ماگلر

معرفی ادو پرفیوم آورا ماگلر Mugler Aura EDP

بیشتر خانم ها در انتخاب عطر و ادکلن به دنبال رایحه های بسیار دلنشین و هیجان انگیز هستند و در این انتخاب علاوه بر توجه به رایحه عطر به کمپانی تولید کننده عطر نیز بسیار توجه می کنند در معرفی ادو پرفیوم ماگلر Auraباید بگوییم که این ادو پرفیوم رایحه ای خاص پسند دارد و  این عطر با نت های شیرین و خوراکی  و طبع گرم توانسته است تا بیش از ۸۰ درصد خانم ها را جذب خود کند. ادو پرفیوم ماگلر در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و با داشتن رایحه ای بسیار خاص و ماندگاری بالا بسیار سریع مورد توجه قرار گرفت. با توجه به نزدیک شدن به فصل های پاییز ادو پرفیوم Aura پیشنهاد خوبی برای استفاده در فصول خنک و سرد سال است.

 

بررسی ادو پرفیوم آورا ماگلر Mugler Aura EDP

تیری موگلر موسس کمپانی ماگلر از موفق ترین افراد در زمینه برند سازی است و کمپانی فرانسوی موگلر (Mugler )  یکی از بهترین شرکت ‎های ‎تولید عطر در این کشور است که این کمپانی توانست تا با معرفی یکی از پرفروش ‌ترین و بهترین عطرهای خود به نام عطر Angel در سال ۲۰۰۷ شناخته تر از سایر کمپانی ها شود. عطرهای مشهور و خوش رایحه ی ماگلر در ایرانوس.

یکی از بهترین محصولات برند موگلر، عطر زنانه (ادو پرفیوم) موگلرaura  است که با داشتن طبع گرم و شیرین می‎توانید آن را برای مجالس و مهمانی‎های ‎رسمی استفاده کنید. با توجه به عطر و رایحه سبک آن بدون شک شما در مراسم احساس بسیار خوبی را خواهید داشت. این عطر در دو حجم ۹۰ و ۵۰ میلی لیتری و در بسته بندی زیبا و شکیل عرضه می شود.

عطر زنانه پرادا کندی : معرفی و خرید عطر پرفروش و محبوب پرادا کندی
مشاهده

Mugler Aura

تاریخچه برند ماگلر

درباره برند موگلر باید بگوییم که این برند توسط یک عکاس و طراح مد فرانسوی به نام تیری موگلر  در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد توجه موگلر به دنیای مد و فشن باعث شد تا او با کسب تجربه کافی در این زمینه سال های درخشانی را در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ تجربه کند او توانست تا در این سال ها موفقیت‎های ‎زیادی را در زمینه طراحی مد کسب کند. مهارت او فقط در طراحی نبود بلکه این طراح مشهور دست به شگفتی بزرگی زد و به سمت صنعت عطرسازی رفت. یکی از نکته های بارز سبک کار موگلر  متفاوت بودن او با سایر کمانی های تولید عطر است زیرا موگلر برای طراحی عطر و رایحه، از تلفیق رایحه‎های ‎فانتزی و سنتی استفاده می‎کرد. کمپانی ماگلر توانست تا در سال ۱۹۹۲ با طراحی عطر angel اولین محصول خود را به دنیا معرفی کند و در سال ۲۰۰۷ توانست تا جایزه Fifi Awards Hall را به خود اختصاص دهد.

بعد از سال ۱۹۹۶ که تیری موگلر اولین عطر مردانه اش را با نام تیری موگلر ای من A*Men  به بازار عرضه کرد، از جمله عطرهای مشهور این برند می توان به ادو تویلت ماگلر Havane ، ادو تویلت ماگلر Alien، ادو تویلت ماگلر A Men Pure Malt  اشاره کرد. این کمپانی توانسته است تا با همکاری با طراحان عطر مطرحی چون Daphne Bugey, Christophe Laudamiel, Alberto Morillas, Jacques Huclier, Quentin Bisch  ۱۲۲ عطر را معرفی و عرضه کند.

ماگلر

توسط چه افرادی ساخته شده است؟

گروه عطر سازی کارلینز یکی از متبحرترین گروهی بودند که در زمینه ساخت عطر های با رایحه بسیار دل انگیز و با ماندگاری بالا فعالیت می کردند از این رو  ماگلر برای تولید برخی از محصولات خود با این گروه همکاری می کرد. علاوه بر این افراد می‎توان به Olivier Cresp، Yves de Chirin، Dominique Ropion، Marie Salamagne،  Laurent Bruyere، Aurelien Guichard و Dorothee Piot اشاره کرد. از ان جایی که این عطرسازان همگی در سراسر اروپا و به خصوص فرانسه شناخته شده بودند. از این رو همکاری با آنها به افزایش کیفیت و ماندگاری عطر برند موگلر بسیار تاثیر مثبتی داشت.

معرفی 7 عطر محبوب زنانه با رایحه یاس
مشاهده

 

ماگلر

رایحه ادو پرفیوم ماگلر Aura

با توجه به رایحه های خاصی که دارد این تری موگلر آئورا ادو پرفیومی بسیار خاص و ایده ال برای تمام خانم هایی است که به دنبال یک حس بسیار زیبا هستند این عطر دل انگیز از سه نت مختلف و ترکیبات بسیار خاص ساخته شده است

نت اولیه: ترنج و ریواس

نت میانی: شکوفه پرتقال، روایح سبز، گل یلانگ و گلابی

نت پایه: روایح چوبی، چوب صندل، دانه های تونکا و چوب کهربا

استفاده از ترکیبی با رایحه میوه و چوب مهم ترین رایجه در این ادو پرفیوم است. زمانی که این عطر را بر روی نبض و یا بدن خودتان اسپری می کنید، در ابتدا بوی دل انگیز ترنج و ریواس به مشام تان خواهد رسید بعد از گذشت زمان کوتاهی رایحه ای از ترکیب شکوفه پرتقال، روایح سبز، گل یلانگ و گلابی را احساس خواهید کرد که مطمئنا بسیار خوشایندتان خواهد بود و بوی پایانی و اصلی عطر هم از روایح چوبی، چوب صندل، دانه های تونکا و چوب کهربا گرفته شده است. این عطر با توجه به غلظت بالای عطرش و ادو پرفیوم بودنش ماندگاری بسیار بالایی دارد و پخش بوی ملایمش اطرافیان را متوجه شما خواهد ساخت. شما با استفاده از این عطر نه تنها احساس بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد بلکه رایحه های متنوع این عطر در یک مهمانی بزرگ به شما اعتماد به نفس بسیاری را می بخشد و نزدیکان شما از این رایحه ها بدون شک لذت خواهند برد.

ماگلر

ادو پرفیوم زنانه Aura مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

عطر زنانه Aura  یکی از جدید ترین عطرهای عرضه شده از سوی برند معروف و پرطرفدار فرانسوی ماگلر می باشد که این عطر بعد از این که در فرانسه عرضه شد خیلی زود معروف شد و توانست تا به کشور های دیگر نیز ورود کند کمپانی موگلر در سال ۲۰۱۷ این عطر را با همکاری طراحان به نام عطر Christophe Raynaud و Marie Salamagne  معرفی کرد. از آن جایی که عطر زنانه Aura دارای طبعی گرم دارد از این رو مناسب استفاده برای فصل های سرد است، آئورا پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و در تمامی فصول سال بصورت روزانه قابل استفاده است.

عطر دیور ساواج + معرفی و بررسی
مشاهده

 

طرح شیشه ادو پرفیوم زنانه Aura

علاوه بر رایحه متفاوت و خاص، بطری عطر زنانه Aura نیز بسیار شیک، لوکس و خاص طراحی شده است.رنگ بطری این ادو پرفیوم به رنگ سبز زمردی بسیار زیبا است که در همان نگاه  اول هر بیننده ای را مجذوب خود می کند و مانند زمرد درخشانی بسیار دلربا آرامش خاصی را به انسان می بخشد.

بطری شیشه ای سبز رنگ به قدری شفاف است که می توان به راحتی مایع داخل آن را مشاهده کرد، این بطری به شکل قلب تراش خورده است و شکل و شمایل مانند قلب زمردی دارد.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.