آزارو کروم

معرفی عطر آزارو کروم Azzaro chrom

یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین عطر های مردانه، عطر فرانسوی آزارو کروم ( Azzaro chrome EDT for men) است که این عطر با ترکیبی از مرکبات و گلهای معطر در سال ۱۹۹۶ تتوسط لوریس تولید شد و تا به امروز نیز با استقبال زیادی از سراسر دنیا روبه رو شده است. در واقع برند آزارو مظهر یک سبک زندگی شیک با زندگی لوکس امروزی است که شهرت این برند به سرعت به خاطر مدهای دلفریبش گسترش یافت. این برند در سال ۱۹۷۵ توسط لوریس آزارو و با ارائه آزارو زنانه توانست در میان سایر کمپانی های تولید عطر شناخته تر شود و با تولید آزارو مدرن و کلاسیک پور هوم در سال ۱۹۸۷ به کار خودش توانست به شکل بسیار عظیمی گسترش دهد.

با توجه به فعالیت های موفق مدیر هنری کمپانی خود ونسا سوارد ، برند آزارو کروم Azzaro chrome تا به امروز توانسته است با همکاری عطر سازانی بسیار مشهور و نامی همچون موریس مارین، اورلین گوچهارد، لوران برور، کارین دوبروئیل، فابریس پلگرین، ناتالی، اولیویه پسچیوکس، جرارد آنتونی و افراد سرشناس دیگری در کارنامه عطری خود تولید ۶۰ عطر با رایحه های جادویی و بهشتی را ثبت کند.

آزارو کروم

بررسی عطر مردانه آزارو مدل کروم

رایحه عطر آزارو کروم  Azzaro chrome تند و خنک است این عطر با داشتن رایحه مرکبات معطر گزینه بسیار مناسبی برای آقایان شیک پوش و مشکل پسند و جوان است. زیرا این همان چیزی است که یک جنتلمن برای روزهای گرم بهار و تابستان و برای شرکت در مهمانی ها و مراسم های رسمی می خواهد. با این که طراحی بسته بندی و بطری عطر آزارو کروم Azzaro chrome بسیار ساده و از جنس بسیار محکم و مقاوم است اما رنگ لاجوردی مایع داخل آن حس تماشای آرامش اقیانوس را به هر کسی می بخشد. اگر به قسمت انتهای شیشه نگاه کنید، نام برند AZZARO که در پایین شیشه حک شده است را می توانید ببینید.

10 عطر برتر مردانه سال 2022
مشاهده

 

بدون شک خرید این ادوکلن مناسب ترین هدیه برای کسانی است که دوسشان دارید . این عطر خنک دارای رایحه ای بسیار دلنشین و دل انگیز است و با توجه به این که این ادکلن برای آقایان طراحی شده است اما با داشتن بوی رایحه بسیار خاص موفق شده است تا نظر بانوان را هم به خود جلب کند.

آزارو کروم

معرفی نت های عطر آزارو کروم

آزارو کروم (Azzaro chrome for men  ) با داشتن ترکیبی از مرکبات و گل های معطر سرشار از حس شادی ، آرامش ، پاکی و پاکیزگی است به طوری که در اولین استشمام نظر هر فردی را به خودش جلب می کند. زمانی که شما اولین بار این عطر را بر روی گردنتان یا روی نبض مچ دست تان تست می کنید در اولین رایحه شما از رایحه بسیار دلنشین رزماری، آناناس، شکوفه پرتقال، ترنج و لیمو لذت خواهید برد این رایحه با بوی تلخ و خنک خود موجب ایجاد حس خنکی و نشاط ویژه ای در شما می شود.

رایحه میانه این عطر از گل نگونسار، گشنیز، گل یاس، است که شما با گذشت چند ساعت این رایحه را استشمام می کنید و احساس آرامش خاصی می کنید. در آخر هم نت های پایانی آرام آرام با رایحه دانه تونکا، مشک، گل سنگ، سدر، رز برزیلی و هل و چوب صندل،  جای نت های میانی را می گیرند که استشمام این رایحه ها بسیار خارق العاده و شگفت انگیز است. این محصول با ماندگاری بالا و حجم ۱۰۰ میلی رایحه ی خنک و ملایم خود برای مصرف آقایان در روز های گرم سال پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد.

معرفی 5 عطر اومنیا از برند مشهور بولگاری
مشاهده

آزارو کروم

 

با توجه به این که اکثر آقایان از استشمام بو های تند و خنک لذت می برند از این رو عطر خنک آزارو دارای رایحه ی تند با طبع سرد است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های بهار و تابستان است. این رایحه از ترکیب میوه , ادویه , چوب , مرکبات , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل گرفته شده است. عطر کروم از برند آزارو است که به دلیل کیفیت و بوی مطلوب و رایحه بسیار خوب می تواند در لیست عطر و ادلکن های مردانه با قیمت مناسب قرار گیرد.

حجم ۱۰۰ میلی لیتری عطر آزارو کروم در کنار بوی قوی خنک و تندش و ماندگاری قابل ‌قبولش مطمئنا برای شما تجربه یک روز بسیار لذت‌ بخش را خواهد ساخت. بهترین زمان برای خرید و استفاده از این ادوکلن مردانه خوشبو، انتهای زمستان و در نهایت فصل بهار و تابستان است که به دلیل گرم و خنک بودن رایحه استفاده در این فصول تجربه واقعا لذت بخشی را برای شما به وجود می آورد. آزارو کروم دارای غلظت ادوتویلت می باشد که این خاصیت باعث می شود هنگام اسپری کردن عطر باعث پخش بیشتر رایحه عطر کروم شود. بلافاصله پس از اسپری عطر آزارو متوجه رایحه خنک آن می شوید. این محصول با رایحه های مرکبات معطر مخصوص آقایان است که توسط Azzaro تولید و در سال ۱۹۹۶ روانه بازار شده است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

عطرهای تولید افراد مشهور که رایحه ی واقعا خوبی دارند
مشاهده

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.