بافت موی ساده

ساده ترین مدل بافت مو برای پاییز ۹۸

ساده ترین مدل بافت مو را که هر فردی می تواند بدون نیاز به فرد دیگری بر روی موهای خود پیاده کند را در مطلب پیش رو به شما آموزش می دهیم. یکی از بروز ترین روش های آرایش مو « بافت مو » در شکل های متنوع و مختلف است که این مدل امروزه در دنیای مد طرفداران بسیاری را دارد و علاوه بر دختران جوان بیشتر خانم ها هم از این مدل آرایش مو استقبال می کنند و از همین رو نیز همه‌ی خانم ‌ها برای زیبایی موهایشان به دنبال بافت ‌های ساده می‌گردند.

همان طور که گفتیم بافت مو مناسب ترین روش آرایش مو است که می توان از انواع بافت موهای موقتی برای داشتن موهای زیبا استفاده کنید با توجه به سادگی بافت مو باید بگوییم که بافت مو مدل های مختلفی را دارد که تمامی این مدل ها مناسب ترین مدل برای مهمانی ها و مجالس مختلف است.

ساده ترین مدل بافت مو برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به ساده بودن بافت مو این روش یکی از قدیمی ترین و ساده ترین روش های آرایش مو است که دارای انواع مختلفی است. در انتخاب بافت موی مناسب بهتر است تا با توجه به فرم صورت تان یک نوع بافت ساده و زیبا را انتخاب کنید در میان انواع مختلف بافت مو از ساده ترین و رایج ترین مدل هایی که اکثر خانم ها حداقل برای یک بار روی مو‌های خود امتحان می کنند مدل بافت مو سه رشته و کلاسیک، بافت موی حصیری و مدل پر طرفدار تیغ ماهی است

هر آنچه که از جراحی زیبایی بینی لازم است بدانید
مشاهده

 

این مدل ها با توجه به سادگی علاوه بر اینکه باعث جذابیت خاصی در چهره فرد می شود با توجه به سهولت انجام در زمان کم و توسط هر فردی قابل اجرا هستند. ما در این بخش به آموزش ساده ترین مدل بافت مو  می پردازیم.

ساده ترین مدل بافت مو همراه با روش انجام:

 

آموزش بافت مو ساده کلاسیک

برای ساده ترین مدل بافت مو ابتدا باید موی خود را شانه و سپس قسمت جلوی مو را از قسمت پشت موهایتان جدا کنید و موهای پشت سرتان را دم اسبی کنید در ادامه کار موهایتان را به سه قسمت مساوی تقسیم و شروع به بافت کنید.

روش بافت یکی از ساده ترین مدل بافت مو که به بافت کلاسیک مشهور است بدین صورت است که ابتدا موها را به حالت ضربدری روی هم قرار می دهید مثلا قسمت سمت راست مو را روی قسمت سمت چپ مو و سپس .رشته سمت چپ مو را به صورت ضربدری روی قسمت رشته سمت راست که در وسط سر قرار گرفته است می گذارید و تا انتها به همین شکل ادامه دهید و سپس با یک کش موی کوچک انتهای مو را ببندید بیشتر افراد از وسایل تزئینی مو مانند گل و یا ربان برای لایه های میانی مو استفاده می کنند.

 

بافت کلاسیک

بافت مو ساده فرانسوی

پس از اینکه تمامی گره های مو را با شانه کردن رفع کردید برای انجام ساده ترین مدل بافت مو که بافت ساده فرانسوی است یک دسته از موها رو برداشته و مانند بافت ساده مو را به سه شاخه تقسیم کرده و بصورت ساده، می بافیم و در ادامه با اضافه کردن مو ها از سمت ها می توانید این کار را ادامه به این ترتیب که یک دسته مو از سمت راست برداشته و به شاخه سمت راست اضافه نموده و روی شاخه وسطی بیاورید، این کار را برای سمت چپ نیز تکرار نموده، یعنی یک دسته مو از سمت چپ برداشته و به شاخه سمت چپ اضافه نموده و باهم روی شاخه وسط بیاورید. به همین صورت تا آخر ادامه می دهید سپس در انتها با یک گیره و یا کش قسمت انتهای مو را ببند معمولا این مدل بافت مو برای مراسم عقد و عروسی هم مناسب است.

بررسی تمام دلایل سفید شدن موها و درمان آن
مشاهده

 

فرانسوی

بافت مو ساده تیغ ماهی

یکی از جذاب ترین و ساده ترین مدل بافت مو «بافت ساده تیغ ماهی» است که با توجه به ظاهر بافت این نوع بافت بسیار ساده و کاربردی است که حتی برای موهای کوتاه هم بسیار کاربرد دارد. برای این بافت بهتر است تا قسمتی از موها را که می خواهید بصورت تیغ ماهی بافته شود را در دست بگیرید و به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و برای این که موها حالت بهتری را داشته باشد و وز نباشد از اسپری مو استفاده کنید، سپس باریکه ای از قسمت بیرونی موهای سمت چپ برداشته و به داخل بخش راست ببرید، همچنین باریکه ای از قسمت بیرونی موهای سمت راست را برداشته و به داخل بخش چپ ببرید و تا انتها همین کار را ادامه دهید در حین کار حواستان باشد که بافت شل نباشد و سپس بعد از پایان کار با یک کش مو آن را ببندید.

تیغ ماهی

بافت مو ساده حصیری

یکی از بافت های مناسب مو که برای مهمانی و مجالس مختلف مناسب و زیبا است بافت موی حصیری است  این بافت طرفداران زیادی دارد و جز ساده ترین مدل بافت مو نیز شناخته می شوند علاوه بر این ها این مدل هیچ گاه از مد نمی افتد در این روش دسته ای از موها که می خواهید بصورت حصیری بافته شود جدا نموده و به ۶ شاخه مساوی تقسیم کرده ، سه شاخه را در سمت راست و سه شاخه در سمت چپ قرار می گیرد. سپس از داخلی ترین قسمت و سمت راست اولین تکه مو را در زیر قرار داده  و دومین تکه مو را در رو قرار دهید و سومین تکه را نیز زیر قرار دهید دوباره از سمت راست دومین تکه مو را بگیرید و رو و زیر و رو قرار دهید سپس تکه آخر موها را بگیرید و به ترتیب زیر و رو و زیر قرار دهید . برای سمت دیگر مو نیز همین روال را انجام دهید  تا زمانی که بافت به پایان برسد .

فواید روغن معطر
مشاهده

 

بافت حصیری

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.