ادو پرفیوم ویکتوریا سکرت Bombshell

 Victoria Secret Bombshell Eau de Parfum 

جزییات بیشتر

جدید

برند : Victoria Secret

شاخه: عطر ویکتوریا سکرت

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

7,650,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: پرتقال , گریپ فروت , آناناس , میوه گل ساعت , توت فرنگی
  • نت میانی: دانه‌های قرمز , ارکیده , گل برف , گل صدتومانی , یاس
  • نت پایانی: روایح چوبی , خزه درخت بلوط , مشک
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101830
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین
طبعخنک
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ویکتوریا سکرت Bombshell

 Victoria Secret Bombshell Eau de Parfum 

نوشتن نظر

 
نظرات(1)
1402-07-28

عطر بامب شل

تنها عطریه که هیچوقت ازش خسته نمیشم بسیار ملیح و دوست داشتنیه حس طراوت داره فقط قیمتش جدیدا خیلی زیاد شده لطفا پنجاه میلشو هم موجود کنین که هم ارزونتر هست هم برای داخل کیف بهتره

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند ویکتوریا سکرت

در دنیای امروز در هر زمینه برندهای بسیاری وجود دارند. اما از میانِ این برندهای بسیار، چند برند خاص وجود دارند که کم‌تر کسی است که نامی از آن‌ها به گوش‌اش نخورده باشد. این برندهای خاص در زمینه‌ی خود از موفقیت بسیار خوبی برخوردار گشته‌اند و توانسته‌اند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند. یکی از این برندهای خاص که محبوبیتی فراوان در سرتاسر جهان دارد، برند ویکتوریا سکرت Victoria Secret است.

ویکتوریا سکرت برندی آشنا برای بسیاری از خانم‌ها ست. اما نکته‌ی جالب اینجاست که این برند، که با شنیدن نام‌اش خانم‌ها در ذهن تداعی می‌گردند، توسط یک مرد بنیان نهاده شد.

در این نوشتار، تمرکز ما بر روی برند ویکتوریا سکرت است. با ما همراه باشید تا مروری مختصر داشته باشیم بر تاریخچه‌ی این برند موفق.

 

تاریخچه‌ی برند ویکتوریا سکرت

1- آغاز ماجرا:

آغاز به کار برند ویکتوریا سیکرت با حادثه‌ای جالب توأم بوده. "روی ریموند" روزی قصدِ آن می‌کند که یک لباس زیر به عنوان هدیه تولد برای همسر خود بخرد. به همین دلیل، به یک فروشگاه لباس زیر مراجعه می‌کند. اما با ورودش به این فروشگاه، بسیاری از توجهات را به خود جلب کرده و احساس می‌کند که دیگران به او خوب نگاه نمی‌کنند. افزون بر این، او مشاهده کرده که اجناس فروشگاه آن معیارهایی که مد نظر او هستند را ندارند و در واقع قادر نیستند که او را برای خرید راضی کنند.

البته که ریموند می‌توانست با سهل‌انگاری و بدون آن که خود را اذیت کند از مغازه خارج شود و برای هدیه تولد همسر، چیزی دیگر تهیه کند. اما او از فرصت استفاده کرد و این ایده را در ذهن پروراند که می‌توان یک فروشگاه کوچک لباس زیر زنانه بنیان نهاد که مردان نیز به راحتی بتوانند به آن وارد شوند و بدون آن که احساس بدی داشته باشند، برای دوست‌دختر و یا همسر خود هر آن جنسی که می‌خواهند خریداری کنند.

 

2- تولد ویکتوریا سکرت:

طولی نکشید که این ایده عملی شد و در سال 1977 روی ریموند به همراه همسرش، 80 هزار دلار تهیه کرده و یک فضای کوچک در مرکز خریدی در کالیفرنیا اجاره نمودند. به این ترتیب بود که برند مشهور ویکتوریا سیکرتس متولد شد.

نام ویکتوریا، برخلاف پندار بسیاری از مردم، نه آن که از نام همسر ریموند برگرفته شده باشد، بلکه برگرفته از نام عصر ویکتوریا است. جالب آن که در همان زمان، همسر ریموند سعی کرد دکور مغازه را هر چه بیشتر به دوران ویکتوریا نزدیک سازد، آن هم به این دلیل که گمان می‌برد با این کار می‌توان تعداد مشتریان را افزایش داد و در دل‌شان جا باز کرد.

ویکتوریا سکرت مدام در حال پیشرفت بود، به گونه‌ای که ریموند سه فروشگاه دیگر در سان‌فرانسیسکو باز کرد. مشتریان ویکتوریا سکرت روز به روز بیش‌تر می‌شدند و اوضاع به گونه‌ای بود که رؤیاهای بسیاری در ذهن ریموند نقش بستند. اما با وجود این همه موفقیت، یک جای کار می‌لنگید.

دست‌آخر اوضاع خوب پیش نرفت و ویکتوریا سکرت در معرض ورشکستگی قرار گرفت.

تا اینجا داشته باشید تا نگاهی به وضعیت "لسلی وکسنر" داشته باشیم.

 

3- خرید ویکتوریا سکرت توسط لسلی وکسنر:

لسلی وکسنر، مالک Limited Brands، از جمله باهوش‌ترین‌های آن روزگار بود. در دهه60، او یک‌سری پیش‌بینی‌ها در مورد لباس زنان کرد و بر اساس همان پیش‌بینی‌ها اقدام به باز کردن یک فروشگاه نمود. از طالعِ خوبی که داشت، پیش‌بینی‌های او درست از آب درآمدند و پس از چند سال در سال 1970، تعداد فروشگاه‌های او به عدد 11 رسیدند. 7 سال بعد، یعنی در سال 1977، این تعداد به 188 رسید و این‌گونه بود که وکسنر توانست نامی در کند و در سن 40 سالگی، 50 میلیون دلار دارایی داشته باشد.

در اوایل دهه 80، وکسنر به دنبال خرید برندهای جدید بود. یک روز به هنگام بازدید از یکی از فروشگاه‌های خود در سان‌فرانسیسکو، به صورت اتفاقی چشم‌اش به فروشگاه ویکتوریا سکرت افتاد. آن‌گونه که بعدها در گفتگویش با Newsweek تعریف کرد، او در آن زمان به شدت مجذوب این فروشگاه شده، به گونه‌ای که با خود فکر کرده که هیچ زمان در سرتاسر آمریکا لباس زیرهایی به این زیبایی و جذابیت ندیده است.

به هر صورت، اگر به یاد داشته باشید در بالا گفتیم که اوضاع ویکتوریا سکرت خوب پیش نرفت و به تدریج به ورشکستگی نزدیک شد. در همین دوران بود که وکسنر با 1 میلیون دلار، تمامی فروشگاه‌های ویکتوریا سکرت را خرید و به این ترتیب، ویکتوریا سکرت در آغاز مسیری تازه ایستاد.

در همان روزهای نخستِ پس از خریدِ ویکتوریا سکرت توسط وکسنر، او، یعنی وکسنر، به مطالعه در باب فروشگاه‌ها و بوتیک‌های لباس زیر در اروپا پرداخت و دریافت که اگر زنان آمریکایی نیز به مانند زنان اروپایی به لباس زیرهایی جذاب و در عین حال مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند، خواهان استفاده از آن‌ها می‌شوند، آن هم هر روز.

به این ترتیب بود که وکسنر ویکتوریا سکرت را به برندی مشهور تبدیل کرد، به گونه‌ای که در حال حاضر درآمد خالص این شرکت چیزی حول و حوش 5 میلیارد دلار است.

 

4- پایان ماجرای روی ریموند:

شوربختانه اوضاع روی ریموند پس از فروش ویکتوریا سکرت به وکسنر بسیار بد شد. زندگی او در سراشیبی سقوط قرار گرفت و شکستی دیگر نصیبش گردید. دست‌آخر او و همسرش از یکدیگر طلاق گرفتند و ریموند با سقوط از پل گلدن گیت، به زندگی خود پایان داد.

 

 

1 محصول مشابه

منو