تاریخچه برند زارا Zara

« برند زارا یکی از شرکت‌های مطرح دنیای مد است که هرساله تعداد زیادی از محصولات آن در ایران به فروش می‌رسد. در این نوشتار قصد داریم تا تاریخچه برند زارا را به اختصار بیان کنیم. »

شاید نام برند زارا به گوش شما هم خورده باشد. زمانی که در مورد عطر و ادکلن، یا لباس صحبت می‌کنیم، زارا حرف‌های شنیدنی برای گفتن دارد. زارا از آن دسته شرکت‌هایی است که علی رقم اینکه زمان زیادی از فعالیتش نمی‌گذرد توانسته خود را به برندهای چندصد ساله برساند. در این نوشتار از تحریریه مجله ایرانوس قصد داریم تا شما را با تاریخچه زارا، برندی که اصالت را برای خود ساخت صحبت کنیم.

تاریخچه برند Zara و محصولات آن

زارا یک برند اسپانیایی است که در سال ۱۹۴۱ توسط آمانسیو اورتگا تاسیس شد. برند زارا در واقع یکی از اصلی ترین برندهای گروهایندیتکس است که در معرفی آنها باید بگوییم این گروه یک سری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند و شامل برندهای دیگری مانند ماسیمو دوتی، برشکا و… هم می‌شوند. نام برند زارا در ابتدا برگرفته از فیلم زوربا به همین نام انتخاب شده بود ولی از بدشانسی اورتگا، در نزدیکی او فروشگاهی به همین نام وجود داشت و با مراجعه صاحب آن فروشگاه آنها مجبور به تغییر نام شدند، اما بخاطر اینکه قالب سردر مغازه را سفارش داده بودند در نهایت زارا انتخاب شد.

از کمپانی کلوین کلاین چه می دانید؟
مشاهده

برند زارا در ابتدا تنها یک مغازه آن هم برای تولید پوشاک ارزان قیمت بود ولی بعد از اینکه فروشگاه اول با استقبال مواجه شده و موفقیت مورد نیاز را کسب کرد، آنها در سراسر اسپانیا فروشگاه‌های زارا را افتتاح کردند و این به نوعی آغاز فصل جدیدی در تاریخچه برند زارا محسوب می‌شود. برند زارا از سال ۱۹۸۰ وارد بازار جهانی شده و به مرور شعبه‌های خود در سراسر جهان را افتتاح کرد. اما بخش مهم تولیدات این برند شامل عطر و ادکلن می‌شود. تاریخچه زارا در حیطه عطر از سال ۱۹۹۹ شروع شد و برند زارا تولید عطر را در این سال آغاز کرد.

تاریخچه زارا مملو از طراحان و ایده پردازان است، چون تیم مدیریتی این شرکت معتقد است که از گروه طراحان استفاده کند و همین هم باعث تسریع در روند تولید محصولات و همینطور افزایش کیفیت آن شده است. اکنون نزدیک به بیست سال از اولین تولید عطر زاراگذشته و این برند نزدیک به ۴۰۰ مدل عطر تولید و به بازار عرضه کرده است.
برند عطر زارا

 

مؤسس برند زارا

آمانسیو اورتگا که اکنون یک میلیاردر و بازرگان است، در سال ۱۹۳۶ در اسپانیا متولد شد. او به خاطر شغل پدرش که یک کارگر راه‌آهن بود، در سن ۱۴ سالگی مجبور شد مدرسه را ترک کرده و به کرونا برود. خیلی زود یک کار در مغازه لباس فروشی زنانه پیدا کرد و در سال ۱۹۷۲ موفق به افتتاح یک فروشگاه لباس زیر زنانه فروشی شد. اما این آغاز راه پیشرفت او بوده و در سال ۱۹۷۵ توانست به همراه همسر خود اولین شعبه فروشگاه زارا را افتتاح کند. شاید باورش سخت باشد اما او بعنوان ششمین فرد ثروتمند جهان شناخته شده و بیش از ۷۰ میلیارد دلار دارایی دارد.

داستان برند شنل
مشاهده

 

 

مؤسس برند زارا

معرفی عطرهای برند زارا

در ادامه قصد داریم تا شما را با چند مورد از محصولات پرفروش و با کیفیت برند زارا آشنا کنیم.

عطر زاراZara Night Pour Homme

یکی از عطرهای مردانه و خنک زارا پورهوم است که می‌توانیم آن را در دسته عطرهای ماندگار قرار دهیم. این ادوپرفیوم در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار طراحی و وارد بازار شد. نت‌های برجسته این ادوپرفیوم که خود را به رخ می‌کشند، ترنج و لیمو هستند. در صورتی که تمایل به خرید این عطر از فروشگاه ایرانوس دارید از این لینک استفاده کنید.

استفاده از عطرهای درجه یک می‌تواند به اندازه خوش پوشی در روابط روزانه آقایان تاثیر داشته باشد، برای آشنایی با ۵ عطر مردانه خوشبواین مطلب را مطالعه کنید.

 

 

عطر و ادوکلن zara

عطر زاراTiveden

یکی دیگر از محصولات برند زارا ادوپرفیوم تیودن است. عطری شرقی، شیرین و گرم که می‌تواند جزو بهترین انتخاب‌ها برای فصول پاییز، زمستان و بهار باشد. مهم‌ترین نت این عطر صندل سفید است. تیودن را می‌توان یک اثر الهام گرفته از طبیعت دانست که در بسته بندی و ترکیبات آن به خوبی این موضوع احساس می‌شود. برای خرید این عطر از فروشگاه می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

 

 

ادوپرفیوم زنانه زارا

عطر زاراRose Elixir

محصولات برند زارا برای بانوان معمولا از کیفیت خاصی برخوردار هستند و طراحی‌هایی که برای آنها انجام شده منحصر به فرد هستند. یکی از این عطرها ادوپرفیوم زنانه اکسیر است. این عطر گرم و شیرین در بسته بندی‌های ۱۰۰ میلی لیتری طراحی و ساخته شده است. مهم‌ترین عناصر تشکیل دهنده این عطر زعفران و گل رز هستند. برای تهیه این عطر می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

عطر ریحانا : عطرهای زنانه لوکس و خوشبو
مشاهده

 

 

انواع رایحه عطر زارا

 

زارا نمونه یک کارآفرینی موفق است که توانسته به نسبت قیمت محصولات خود کیفیت بالاتری را عرضه کند. از مهم‌ترین سیاست‌های برند زارا این بوده که تا حد امکان از تبلیغات پرهیز کرده و هزینه تبلیغات را صرف ایجاد شعبات جدید و یا کیفیت مواد خود کرده‌اند، همین موضوع باعث شده تا زارا بتواند خیلی زود گسترش پیدا کرده و محصولات خود را در بیش از ۷۰ کشور جهان به فروش برساند. بسیاری از مشتریان پس از تهیه عطر و ادکلن‌های زارا متوجه این اختلاف بالای کیفیت می‌شوند. در صورتی که تمایل دارید می‌توانید عطر و ادکلن‌های زارا را از طریق فروشگاه ایرانوس تهیه کنید. لازم به ذکر است تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه ایرانوس نسخه اصلی آن‌ها هستند. در صورت عضویت در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه می‌توانید از تخفیفات و پیشنهادات ویژه روز مطلع شوید.

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.