ادو تویلت مردانه تامی هیلفیگر True Star

Tommy Hilfiger True Star Eau de Toilette 

جزییات بیشتر

جدید

برند : Tommy Hilfiger

شاخه: عطر تامی هیلفیگر

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: درخت لیمو ترش , لیمو ترش , فریزیا , بادیان ختایی
  • نت میانی: ریشه زنبق , شیرین بیان
  • نت پایانی: وانیل , چوب صندل سفید , زعفران , چرم
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101887
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتادو تویلت
گروه بویاییتلخ
طبعخنک
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو تویلت مردانه تامی هیلفیگر True Star

Tommy Hilfiger True Star Eau de Toilette 

نوشتن نظر

 
در مورد برند تامی هیلفیگر

تاریخچه برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)

برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) یکی از کمپانی‎های ‎عطر و ادکلن آمریکایی است. این برند توسط توماس جاکوب هیلفیگر در سال 1984 در نیویورک تاسیس شد. او طراح لباس بود و با تاسیس یک بوتیک (Thee People’s Place) سعی داشت محصولات خود را به بازار عرضه کند. به همین خاطر فعالیت این شرکت ابتدا در زمینه طراحی لباس‎های ‎ورزشی بود. اما به دلیل موفقیت‎های ‎پی در پی در این زمینه در سال 1995 خط تولید عطر و ادکلن خود را هم راه اندازی کرد. بیشتر محصولات برند تامی هیلفیگر برای آقایان تولید می‎شود.

شرکت تامی هیلفیگر طی سال‎های ‎1995 تا سال 2019 توانسته است 50 عطر را با رایحه‎های ‎متنوع راهی بازار کند. این شرکت برای بسته بندی محصولاتش از سه رنگ آبی، قرمز و سفید استفاده می‎کند که اقتباسی از پرچم آمریکاست. عطرهای این شرکت توسط سلبریتی هایی از جمله اسنوپ داگی داگ، دیوید بوئی و بریتنی اسپیرز خریداری شد. همین موضوع عاملی برای پیشرفت بیشتر برند تامی هیلفیگر شد. از جمله عطر پرطرفدار این برند The True Star Men نام دارد. این عطر بعدها توسط یکی از خواننده‎های ‎پاپ اسپانیایی به نام انریکو ایگلسیاس به بازار معرفی شد. از جمله عطرسازان معروفی که در این شرکت کار می‎کنند می‎توان به مستر نوز (عطرساز معروف)، آلبرتو موریلاس و کریستفن لودامیل اشاره کرد.

شرکت تامی هیلفیگر تا سال 1989، به عنوان یکی از زیر شاخه‎های ‎یک برند برتر به نام Murjani International فعالیت می‎کرد. اما به دلیل تولید محصولاتی باکیفیت توانست به شرکتی مستقل تبدیل شود. زمان آغاز فعالیت، توماس برند تامی هیلفیگر را با 150 دلار که از کار در پمپ بنزین بدست آورده بود، اداره می‎کرد. در آن زمان در این بوتیک تنها 3 کارمند کار می‎کردند. اما اکنون برند تامی هیلفیگر بیش از 10 هزار کارمند دارد و سرمایه آن به حدود 6.4 میلیارد دلار می‎رسد.

دفتر مرکزی این برند در شهر نیویورک قرار دارد. دومین شعبه عطرهای برند تامی هیلفیگر در سال 1998 در بورلی هیلز تاسیس شد. بنابراین فرصت خوبی در اختیار این برند قرار می‎گرفت تا محصولاتش را به سایر شهرهای آمریکا معرفی کند. در حال حاضر تعداد فروشگاه هایی که عطر و ادکلن‎های ‎برند تامی هیلفیگر را در سراسر دنیا عرضه می‎کنند به 1400 فروشگاه می‎رسد.

مؤسس برند تامی هیلفیگر

توماس جاکوب هیلفیگر (Thomas Jacob Hilfiger) یک طراح مد و فشن که در سال 1951 در شهر المیرا بدنیا آمد. او اصالتا اهل آلمان بود و به دلیل شغل پدرش که جواهرساز بود، به هنر و دنیای مد علاقه زیادی پیدا کرد. توماس تحصیلاتش را در زمینه فروش ماشین آلات به پایان رساند. اما هیچ علاقه به رشته تحصیلی خودش نداشت. برخلاف میل خانواده که می‎خواستند او یک مهندس شود، به دنیای طراحی لباس و مد وارد شد. بعد از چند سال هم به یک برند محبوب عطر و ادکلن تبدیل شد.

توماس در سن 25 سالگی ورشکست شد. اما این شکست باعث کناره گیری او از عرصه تجارت نشد. او مدتی را به عنوان دستیار برندهای مطرحی همچون پری الیس و کلوین کلین کار کرد که باعث شد تا ورزیده تر و با تجربه بیشتری دوباره به دنیای مد وارد شود. اکنون تامی هیلفیگر یکی از برندهای محبوب عطر و ادکلن است که در سال 2004 تعداد کارمندان شرکتش به 5400 نفر و میزان سرمایه‌اش به 1.8 میلیون دلار می‎رسید.  این برند در سال 2010 توسط فیلیپس فن هوسن (مالک برند کلوین کلین) خریداری شد. هیلفیگر هم در سال 2012 به عنوان مشاور مد امریکن آیدل انتخاب شد.

محبوبیت عطرهای برند تامی هیلفیگر

عطرهای برند تامی هیلفیگر هم مانند سایر برندهای مطرح عطر و ادکلن از محبوبیت بالایی در دنیا برخوردارند. یکی از دلایل محبوبیت محصولات این برند همکاری با هنرپیشه ها و خواننده‎های ‎مشهور بوده است. تولید رایحه‎های ‎بی نظیر توسط عطرسازان معروف جهانی هم باعث می‎شد تا عطرهای این برند باکیفیت و با ماندگاری بالا باشند که کمک زیادی به محبوبیت محصولات این برند کرده است.

در ادامه به بررسی دو نمونه از عطرهای لوکس برند تامی هیلفیگر می‎پردازیم.

ادو تویلت مردانه تامی هیلفیگر Freedom حجم 100 میلی لیتر

عطر ادو تویلت تامی هیلفیگر Freedom یکی از عطرهای لوکس برند تامی هیلفیگر محسوب می‎شود. این عطر برای مهمانی ها و مجالس رسمی مناسب است. عطر فریدم با حجم 100 میلی لیتر برای آقایان مناسب است. فرمولاسیون رایحه این عطر از گل برف، زنجبیل، یاس و خربزه ساخته شده است. این محصول دارای طبعی خنک است که برای اواخر بهار و فصل تابستان توصیه می‎شود.

ادو تویلت زنانه تامی هیلفیگر Tommy Girl حجم 100 میلی لیتر

ادو تویلت تامی هیلفیگر Tommy Girl یکی دیگر از محصولات لوکس و لاکچری برند تامی هیلفیگر است. این عطر را می‎توانید برای مهمانی‎های ‎اعیانی استفاده کنید. عطر Tommy Girl برای بانوان ساخته شده است. این محصول با حجم 100 میلی لیتر دارای رایحه‌ای ملایم و شیرین است. زمانی که آن را اسپری می‎کنید بوی خوب درخت سیب، انگور فرنگی سیاه، گل کاملیا و نارنگی ماندارین شما را مست خود می‎کند. بعد از چند دقیقه بوی این عطر به لیمو ترش، گریپ فروت، بنفشه، رز، پیچ امین الدوله، گل سوسن و نعناع گرایش پیدا می‎کند. رایحه پایانی این عطر از مگنولیا، یاس، چوب صندل سفید، چرم و چوب سدر بدست آمده است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

3 محصول مشابه

منو