بهترین آرایش های گلدن گلوب

گلدن گلوب مراسمی با شکوه است که هر ساله در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود و به بهترین برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی و بهترین بازیگران در این جشنوارهٔ با شکوه جوایزی اهدا می‌شود. گلدن گلوب ۲۰۲۰ نیز در سال جدید برگزار شد و در این جشنوارهٔ سالانه بازیگران زن و مرد از مدل لباس‌ها و مدل موهای خاص و متفاوتی برای ایجاد جذابیت بیشتر استفاده کرده‌اند. در ادامه این مطلب شاهد تصاویر و آرایش‌های زیبای بازیگران مشهور هالیوودی در گلدن گلوب ۲۰۲۰ را خواهیم بود. با ما همراه باشید.

زوئی داچ

لباس خیره کننده زوئی، از برند فندی تعبیر زیبایی از یک لباس در فرش قرمز است. مدل مو او همانند افرادی‌که در اواخر دهه ۱۹۷۰ زندگی می‌کردند، است که این باعث زیباتر شدن او شده. بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها اظهار داشتند که آرایش صورت وی به خوبی انجام و از مواد مرغوبی استفاده شده.

جویی کینگ

طراح لباس او، جارد، ستاره کوچکی را در لباس “ایریس وان هرپین” جویی قرار داد که این حرکت بسیار هنری به حساب میاد. او سپس انتخاب کرد که رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری مایل به نقره‌ای را بدون اینکه بیش از حد پر رنگ کشیده شوند، لحاظ کند و به چشم‌های او رنگ و لعاب بدهد.

کری واشنگتن: تنها آرایشی که مناسب لباس کری است، قطعاً یک رژ لب قرمز مات و کلاسیک است.

معرفی عطر ایو سن لورن Yves saint laurent La Nuit de l Homme
مشاهده

جنیفر لوپز

آرایشگر او، کریس اپلتون، اظهار دارد که برای این خواننده مشهور و سخت پسند صدها مدل مو در نظر گرفته بوده و در آخر این مدل انتخاب شده است؛ که باعث درخشش وی بر روی فرش قرمز شده و او را به یکی از بهترین آرایش‌های گلدن گلوب تبدیل کرده است.

رونان سائورس

این سایه‌های چشم هلویی درخشان، ظاهر زیبایی به وی داده است. صورتی رونان چنان درخشان شده بود که بسیاری اظهار داشتند او از یک فیلتر اینستاگرامی استفاده کرده است! بدون شک او یکی از بهترین آرایش‌های گلدن گلوب سال ۲۰۲۰ را دارا بود.

زویی کراویتز

موهای کوتاه با رژلب قرمز، یک ترکیب فوق العاده است.

لوسی بوتن

او، ملکه زیبایی‌های بی باک و جسورانه است و امشب نیز از این قاعده مستثنی نبود. استفاده از هایلایتر برای چشم ها همیشه اعجاب انگیز و فوق العاده خواهد بود.

پریانکا چوپرا

او با لباسی صورتی و گل‌های صورتی و رژ لب قرمز یاقوتی کبود بسیار زیبا به نظر می‌رسید. همسر او نیک جوناس نیز در این مراسم با او حضور داشت و این زوج یکی از بهترین‌های گلدن گلوب بودند.

جنیفر آنیستون

وقتی موهای شما به اندازه جنیفر آنیستون زیبا است، بهتر انتخاب سادگی است. بازیگر محبوب سریال فرندز، خیره کننده بنظر می‌رسید و یکی از بهترین آرایش‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰ را داشت.

آکوافینا

سایه چشم نقره‌ای، خط چشم گربه‌ای کلاسیک، و رژ لب قرمز نشان دهندهٔ یک ترکیب موفق در آکوافینا است.

وینی هارلو

سایه چشم دودی (اسموکی) با سایه سرمه‌ای و رنگ‌های تیره، مدل وینی هارلو را خیره کننده کرده بودند.

معرفی عطر زنانه ایفوریا کلوین کلاین
مشاهده

داکوتا فانینگ

موهای شاداب و براق به همراه آرایشی ساده از نکات جالب توجه استایل داکوتا فانینگ است، او با لباسی به رنگ گل لوندر (اسطوخودوس) یکی از درخشان ترین افراد حاضر در گلدن گلوب امسال بود.

تیلور سوییفت

سایه‌های کم رنگ و مرواریدی او و مژگان بلند و سیاه اش، اجازه می‌دهند تا لباس گل دارش بیشتر جلوه کند. تیلور که از استایل همیشگی‌اش (رژ لب‌های قرمز) فاصله گرفته بود، بی شک یکی از بهترین آریش های گلدن گلوب ۲۰۲۰ را داشت.

چو یوجونگ

این بازیگر کره‌ای که برای اولین بار در ایالات متحده بر روی یک فرش قرمز حاضر می‌شد؛ با ظاهری کلاسیک، زیبایی منحصر به فردش، پوست درخشان، مژه‌های بلند ولب های مرجانی رنگ، خیره کننده به نظر می‌رسید؛ که همه با ظاهر براق و کم رنگ وی ست شده بوند. فیلم این بازیگر، انگل، در تمامی مراسم‌های خارجی امسال خوش درخشید.

بهترین مدل مو

فیبی والر-بریج در سخنرانی از فصل دو Fleabag در مورد اهمیت مدل مو یک سخنرانی فردی پرشور ارائه داد. این مدل موی مجعد با فرهای ریز ثابت می‌کند که او واقعاً معتقد است که مدل مو حرف اول را می‌زند. موهای او توسط دنیس گوتس با استفاده از تکه‌های طلا و وسایل گران قیمت آراسته شده بود.

بهترین آرایش چشم

به نظر می‌رسد لوسی بوتن و آرایشگرش، جو بیکر، آماده هستند تا دلیل دیگری از آرایش‌های غیر منتظره که هرگز خسته کننده به نظر نمی‌رسند و ارزش هزارها بار دیده شدن را دارند، ارائه دهند. بیکر برای ایجاد این طرح با کمپانی بیوتی همکاری کرد.

ایرانوس کامل ترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن
مشاهده

بهترین پوست

اما واقعاً، چرا پوست جودی کامر مانند همیشه درخشان، تمیز و جوان به نظر می رسد؟

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.