10 عطر برتر زنانه سال ۲۰۲۲

۱۰ عطر برتر زنانه سال ۲۰۲۲

بازار جهانی عطرها همیشه در حال رشد است، که این موضوع می تواند پیدا کردن رایحه امضای شما را بسیار چالش برانگیز کند. اما در مورد داشتن گزینه‌های مختلف می‌توان گفت که می‌توان از بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد که با خلق و خوی شما مطابقت داشته باشد. به طور مثال عطرهایی که با رایحه‌های روشن و مرکباتی هستند به شما احساس انرژی بیشتری می‌دهند، در صورتی که نیاز به رایحه‌ای برای آرامش و راحتی داشته باشید می توانید عطرهایی با نت های گرم مانند وانیل و ترنج که احساس آرامش را القا می‌کنند انتخاب کنید .

در این مطلب ۱۰ عطر برتر زنانه آورده شده است تا شما راحت تر بتوانید رایحه امضای خود را انتخاب کنید.

۱. ادو پرفیوم نارسیسو رودریگز Musc Noir Rose For Her

ادو پرفیوم نارسیسو رودریگز Musc Noir Rose For Her

عطر ادکلن Musc Noir Rose For Her عطری است با رایحه گلی کهربایی که توسط عطر سونیا کنستانت ساخته و در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. نت های بالایی آلو، فلفل صورتی و ترنج هستند. نت میانی مشک، رز و گل سرخ است. نت پایه وانیل است.

خانه مد Narciso Rodriguez عطر Musc Noir For Her را در سال ۲۰۲۱ به عنوان ادای احترام به زیبایی درونی هر زن ارائه کرد. در سال ۲۰۲۲، نسخه جدیدی از خط مشک نمادین For Her – Musc Noir Rose – برنامه ریزی شده است.

همانطور که توسط این برند بیان شده است، Musc Noir Rose For Her فصل جدیدی در تاریخ زنانگی مدرن است. با این عطر، یک زن بدون تظاهر و تخیل، شخصی ترین جنبه های زنانگی خود را آشکار می کند.

این عطر در بطری کاملا شفاف با رنگ صورتی دودی در حجم های ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتری عرضه می شود.

۲. ادو پرفیوم ایو سن لورن Black Opium Illicit Green

ادو پرفیوم ایو سن لورن Black Opium Illicit Green

عطر Black Opium Illicit Green عطری است میوه ای برای زنان که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. Black Opium Illicit Green توسط Nathalie Lorson و Olivier Cresp ایجاد شد. نت های اولیه برگ انجیر، گلابی و ماندارین سبز هستند. نت های میانی انجیر، یاس و شکوفه پرتقال هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل بوربون، قهوه و نعناع هندی.

راهنمای کامل خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت
مشاهده

Black Opium Illicit Green به صورت ادو پرفیوم ۳۰ و ۷۵ میلی لیتری موجود است.

۳. پرفیوم کارولینا هررا Very Good Girl Glam

پرفیوم کارولینا هررا Very Good Girl Glam

عطر ادکلن کارولینا هررا بسیار گود گرل گلم-Very Good Girl Glam عطری است زنانه. این یک عطر جدید است. «Very Good Girl Glam» در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. «Very Good Girl Glam» توسط Quentin Bisch، Louise Turner و Shyamala Maisondieu ساخته شد. نت های ابتدایی آلبالو و بادام تلخ هستند. نت میانی رز و لیلی است. نت های پایه وانیل بوربن و وتیور هستند.

Very Good Girl Glam در حجم های ۳۰، ۵۰ و ۸۰ میلی‌لیتری از مارس ۲۰۲۲ در دسترس است.

۴. ادو پرفیوم پرادا Paradoxe

ادو پرفیوم پرادا Paradoxe

عطر ادکلن پرادا پارادوکس پرادا یک عطر زنانه با رایحه گلی کهربایی است. این عطر توسط عطرسازان برتر به نام Nadège Le Garlantezec، Antoine Maisondieu و Shyamala Maisondieu ایجاد شد و در سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد. نت های ابتدایی آن گلابی، نارنگی و ترنج هستند. نت های میانی شکوفه پرتقال، یاس سامباک، اسانس نرولی و نت های پایه عبارتند از وانیل بوربن، مشک سفید، عنبر و بنزوئین

پرادا عطر ستونی جدید خود به نام Paradoxe را از طریق واتسون ، بازیگر انگلیسی معرفی کرد. به گفته این برند، عطر جدید تجسم تناقضات ترکیبات نمادین برای نشان دادن حس های معطر جدید است.

پرادا پارادوکس به صورت ادوپرفیوم ۳۰، ۵۰ و ۹۰ میلی‌لیتری موجود است.

۵. ادو پرفیوم جورجیو آرمانی My Way Intense

ادو پرفیوم جورجیو آرمانی My Way Intense

ادو پرفیوم My Way Intense عطری زنانه از برند جورجیو آرمانی است. My Way Intense در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. سازنده این عطر Carlos Benaim است. نت های ابتدایی جورجیو آرمانی My Way Intense ، شکوفه پرتقال و پرتقال تلخ هستند. نت‌های میانی گل سرخ و گل سرخ و نت های پایه آن وانیل ماداگاسکار و چوب صندل هستند.

10 ادکلن مردانه تلخ با منشاء قهوه که باید بشناسید
مشاهده

۶. ادو پرفیوم لانکوم La Nuit Tresor Intense

ادو پرفیوم لانکوم La Nuit Tresor Intense

La Nuit Tresor Intense یک رایحه گلی میوه ای و گلدار مخصوص بانوان می باشد، نت میانی آن آلبالو و نت های پایه آن شیر بادام، وانیل ماداگاسکار و نت های چوبی هستند.

در ژانویه ۲۰۲۲، Lancome جدیدترین عطر Tresor را به عنوان یک عطر گلی بسیار اعتیاد آور در یک عطر یاقوتی زیبا، نمادین، الماسی شکل و تزئین شده با رز قرمز و ساتن مجلل عرضه کرد. آخرین نسخه ادو پرفیوم لانکوم ما را به تجربه یک داستان عاشقانه شدید دعوت می کند که بوی غنی گل رز دمشق را گرامی می دارد.

این عطر نوید شدت و قصد فریب دادن حواس ما را می دهد! این ترکیب گیلاس سیاه غنی و آبدار را با گل رز دمشقی از منابع پایدار ترکیب می کند. بوی خامه ای و فریبنده شیر بادام تعادل ترکیب را بهبود می بخشد و در یک پایه چوبی عمیق و گرم ریخته می شود.

La Nuit Tresor Intense در حجم های ۳۰ میلی‌لیتر، ۵۰ میلی‌لیتر و ۱۰۰ میلی‌لیتر ادو پرفیوم موجود است.

برند لانکوم همیشه یکی از چندین عطر برتر زنانه می باشد که انتخاب بسیاری از خانم ها می باشد.

۷. ادو پرفیوم جیوانچی L’Interdit Rouge

ادو پرفیوم جیوانچی L'Interdit Rouge

ادو پرفیوم جیوانچی L’Interdit Rouge از برند Givenchy عطری زنان است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده است. این عطر توسط Dominique Ropion، Anne Flipo و Fanny Bal ساخته شده است. نت های اولیه L’Interdit Rouge زنجبیل و پرتقال خونی هستند. نت‌های میانی گل سرخ، یاس و برگ پیمنتو و نت های پایه آن چوب صندل، نعناع هندی و وتیور هستند.

معرفی ادو پرفیوم گوچی Bloom
مشاهده

۸. ادو پرفیوم دیور Miss Dior 2021

ادو پرفیوم دیور Miss Dior 2021

عطر میس دیور (۲۰۲۱) عطری است زنانه با رایحه گل کهربایی. این عطر همان طور که از نامش پیداست در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این اثر توسط عطرساز داخلی دیور، فرانسوا دماشی امضا شده است. نت های ابتدایی آن زنبق، گل صد تومانی و زنبق دره هستند. نت میانی زردآلو، رز و هلو می باشد. نت های پایه آن عبارتند از وانیل، مشک، دانه تونکا، چوب صندل و بنزوئین.

عطر میس دیور از خانه دیور تناسخ های زیادی را تجربه کرده است. عطر جدید میس دیور در سپتامبر ۲۰۲۱ به عنوان تولد دوباره به بازار آمد و پر از عشق و امید اعلام شد.عطر جدید میس دیور بر اساس نت رز سنتیفولیا با رایحه های عسلی و فلفلی آن ساخته شده است.

فرانسوا دماشی می گوید گل رز در این نسخه کمی تندتر است و رایحه میوه ای زردآلو و هلو را به آن اضافه کرد.ناتالی پورتمن بازیگر زن بار دیگر به عنوان سفیر این خط عطر انتخاب شده است.ادو پرفیوم میس دیور با یک پاپیون جدید ساخته شده از پارچه پونیارد تزئین شده است. زیر بطری، نقش نمادین میس دیور در شیشه حک شده است.این عطر به صورت ادو پرفیوم ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتری عرضه شده است.

۹. ادو پرفیوم موگلر Alien Goddess

ادو پرفیوم موگلر Alien Goddess

عطر Alien Goddess یک رایحه گل کهربایی زنانه دارد این عطر توسط Nathalie Lorson و Marie Salamagne ساخته شد و در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. نت های ابتدایی آن آب نارگیل و ترنج هستند. نت های میانی یاس و هلیوتروپ هستند. نت های پایه آن وانیل بوربن و کشمیران هستند.

بازیگران گیم آف ترونز در تبلیغ عطر دی اند جی
مشاهده

Alien Goddess، عطر جدید Mugler مجموعه سنی Z (رده سنی جوان) را که هنوز موگلر را به عنوان یک برند نمیشناسند هدف قرار داده است.کمپین Alien توسط Emmanuel Adjei کارگردانی شد و توسط Txema Yeste عکاسی شد.

Firmenich یک شرکت خصوصی سوئیسی در تجارت عطر و طعم است. Firmenich بزرگترین شرکت خصوصی در این زمینه است و رتبه دوم را در سراسر جهان دارد و بیش از ۱۲۵ سال است که عطر و تعدادی طعم دهنده شناخته شده را تولید کرده است.

بطری Alien Goddess همان شکل عطر اصلی Alien را که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد را در رنگ طلایی دارد . این عطر با حجم های ۳۰، ۶۰ و ۹۰ میلی لیتری ادو پرفیوم عرضه می شود.

۱۰. ادو پرفیوم مارلی Oriana

ادو پرفیوم مارلی Oriana

عطر Oriana یک عطر جدید زنانه از برند مارلی می باشد که داری رایحه گلی و میوه ای است اوریانا توسط ناتالی لرسون و حمید مراتی کاشانی ساخته و در سال ۲۰۲۱ به صورت ادوپرفیوم ۷۵ میلی لیتری عرضه شد. نت های ابتدایی پرتقال ماندارین، ترنج و گریپ فروت هستند. نت میانی شکوفه پرتقال، تمشک و کشمش سیاه است. نت های پایه عبارتند از خامه فرم گرفته، مارشمالو، مشک و آمبرت.

این برند عطر جدید خود ادو پرفیوم مارلی Oriana را بسیار شیرین توصیف می کند، همانطور که رنگ نشان می دهد، اما علاوه بر رنگ، همانطور که برند اعلام کرده است نت های پایه آن مارشمالو می باشد که رایحه شیرین را نیز منتقل می کند.

خرید عطر های برتر زنانه سال ۲۰۲۲

تمامی ۱۰ عطر برتر زنانه سال ۲۰۲۲ را می توانید از فروشگاه ایرانوس فعال در حوزه ی عطر و ادکلن  ، سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.