راهنمای انتخاب عطر

راهنمای انتخاب عطر براساس ویژگی شخصیتی افراد

امروزه استفاده از عطر و ادکلن یکی از ملزومات زندگی هر فرد به شمار می رود و داشتن راهنمای انتخاب عطر امری واجب به شمار میرود. اما متاسفانه بسیاری از افراد در انتخاب عطر مناسب برای خود و یا برای هدیه دادن به دیگران دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند انتخاب درستی داشته باشند. طبق علم روانشناسی افراد دارای شخصیت های متفاوتی هستند که هر فرد باید متناسب با شخصیت و نوع خلق و خوی خود بهترین نوع عطر را برای خود برگزیند.

عطر ها تنها مجموعه ای از رایحه های مختلف نیستند بلکه شما با بوییدن هر عطری می توانید حس و حال خاصی از آن بیرون بکشید. پس انتخاب عطر بسیار مهم است چراکه بیانگر تیپ شخصیتی و حال و هوای درون شما می باشد. در این مقاله سعی کرده ایم تمامی تیپ های شخصیتی افراد گوناگون را برای شما جمع آوری کرده و عطر های مخصوص برای هر نوع شخصیت و خلق و خوی را انتخاب کنیم. علاوه بر این محصولات گوناگونی را نیز معرفی کرده ایم که خرید عطر را برای شما آسان تر می کند. پس با ایرانوس همراه باشید تا راهنمای انتخاب بهترین عطر و ویژگی افراد را بررسی کنیم:

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن‌های شیرین

اغلب افرادی که رایحه های شیرین را می پسندند افرادی خونگرم با روحیه بسیار لطیف و ساده هستند. این دسته از افراد بسیار شوخ طبع، بشاش و پر انرژی هستند. اغلب شخصیتی رویا پرداز دارند و با محیط پیرامون خود به خوبی ارتباط برقرار می کنند. عطر هایی با رایحه های مرکبات، گل ها و دیگر رایحه هایی چون وانیل، جز عطر های شیرین محسوب می شود. عطر های شیرین تنها مخصوص خانم ها نیست بلکه در میان آقایان نیز عطرهای شیرین طرفداران خود را دارد. برندهای گوناگون مختلفی عطر های شیرین و ماندگار بسیاری ارائه کرده اند.

ادکلن مردانه دامادی : 10 تا از بهترین عطرهای عروسی که باید آن ها را بشناسید
مشاهده

یکی از برند های بسیار معروف که عطرهای شیرین مردانه و زنانه بسیار خوشبو با رایحه ای دلنشین را ارئه می دهد برند شنل است. در میان عطرهای شیرین و بسیار پرطرفدار زنانه عطر های شنل مدل  کوکو شنل بسیار ملایم و شیرین است و با ترکیبی از رایحه هایی چون وانیل، پرتقال، گریپ فروت و … می باشد، که توانسته بسیاری از خانم ها را جذب خود کند. و اما درمیان عطرهای مردانه، عطر های شنل مانند مدل Allure Pour Homme با ترکیبی از رایحه های شیرین هل، سیب، اسطخودوس و …، گزینه مناسبی برای افرادی با شخصیت بسیار خوشرو و لطیف است.

عطر شیرین بهترین عطر شخصیت شناسی راهنمای انتخاب عطر

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن‌های خنک

تیپ شخصیتی افرادی که طرفدار رایحه های خنک از عطرها هستند، اغلب جاه طلبانه است. این دسته از افراد دارای یک غرور مثبت هستند و خودشان را نسبت به دیگران کمی برتر می دانند. همین روحیه و غرور سبب شده این افراد بتوانند کارها را نسبت به افراد دیگر بهتر سازماندهی کنند و حس مدیریتی در این افراد موج می زند. بیشتر مواقع در فکر هستند و همیشه به دنبال حل مسائل مختلف می باشند.

بهترین نوع عطر با رایحه خنک برای آقایان عطر هایی مانند ورساچه مدلEros EDT می باشد، ترکیبی از خنک ترین رایحه هایی چون نعنا، لیمو، سیب سبز و سدر که حس خنکی بسیار زیادی را در فرد القا می کند و می توان به جرات این عطر را یکی از بهترین انواع عطرهای خنک دانست و اما خانم هایی که طرفدار عطرهای خنک هستند، می توانند از عطرهای خنک و بسیار معروفی چون عطر های برند بولگاری، مدل Omnia Crystalline EDT ، که ترکیبی از بهترین رایحه های خنک است و در بسته بندی بسیار زیبایی طراحی شده است،استفاده کنند.

معرفی عطر پولو مردانه خاص با امکان خرید عطر پولو
مشاهده

عطر خنک بهترین نوع عطر راهنمای انتخاب عطر

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن‌های تلخ

اغلب افرادی که از عطر های تلخ استفاده می کنند، شخصیت بسیار قوی و با ثباتی دارند. این دسته از افراد هیچ گاه در مقابل مشکلات تسلیم نمی شوند و همیشه در کارهای خود مصمم هستند و بسیار افراد فعالی هستند. ناگفته نماند که بسیاری از ورزشکاران نیز طرفدار عطرهای تلخ هستند. این دسته از افراد دارای انگیزه بسیار زیادی هستند و اغلب اهل معاشرت چندانی نیستند و تنهایی و خلوت را بیشتر ترجیح می دهند.

اغلب عطرهای تلخ را می توان از روی شیشه مشکی و یا تیره عطر تشخیص داد. یکی از بهترین برندهایی که عطرهای تلخ بسیار خوشبو و ماندگار به بازار ارائه کرده است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، برند جورجیو آرمانی می باشد. مدل هایی چون Attitude Extreme EDT و یا Code EDT با ترکیبی از بهترین رایحه های تلخ مانند قهوه، اسطخودوس، کهربا، تنباکو و چرم، به عنوان بهترین عطرهای تلخ شناخته شده است. و اما در میان اکثر خانم هایی که از عطرهای تلخ استفاده می کنند عطرهای تلخی مانند کام دی کارگونس مدل Wonderoud EDP با ترکیبی از رایحه های دودی و عود و همچنین عطر نارسیسو رود ریگز مدل For him bleu noir EDT با رایحه های تلخ و بسیار دلنشین، بسیار شناخته شده و مناسب است.

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن‌های ملایم

این دسته از عطرها با عطرهای شیرین متفاوت هستند. افرادی که عطرهای ملایم استفاده می کنند اغلب افراد مرموز و اسرار آمیزی هستند. به راحتی نمی توان خلق و خوی آن ها را تشخیص داد و هر روز به یک صورت متفاوت ظاهر می شوند. این دسته از افراد قابل اعتماد هستند و در میان دوستان خود بسیار محبوب هستند. زود عصبی می شوند ولی با این حال خیلی زود مسائل را فراموش می کنند.

معرفی 5 عطر مردانه اگنر خوشبو
مشاهده

در میان عطر های مردانه، برند کلوین کلاین، عطرهای بسیار دلنشین و ملایمی را ارئه داده است که ماندگاری و رایحه خوب آن ها زبان زد بسیاری از افراد می باشد، یکی از بهترین مدل های این برند در زمینه عطرهای ملایم، مدل Obsession می باشدو علاوه بر این عطر بسیار خوشبو و معروف امپر مدل Legend  نیز جز بهترین عطرها با رایحه ملایم شناخته شده است. عطرهای زنانه ملایم با تریکیبی از گل ها و میوه های ملایم که در میان خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد عطر هایی مانند کلوین کلاین مدل Deep Euphoria و لانکوم مدل La vie Est Belle می باشد.

عطرهای ملایم بهترین نوع عطر راهنمای انتخاب عطر

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن‌های تند

طبق روانشناسی های انجام شده افرادی عطرهای تند را می پسندند که اغلب افراد بسیار باهوشی هستند. همه چیز باید مطابق میل آن ها انجام شود. احساساتی نیستند، در انجام کارها بسیار صبور هستند. اعتماد به نفس بالایی دارند و همیشه در زندگی شان تصمیمات خوبی می گیرند. و به گفته خودشان عطرهایی که رایحه تندی دارند موجب شادابی آن ها می شود. پس اگر تیپ شخصیتی شما به این گونه می باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال عطرهای مردانه تند هستید حتما  از عطرهای لالیک با مدل های مختلفی مانند Encre Noire و Fruit du Mouvement استفاده کنید. درمیان رایحه های ترکیبی تند و گرم زنانه، عطرهای بی نظیری مانند پاکورابان مدل Olympea و ورساچه مدل Crystal Noir با ترکیبی از رایحه های تند و گرمی چون زنجبیل، چوب بسیار پر طرفدار است.

عطرهای تند بهترین نوع عطر

مطلب “راهنمای انتخاب عطر براساس ویژگی شخصیتی افراد” در بخش تحریریه سایت ایرانوس تهیه و گرد آوری شده است و هر گونه کپی برداری و یا استفاده کردن از آن، تنها با ذکر نام منبع مجاز می باشد.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.