عطر لیلا حاتمی

نقد و بررسی عطر لیلا حاتمی

عطر زنانه و مردانه لیلا حاتمی

ادوپرفیوم لیلا حاتمی از جمله برندهای جدیدی است که امروزه بر سر زبان ها افتاده و این عطر را بیش از پیش معروف کرده است.

لیلا حاتمی بازیگر نام آشنای سینما و تلوزیون در عرصه داخلی و خارجی که در حوزه فعالیت هنری خود موفقیت و افتخارات کم نظیری چون:

  • بهترین بازیگر نقش مکمل زن در ۱۵امین جشنواره فجر
  • بیست و ششمین جشنواره جهانی فیلم مونترال
  • بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین که برنده اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان در سال۲۰۱۲ شد.
  • شرکت در جشنواره فیلم کن به عنوان داور و…
  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم رگ خواب و به همراه مریلا زارعی برای فیلم زیر سقف دودی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بی‌پولی۱۳۸۷
  • دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از پانزدهمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۷۵ برای بازی در فیلم لیلا را کسب کرده است.

ارتباط لیلا حاتمی با فرانسه

– در رشته ی ادبیات فرانسه در لوزان سویس تحصیل کرده و به زبان فرانسوی تسلط کامل دارد.

– در سال ۱۳۹۱ سفارت فرانسه طی بیانیه‌ای اعلام کرد نشان ادب و هنر درجه شوالیه توسط وزیر فرهنگ و ارتباطات این کشور به لیلا حاتمی اعطا شده‌است. “این نشان به خاطر خلاقیت هنری یا ادبی یا به خاطر مشارکت در تلالوی هنر و ادب، در فرانسه و در جهان به هنرمندان اعطا می‌شود.”

شخصیت‌های معروف چه عطری استفاده می‌کنند
مشاهده

– به علت حضور متعدد در جشنواره ها و رویداد های فرهنگی، هنری، سینمایی وهمچنین مصاحبه هایی که با شبکه های فرانسوی داشته است، از او چهره ای مشهور و حتی به عنوان یک ستاره مطرح ساخته اند.

اکنون به گونه دیگری نام او بر سر زبان ها جاری شده است با توجه به اینکه بازار فعالیت بازیگران در حوزه مد و لباس گرم است اما لیلا حاتمی با ساخت برندی به نام خود در عرصه تولید ادکلن و عطر دست به فعالیت تجاری بین المللی زده است و عطر لیلا حاتمی را عرضه کرده است.

پیش از این لیلا اوتادی و هدیه تهرانی نیز دست به اقدامی مشابه زده بودند.

نکته ی جالب توجه  این است که لیلا حاتمی، مهد عطر و ادکلن یعنی کشور فرانسه را با همکاری شرکت پرفامز فرانسوی برای تولید و توزیع و معرفی محصولات برند هم نام خود انتخاب کرده است و همانطور که می دانید فرانسه از صنعت عطر بسیار گسترده ای برخوردار است. اما چرا؟ گفته می شود ریشه ی این موضوع به تاریخ فرانسه بازمی گردد به عنوان مثال نقل شده است که لویی چهاردهم پادشاه فرانسه فقط یک بار در طول زندگی خود به حمام رفته است. فرانسوی ها به شدت کثیف هم هستند چنان که بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته بیشتر از ۳۶ درصد جمعیت جوان و میانسال این کشور در طول روز حتی یک بار هم دست و صورت خود را نمی شویند و فقط یک بار در هفته به حمام میروند! در فرانسه به کمک هنر عصاره گیری که از اعراب و ایرانیان سینه به سینه و نسل به نسل آموخته بودند اولین عطرها ساخته شد. این که بیشتر بوی بسیار تندی داشتند از مشک و عنبر چرب ساخته می شد ولی همین عطرهای تند باعث شد مردم کمتر به حمام بروند چون تا مدت‌ زیادی بوی آن روی بدن می‌ماند و دیگر نیازی به حمام رفتن نداشتند و کم کم این راه حل برای مشکلشان تبدیل به نقطه ی قوتی برایشان شد تا به آن تکیه کنند، اما امروزه دیگر فقط برای رفع بوی بد از عطر و ادکلن استفاده نمی شود و مهم این است که در کنار بوی خوش ماندگاری بالایی نیز داشته باشد بنابراین به این نکته پی میبرند که هرچه از عطر خالص و طبیعی بیشتری بهره ببرند و میزان الکل کمتر باشد کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتری را نیز تجربه خواهند کرد و نتیجه آن می شود که اکنون عطر فرانسه در مجامع بین المللی و سازمانهای بین المللی مانند یونسکو به ثبت جهانی رسیده است و در بین همه ی جهان معروف است. اما چرا شرکت پرفامز؟

برند عطر و ادکلن جورجیو آرمانی
مشاهده

این شرکت به حفظ اصالت و ریشه های طبیعی محصولات خود اهمیت فراوانی میدهد و شعار خود را نیز بر همین مبنا قرار داده است.بنیان گذاران این شرکت از مناظر آرام و گرمی و شادابی نور خورشید الهام گرفته‌اند تا ظرافت بوی گل‌ها را با خلق رایحه و عطرهای استثنایی نشان دهند. و هنر این شرکت همانگونه که اشاره خواهد شد تولید عطریات بدون الکل است پس طبیعی است که این بازیگر مشهور نیز چنین شرکتی را  برای شروع عرضه ی محصولات عطر لیلا حاتمی در فرانسه و حتی در دیگر کشور ها انتخاب کند.

محصولات برند (Leila Hatami)

 

عطر تهران ( Tehran )

نخستین محصول برند عطر لیلا حاتمی، تهران نام دارد که در دو مدل مردانه با رنگ مشکی و زنانه با رنگ یاسی تولید شده است.

تهران مردانه بارایحه ای گرم وتلخ همراه است:

نت ابتدایی( ترنج، فلفل سیاه و هل)

نت میانی (رایحه انگور سیاه، سیب سبز، نعناع هندی)

نت پایانی( خزه و بامبو) می باشد

این عطر همواره یادآورمردی مهربان اما جسور برای طرفداران آن است.

Product query unexpected return: Internal Server Error

 

عطر مردانه لیلا حاتمی

 

عطر تهران زنانه

دومین نوع عطر لیلا حاتمی مدل زنانه آن است.

نت ابتدایی (گریپ فروت+ترنج+هلو)

نت میانی (یاسمین+گل بنفشه+شکلات)

نت پایانی (نعناع هندی+وانیل+خزه+کارامل)

Product query unexpected return: Internal Server Error

این عطر همانگونه که از ترکیباتش پیداست بانویی که از آن استفاده می کند را زنی گرم و با طراوت و شاد معرفی می کند که بوی آن با توجه به اینکه از الکل استفاده نمی شود و ماندگاری بالایی دارد، می تواند مدت ها در یاد افراد بماند و معرف خوبی برای شخصیت شما باشد.

مروری بر بهترین عطرهای برند Signature
مشاهده

 

عطر زنانه تهران لیلا حاتمی

قیمت عطر لیلا حاتمی

قیمت عطر لیلا حاتمی در بازار های جهانی حدود ۶۵ یورو تعیین شده است و در بازار داخلی ایران یا فروشگاه های اینترنتی با قیمتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان نیز به چشم می خورد.

ورود هنرمندان به عرصه ی اقتصاد و تجارت

اینکه یک یا دو هنرمند وارد کار اقتصادی و تجاری می شوند خیلی سوال برانگیز نیست، اما سوال زمانی ایجاد می شود که این امر مبتلا به و گسترده شود. این روزها بسیاری از هنرمندان به خصوص بازیگران سینما علاوه بر کار و فعالیت هنری خود، شغل‌های دومی چون کافه‌ داری یا رستوران‌ داری را هم تجربه می‌کنند، که البته این شهرت به رونق کسب و کارشان نیز می افزاید این امر در تمام دنیا حتی در هالی وود و بالی وود نیز جریان دارد. اما تفاوت ایران با موارد خارجی آن است که بسیاری از بازیگران پس از ورود و تجربه ی سختی کار، آن را رها می کنند یا خللی حقوقی در کاری پیش می اید مانند اینکه مجوز های لازم را کسب نکرده به فعالیت می پردازند و دیگر به آن شغل باز نمیگردند مانند اشکان خطیبی و …که قبلا کسب و کاری داشتند اما به آن بازنگشتند.

اما از نمونه های ثابت قدم این عرصه میتوان به علی مصفا اشاره کرد، او کافه فیلم را طبقه بالای “سینما جمهوری” افتتاح کرد و جای دنجی یافت و با همسرش لیلا حاتمی بساط کافه را چید. به گفته مصفا قرار بود در این کافه فیلم نمایش بدهند و نمایش این فیلم‌ها همراه با جلسات نقد همراه باشد و در هر جلسه میهمانانی حضور داشته باشند، اما با آتش گرفتن سینما جمهوری، کافه ی علی مصفا و لیلا حاتمی هم به سرانجام نرسید، اما اکنون شاهد آن هستیم که لیلا حاتمی با برند عطر لیلا حاتمی به کمک همسرش دست به کاری بزرگتر زده اند و تسلیم نشده اند.

عطر شیک پوشان چند نوع می باشد
مشاهده

برخی از منتقدان مانند مسعود فراستی علت ورود به این حوزه را عدم ثبات درامد حاصل از بازیگری می دانند.

 

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.