی خود شهرت دارد. کلاس های آموزشی او در سطح جهانی برگزار می شوند ، اگر مشتاق یادگیری آرایش هسنید می توانید این وبلاگ را چک کنید.

سان دی گرل (The Sunday Girl)

وبلاگ سان دی گرل متنی که خواستگاهی انگلیسی دارد و جدیدترین محصولات لاین های مختلف را بررسی می کند که اکثر آنها از داروخانه ها و یا برندهای معتبر هستند. هر چیزی که در داروخانه و برندهای معتبر وجود دارد را می توانید در این بلاگ بیابید.

عطرهای قدیمی استفاده شده در قرون وسطی
مشاهده

۱۵ Minute Beauty Fanatic

یک بلاگر که در دنیای واقعی یک مادر و پزشک است این بلاگ را تاسیس کرده است. او در این بلاگ در پانزده دقیقه سعی دارد ترفند های کاربردی و آسان، که بسیار ساده و راحت هستند و افراد مبتدی به راحتی می توانند آن ها را یاد بگیرند را برای پر زرق و برق جلوه دادن آموزش می دهد. این بلاگ مناسب کسانی است که سرشان شلوغ است و در طول روز، به علت حجم زیاد کاری خود، زمان محدودی دارند. قطعا این بلاگ را دوست خواهید داشت.

The Raeviewer

مهم نیست بودجه شما برای خرید لوازم آرایشی چقدر است. آیا از لوازم لوکس استفاده می کنید و یا از محصولات ارزان؟ بلاگ The raeviewer به شما کمک می کند که یک تحلیل دقیق از هر محصول زیبایی داشته باشید. وبلاگ نویس این بلاگ رائه (Rae) آخرین متدهای آرایشی را آموزش می دهد، این بلاگ بدترین و بهترین را در صنعت زیبایی به شما نشان می دهد.

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

Beauty Banter

هدف وبلاگ Beauty Banter دکوراسیون زیبایی فهماندن زیبایی به عامه ی مردم است. سارا هورد با دانش خود توانسته بهترین های این صعنت را معرفی و نمایان سازد. او هر چیزی که مربوط به آرایش و مو باشد را برایتان تحلیل می کند و زیبایی را به طور کامل برایتان پوشش می دهد.

She’s In The Glow

وبلاگ she’s in the Glow دارای محتوای به روز، منحصر بفرد و ارزشمند در دنیای میکاپ و آرایش است. آنی در وبلاگ خود به آینده نگری در حوزه ی آرایشی می پردازد و شیوه های یادگیری جدیدی را برای خوانندگانش پدید می آورد.

Clumps Of Mascara

هدف وبلاگ Clumps Of Mascara همانطور که از اسم بلاگ نمایان است. این بلاگ به شما کمک می کند تا از ریمل های به دردنخور دوری کنید. بریتنی با بررسی ریمل های موجود در بازار با هر رنج قیمتی سعی دارد بهترین آن ها را به شما معرفی کند تا چهره ای شاداب تر و جوان تر داشته باشید. او در گوشه ای از بلاگ خود قسمتی را برای ناخن و استایل کردن آن ها قرار داده است که ایده های نو و جدید خود را در این زمینه با شما به اشتراک می گذارد.

رژ ۱۸ (Rouge 18)

رژ ۱۸ بلاگی است که مجموعه ای فوق العاده از آخرین اخبار زیبایی همراه با آخرین محصولات را به شما نشان می دهد. بلاگر آمبر کتز به خوانندگان وبلاگش این نوید را می دهد که با به روز ترین مطالب آن ها را آگاه سازد. اگر مدتی از دنیای آرایشی و زیبایی دور بوده اید درست باید از همین وبلاگ دوباره شروع کنید.

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

Beauty Is Boring

رابین بل یک هنرمند است که در حوزه ی عکاسی آرایشی فعالیت می کند او خالق وبلاگ Beauty Is Borning است. او از یک تولیدی لوازم آرایش بیرون آمد و مجله ی عکاسی خود را اره انداخت. او با یک دوربین پولاروید توانسته هر چیز را به جنب و جوش درآورد و وبلاگش به جهانیان عرضه کند.

The Beauty Bybel

بنیان گذار بلاگ The Beauty Bybel، کارلی بیبل است که هدف اش راهنمایی و ترفندهایی است که به دختران در سراسر جهان می دهد. او تغییرات کوچکی را در دنیای آرایشی و زیبایی به شما آموزش می دهد که می تواند آرایش روتین شما را دستخوش تغییر کند. او کسی است که ارایش کردن بدون استفاده از آینه را در بین مردم باب کرده است‌.

The Wanderlust Project

هدف بلاگ The Wander Project معرفی محصولات اغوا کننده است و در مورد آن ها توضیح می دهد. شرلی رناتا بلاگری است که در مورد محصولات آرایشی کره و نوع آرایش آن ها را بررسی می کند. بنابراین اگر یک ترکیب مناسب از محصولات را در سراسر جهان به دنبالش هستید می توانید در پروژه ی سیاحت آن را بیابید.

معرفی برند آرت دکو
مشاهده

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

Hello October

وبلاگ Hello October به بررسی محصولات و آموزش های مختلف می پردازد. سلام اکتبر توسط سوزی اداره می شود که عدالت را در بین بلاگرها و محصولات رعایت می کند. این بلاگ قطعا ارزش بازدید دارد.

I Covet Thee

زمانی که به وبلاگ I Covet Thee می روید دیگر دوست ندارید از آن خارج شوید. این بلاگ به بررسی آخرین محصولات می پردازد. الیکس وبلاگ نویس این وبلاگ است و تضمین می کند که به همان اندازه که صفحه ی خوش آب و رنگی را مقابلتان می بینید به همان اندازه نیز اطلاعات دست اول برداشت کنید. این بلاگ محصولاتی که ارزش خرید دوباره را دارند را نیز معرفی میکند.

 

Miss Maven

هنگامی که سرگرمی شما به کار شما تبدیل می شود ارزشی چند برابر پیدا می کند. تنی عشق و تخصص خود را در حوزه ی مو و آرایش را در این بلاگ نشان داده است. او آخرین محصولات را بررسی میکند، او تمام موارد مورد نیاز زیبایی را به اشتراک می گذارد و گام به گام مراحلی که با تجربه به آن رسیده است را برای شما به اشتراک می گذارد. شما باید Miss Maven را مشاهده کنید.

 

Dizzy Brunette

زیبایی آرزوی هر دختری است و Dizzy Brunette آن ها را به این آرزو می رساند. این بلاگ از انگلیس به شما خوش آمد می گوید. کوری آخرین متدهای آرایشی و محصولات جدید را همراه با عکس های با کیفیت و نوشته های فوق العاده به شما عرضه می دارد.

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

Cityscape Bliss

یک بلاگ ساده و بسیار کامل که ایده ی اضافه کردن استایل بوهمیا را به عمل رسانده است. Cityscape bliss متنی که مبتنی محصولات انگلیسی است، آرایش های بوهمی را همراه با نکات اولیه ادغام می کند . ترزا لوازم آرایشی ، محصولات مرتبط با ناخن و مو را بررسی میکند. ترزا با استفاده از عکس های متفاوت از زرق و برق دار تا ساده را در بلاگ خود جمع آوری کرده است. هنگامی که در وبلاگ شهر سعادت در حال گشت و گذار هستید یک فرم سیبیل مانند شما را دنبال می کند.

Dreaming In Blush

یکی از موفقیت هایی که بلاگر بودن در یوتیوب می تواند به همراه داشته باشد این است که شرکت لوازم آرایشی خود را داشته باشید. اله فاولر یک بلاگر موفق است که صنعت زیبایی را چه در تولید و چه در ارائه ی محصول به خوبی مشناسید. او تمام ترفند های زیبایی، محصولات با ارزش برای خرید و چگونگی آرایش را به شما آموزش می دهد. او بنیان گذار Dreaming in Blush ست.

The Beauty Of It Is

کتی دنو یک هنرمند آرایشگر  اهل نیویورک است. او دقیقا به شما آموزش می دهد که چه کاری کنید تا زیباتر جلوه کنید. او این سوال برایتان ایجاد می کند که چه چیزی می تواند نشانه ی زیبایی و اسرار شما باشد؟ او بی واسطه در The Beauty Of It Is به شما آموزش می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

 

 

The Formula

اگر به دنبال یک بیوتی بلاگر از دو قاره ی متفاوت هستید می توانید The Formula را دنبال کنید. امی بنیان گذار این وبلاگ سعی می کند به طور مساوی از محصولات هر دو قاره استفاه کند. او محصولات مربوط به زیبایی را ترجیح می دهد اما اگر با فرمولاسیون های درست و طبیعی تهیه دیده شده باشند. او سعی می کند صادقانه فرمولاسیون محصولات مراقبتی مو و پوست و حتی آرایشی را برایتان شرج دهد.

خواص شگفت آور ماسک زردچوبه برای پوست
مشاهده

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

Miss Whoever You Are

این بلاگ سرگرم کننده ترکیبی کاملی از چگونگی زیبایی و بررسی محصولات آرایشی است. Miss whoever you are توسط اییلن به روز رسانی می شود و واقعیت های زیبایی را دنبال می کند.

 

The Clean Beauty Blog

اگر زیبایی معنی خاصی داشته باشد می تواند چیزی شبیه شما باشد. وبلاگ The clean Beauty Blog به بررسی محصولات طبیعی می پردازد و با حسن نیت آن ها را معرفی می کند.

Cult Of Pretty

آنه کولوین در وبلاگ Cult Of Pretty از تجربیات آریشی با ارزش خود و عکس های تخصصی استفاده می کند. این بلاگ برای این ایجاد شده تا مکتبی خاص از زیبایی را برای شما به ارمغان آورد. شما مطمئن هستید که در این دنیا زیبایی از بین رفته است اما می توانید با این بلاگ زیبایی جدیدی را ایجاد کنید.

Makeup And Beauty

سنجا سینگ و راتی تهری بنیان گذاران وبلاگ Makeup And Beauty هستند آن ها این وبلاگ را به حوزه ای بین المللی تبدیل کرده اند. این حوزه های بین المللی در دبی و فیلیپین و هند برای زنان مراجع آرایشی هستند که بیش از ۷۰۰ نویسنده دارند.

The Beauty Department

وبلاگ The Beauty Department واقعا شما را زیبا می کند، امی نادین با آرایش به شما نشان می دهد که چگونه زشتی ها را کاور کنید و کریستین به شما آموزش می دهد که چگونه همه  چیز را راجع به ناخن و مو بدانید. در این سایت می توانید هر چیزی در مورد آرایش مو، ترند های فعلی پوست و مو و …  را بیابید. در بخشی از بلاگ زیبایی دپارتمان به ترفندهای مختلف آرایشی نیز پرداخته شده است.

Zoella

در یک عصر خسته کننده زوئه تصمیم گرفت تا استارت یک بلاگ را بزنید او در وبلاگ Zoella هر چیزی که عاشقش بود را در معرض دید عموم قرار می داد، زیبایی، لایف استایل، غذا و … او امروز ده میلیون بازدید کننده را در بلاگ خود پذیراست. زوئه برای آن ها محتواهای جدید و ویدئوهای دست اول تهیه می کند تا تفاوت را احساس کنند.

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

Makeup.com

تیم بنیان گذار بلاگ Makeup پلتفرومی برای آموختن و رشد دادن به زنان را تاسیس کرده که آن ها در هر زمانی بتوانند سطح زیبایی خود را تغییر دهند. آن ها امید دارند که با بوجود آوردن این بلاگ بتوانند تجربه ای سرگرم کننده در کنار پیشنهادات و ترفندهای زیبایی به زنان ارائه کنند. آن ها اولین طرفداران برند اورال بودند و هنوز هم از محصولات آینده ی آن ها حمایت می کنند.

Makeup And Beauty Blog

زمانی که یک نفر غرق در دنیای آرایش می شود شروع به تاسیس یک بلاگ زیبایی می کند این می تواند عالی باشد. نویسنده ی بلاگ Makeup and Beaury کارن است که به بررسی محصولات، اخبار زیبایی و راهکارهای مهم آرایشی می پردازد. او بلاگ خود را مانند یک مجله ی تعاملی اداره می کند همچنین همیشه در پست های خود از عکس های زیاد و گربه ی فوق العاده اش بهره می برد.

WiseShe

آنامیکا وبلاگ خود را در حوزه ی آرایشی در سال ۲۰۱۰ افتتاح کرد. امروز وبلاگ WiseShe یکی از بزرگترین سایت های هند است. بلاگ زیبایی زن عاقل همه چیز را پوشش می دهد، از آرایش، محصولات زیبایی، ترفندهای کاهش وزن و مد و حتی سفر! تیم بلاگ زن عاقل هر روز کار می کنند و با بررسی دنیای زنان مدرن این سایت را به روز می کنند.

Beauty Geeks

جین فالکون بنیان گذار و سردبیر بلاگ Beauty Geeks می گوید بلاگ او همه چیز را تعریف می کند، تیم نویسندگی او همه چیز را در مورد راهنمایی ها و ترفندها جمع آوری می کنند و به شما این اطمینان را می دهند که با استفاده از آن ها پوست و مویی زیبا خواهید داشت.

در خرید عطر ادکلن دوست خود را همراهی کنید
مشاهده

The Beauty Look Book

سابرینا بازاریاب است و کار خود را از یک بلاگ خلاقانه شروع کرده است. او محصولات با کیفیت زیبایی را در حوزه ی عطرها، مراقب پوست و بدن و لوازم آرایش را معرفی می کند. او در مورد مد و زیبایی و عکاسی شور و اشتیاق فراوانی دارد که آن را در وبلاگ The Beauty Look Book انعکاس داده است.

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

Makeup Tutorials

وبلاگ Makeup Tutorials زاییده ی افکار کارن است.او قصد دارد این بلاگ را به یک انجمن سرگرم کننده و الهام بهش تبدیل کند. این بلاگ زیبایی دارای آموزش هایی در رابطه با مو، ناخن، و آرایش است . اگر دیوانه ی آرایش هستید این بلاگ یک انتخاب خوب برای شماست.

Makeup And Beauty Home

لنسی وبلاگ خود را زمانی آغاز کرد در حال تخصیل در مدرسه بود. او عاشق آرایش و مراقبت های پوستی بود و پست های خود را تضمین می کرد. او امروزه یک بلاگ قوی در این زمینه دارد. او خانه ی خود را تبدیل به محل کارش کرده است و از این مورد بسیار خوشحال است. سری به Makeup And Beauty Home بزنید و از راهکار های زیبایی او بهره مند شوید.

Essie Button

استی لالند همانند بسیاری از وبلاگ نویسان این کار را برای سرگرمی شروع کرد اما به تدریج محبوبیت زیادی پیدا کرد و تبدیل به تجارت او تبدیل شد. او در بین پست و ویدئوهای خود از لایف استایل به نکات آرایشی و زیبایی می پرد. او در Essie Button به بررسی محصولاتی که مورد توجه است می پردازد. اگر عاشق زیبایی هستید حتما بلاگ زیبایی اسی نظر شما را جلب خواد کرد.

 

Bun Bun Makeup Tips

جولی بلاگ خود را برای نیاز زنان آسیایی به زیبایی و آرایش ایجاد کرده است. او عاشق آرایش است و علاقه ی بسیاری به بلاگ ها دارد. او این کار را تنها برای رشد آرایش انجام میدهد. حتما پیشنهاد میکنیم از وبلاگ Bun Bun Makeup Tips دیدن کنید.

British Beauty Blogger

جین کانینگهام قبل از بلاگر بودن یک نویسنده بود و چهار کتاب در زمینه ی زیبایی داشت. او برای شروع کار نکات زیبایی را برای روزنامه های می نوشت اما روزنامه ها به او این امکان را نمی دادند تا تجربیات خود را بنویسید. پس او شروع کرد تا با بررسی محصولات بلاگ British Beauty Blogger را تاسیس کند.

42 بلاگ زیبایی در هر زمان

 

My Beauty Bunny

این بلاگ جالب خواستگاهی از لس انجلس دارد، مبتکر آن یک وبلاگ نویس زیبایی جین ماتیوز است. او در My Beauty Bunny محصولاتی را معرفی می کند که بر روی حیوانات آزمایش نشده اند. شور و شوق مردم برای زیبایی و علاقه به حیوانات باعث شد او موفق شود.

Amelia Liana

آملیا خالق بلاگ Amelia Liana است. او اهل لندن است و بین نیویورک و اروپا نیز در سفر و زندگی است. بلاگ او به تفسیر اتفاقات روزانه ، مد و لایف استایل و صد البته زیبایی می پردازد.

Beauty Bets

الیزابت دنه دنیای زیبایی خود را با خلق چهره های زیبا و کارهایی که خودتان می توانید انجام دهید (DIY) شروع کرد. سپس با مشاوره دادن به زنان به جلو حرکت کرد. او آخرین و جدیدترین راهکارهای درمانی در حوزه ی زیبایی را در وبلاگ Beauty Bets آزمایش می کند.

 

خود را برای زیبایی آماده کنید. وبلاگ های معرفی شده در بالا دایره المعارف های گویایی هستند که راه درست را به شما نشان می دهند. شما با وارد شدن به این وبلاگ خود را وارد سیاره ای جدید می کنید و تجربه ای لذت بخش را خواهید داشت.

 

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.