گوچی بلوم

معرفی ادو پرفیوم گوچی Bloom

کمپانی Gucci یکی از مطرح ترین و مشهور ترین برندهای تولید کننده عطر در سراسر جهان است که از دیرباز مورد توجه افراد معروف به خصوص سلبریتی ها می باشد. محصولات این کمپانی مخصوص خانم ها و آقایان خوش سلیقه بوده و این عطر زنانه گوچی بلوم را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار جهانی کرد. در ادامه به نقد و بررسی عطر معروف Gucci Bloom می پردازیم که یکی از عطرهای پرطرفدار این تولید کننده می باشد.

ادو پرفیوم زنانه گوچی بلوم Gucci Bloom

ادکلن گوچی بلوم Gucci Bloom عطری است زنانه و خاص که بیشتر خانم هایی که عاشق رایحه های بسیار گرم و شیرین هستند از این عطر بسیار استقبال می کنند. این روزها و با خنک ‌تر شدن هوا و کوتاه ‌تر شدن روز ها بهتر است تا کم کم عطر های خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و از عطر های مخصوص پاییز تان استفاده کنید.

ادو پرفیوم زنانه گوچی بلوم مدل Gucci Bloom اولین عطر برند گوچی در زمان مدیریت الساندرو میکل است. این عطر رایحه بهترین گل‌ های معطر را دارد رایحه مریم و یاسمن در این عطر با وجود این که بوی غالب در آن نیستند اما با استفاده از آن این عطر بویی مانند یک دسته گل بزرگ و زیبا را دارد با وجود این رایحه های دل انگیز این عطر برای استفاده روزانه پاییز مناسب است.

شروعی تازه با عطر خوب
مشاهده

 

تاریخچه برند Gucci

همه ما با این برند آشنا هستیم برندی که بهترین پوشاک دنیا را عرضه می کند در واقع این برند یکی از لوکس ترین برند های دنیا است. این کمپانی ایتالیایی توانسته است تا با نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص خودش طرفدارن بسیاری را در دنیا داشته باشد.

این شرکت توسط گوچیو گوچی  و در سال ۱۹۲۱ در فلورانس تاسیس شد، در ابتدای تاسیس این شرکت هدف فقط شناساندن شکوه زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود اما رفته رفته گوچی توانست تا محصولات بسیاری از جمله پوشاک ، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی را تولید‌ کند این کمپانی یکی از مطرح ترین و مشهور ترین برندها در عرصه چرم بود.

این شرکت  در سال ۱۹۹۷ توانست تا با راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن قدمی نو در تولید محصولات افسانه ای داشته باشد. محصولاتی که امروزه از پرفروش ترین محصولات عطر و ادکلن جهان بشمار می روند. Envy By Gucci  اولین عطر GUCCI  است که در سال ۱۹۹۷ تولید شد .

Gucci Bloom

 

رایحه ادو پرفیوم گوچی Bloom

رایحه ادو پرفیوم گوچی Bloom عطری است ملایم و شیرین و کمی تلخ این عطر در اگوست سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. در واقع این عطر اولین عطر گوچی است که از خلاقیت میشل ساخته شده است عطر این عطر در واقع  یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین عطرهای گروه گوچی می باشد که توانسته است تا با بوی خنک و پودری خارق العاده اش همگان را شیفته خودش کند؛ نت های این عطر در اصل ترکیبی از نت های یاس امین الدوله، یاس عربی، و کمی نت چوبی در رایحه ابتدایی می باشد و در رایحه میانی کمی بوی گلاب مشام شما خواهد رسید همچنین نت پایانی این عطر شامل زنبق و گل مریم می باشد.

معرفی عطر زنانه ایفوریا کلوین کلاین
مشاهده

یکی از دلایل پرفروش بودن و محبوبیت عطر گوچی بلوم رایحه ملایم و دخترانه آن است که ترکیبی شگفت انگیز دارد و مناسب مجالس ومهمانی می باشد. حجم ادوپرفیوم Gucci Bloom در اصل ۱۰۰ میلی لیتر در نظر گرفته شده که با بوی جذاب و دلفریبی که دارد تاکنون توانسته نظر بسیاری از خانم ها را جذب کند.در واقع  بلوم عطری جدید از این کمپانی ایتالیایی با طراحی رایحه از دنیای بوها است که تا ۵ ساعت ماندگاری دارد.

Gucci Bloom

شکل ظاهری ادو پرفیوم گوچی Bloom

ادو پرفیوم گوچی Bloom با رایحه های دل انگیزش حس زیبایی و خوبی را به انسان می بخشد این عطر علاوه بر رایحه بسیار محصور کننده اش دارای یک ظرف بسیار شیک و زیبا و دلربای صورتی رنگ است . این بطری شیک و لاکچری ظاهر بسیار زیبایی را دارد که نام عطر بر روی بطری حک شده است.

 Gucci Bloom

 

ادو پرفیوم گوچی Bloom مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

همان طور که درباره این عطر ادکلن گوچی بلوم Gucci Bloom  گفتیم بلوم عطری است ملایم و شیرین و کمی تلخ که در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر زنانه با توجه به رایحه های دل انگیزش برای تمام فصول و بالاخصل پاییز هزار رنگ و بو مناسب می باشد. همچنین این عطر گزینه مناسبی برای استفاده طول روز و محافل روزانه است که شما با یک اسپری از این عطر گویی در باغی از گل ها استشمام می کنید ماندگاری بالای این عطر حس بسیار خوبی به انسان می بخشد. از این رو این عطر مناسب تمام خانم های شیک پوشی است که به دنبال یک عطر زنانه خوب و برای مصرف روزانه در فصل های بهار و تابستان و یا پاییز و تابستان هستند، عطر گس صورتی یک ادوپرفیوم بسیار مناسب و جذاب برای آن ها خواهد بود تا روز های سرد سال را با بوی خوش سپری کنند.

معرفی عطر پولو مردانه خاص با امکان خرید عطر پولو
مشاهده

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

 

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.