ادو پرفیوم تام فورد Jasmine Musk

Tom Ford Jasmin Musk Eau de Parfum 

جزییات بیشتر

جدید

برند : Tom Ford

شاخه: عطر تام فورد

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: رز , چای , زعفران
  • نت میانی: صمغ کندر , گل برف , آویشن
  • نت پایانی: جیر , مشک , کهربا
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101570
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
غلظتادو پرفیوم
ساختار رایحهچوبی . گل سفید . پودری . مشک . گل زرد . شیرین . خاکی . نعناهندی . وانیل . زنبق
گروه بویاییگرم ,شیرین
طبعخنک
نت آغازینرز . چای . زعفران
نت میانیصمغ کند . گل برف . آویشن .
نت پایهجیر . مشک . کهربا
عطرسازCalice Becker
سال عرضه2009
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو پرفیوم تام فورد Jasmine Musk

Tom Ford Jasmin Musk Eau de Parfum 

نوشتن نظر

 
در مورد برند تام فورد

تاریخچه برند تام فورد (Tom Ford)

برند تام فورد(Tom Ford) توسط یک طراح مد آمریکایی در سال 2005 تاسیس شد که یک سال بعد اولین عطر و ادکلن خود را راهی بازار کرد. محصولات این برند اکنون در ردیف لوکس ترین و گران قیمت ترین عطرهای جهان محسوب می‎شوند. این برند دو سال قبل از اینکه بخواهد به دنیای عطرسازی قدم بگذارد، در زمینه تولید پوشاک و زیورآلات فعالیت می‎کرد.

برند تام فورد در سال 2007 یکی از فروشگاه‎های ‎محصولات خود را در خیابان مدیسون 845 نیویورک با نام فروشگاه (Flagship) راه اندازی کرد. این کار زمینه ساز معرفی عطرهای این برند به بازار بود. در سال 2010 هم تام فورد تصمیم گرفت تا خط تولید عطرهای زنانه خود را راه اندازی کند. تا قبل از این سال تمامی عطرهای این برند به آقایان اختصاص داشت. در سال 2011 برند تام فورد فروشگاه‎های ‎دیگری را در دیگر کشورهای جهان از جمله دبی، مسکو، زوریخ، لاس و گاس، توکیو و میلان بازگشایی کرد.

برند تام فورد در سال 1995 جایزه بین المللی شورای طراحان مد آمریکا را دریافت کرد. همچنین این برند در سال 1999 جایزه آیکون سبک - Elle Style Awards UK و در سال 2000 جایزه بهترین طراح بین المللی - VH1 / Vogue Awards را کسب کرد. این دستاوردها زمینه را برای ورود عطرهای برند تام فورد آماده می‎کرد. بعد از اینکه خط تولید عطرهای تام فورد راه اندازی شد، این برند همچنان به عنوان یکی از برندهای برتر GQ ایالات متحده آمریکا انتخاب شد.

عطرهای برند تام فورد به دلیل قیمت بالا و البته کیفیت رضایت بخش اغلب توسط قشر ثروتمند و مرفه خریداری می‎شود. در کنار این هنرپیشه‎های ‎برجسته هالیوودی از جمله براد پیت، جان هام، کالین فرث، تام هنکس، متیو گود، نیکلاس هولت، بردلی کوپر، پیرس برسن، الکساندر اسکارسارد و جانی دپ از مشتریان پروپاقرص عطرهای این کمپانی هستند.

زمانی که تام فورد تصمیم گرفت برای بانوان هم خط تولید عطر راه اندازی کند، با استقبال خوبی از سوی هنرپیشه‎های ‎خانم از جمله فریدا کلفت، لیا کبد، لورن هاتون، ناتالیا ویدانیوا، لشکمی منون، استلا تانانت، بیونس نولز، آمبر والیتا، ربوکیکوچی، کارن السون، دافنه گینس، ماریاس برنسون، کارلی کلس، ریتا ویلسون و جولیان مور روبرو شد. این شرکت در طی سال‎های ‎2006 تا سال 2013 توانست 45 رایحه را در کارنامه عطری خود به ثبت برساند.

مؤسس برند تام فورد

تام فورد در آگوست 1961 در آستین تگزاس بدنیا آمد. او در نوجوانی به نیویورک نقل مکان کرد و در 17 سالگی توانست در رشته هنر در دبیرستان فارغ التحصیل شود. تام فورد مدتی را به عنوان یکی از موسسات تبلیغات تلویزیونی مشغول به کار شد. در آن زمان او طراحی‎های ‎داخلی علاقه زیادی داشت. پس از مدتی به یک دفتر مطبوعاتی در پاریس رفت و در آنجا لباس‎های ‎تولید شده یک موسسه را عکاسی می‎کرد. به تدریج به این کار علاقمند شد و راهی برای پیشرفت بیشتر او باز شد.

تام در رشته معماری از دانشگاه پارسونز فارغ التحصیل شد و در سال 1990 به همراه ریچارد بوکلی (روزنامه نگار) سفرهایی را به ایتالیا، آمریکای شمالی و دیگر کشورهای اروپایی آغاز کرد. در سال 1994 با مدیر برند گوچی آشنا شد و این آشنایی زمینه ساز ورود تام فورد به دنیای عطر و ادکلن بود.

محبوبیت عطرهای برند تام فورد

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت عطرهای برند تام فورد کیفیت بالا و ماندگاری آنهاست. فرمولاسیون عطرهای این برند توسط عطرسازان سرشناس جهانی از جمله مستر نوز ساخته می‎شود. محبوبیت شخصیت تام فورد هم در فروش بالای عطرهایش بی تاثیر نیست. همچنین وجود برخی هنرپیشه‎های ‎هالیوودی که مشتریان عطرهای این شرکت هستند، به محبوبیت عطرهایش افزوده است.

در ادامه به بررسی چند نمونه از عطرهای برند تام فورد می‎پردازیم.

ادو پرفیوم زنانه تام فورد Black Orchid حجم 100 میلی لیتر

عطر زنانه (ادو پرفیوم) تام فورد Black Orchid یکی از بهترین عطرهای برند تام فورد است. این عطر با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای شیرین و تند است. برای ساخت فرمولاسیون این عطر از شکلات، میوه، ادویه، وانیل، چوب، مرکبات، خاک، زمین، گیاهان معطر و گل استفاده شده است.

با اسپری کردن عطر تام فورد Black Orchid اولین بویی که حس می‎کنید ترکیبی از رایحه‎های ‎یاس، ترنج، یاسمن، لیمو، پرتقال ماندارین و انگور سیاه است. بعد از چند دقیقه بوی این عطر به فلفل، نت‌های میوه، نیلوفر آبی و ارکیده گرایش پیدا می‎کند. بوی پایانی عطر هم از شکلات تلخ، گیاه پاتچولی، خس خس، چوب صندل، وانیل و عنبر بدست آمده است.

ادو پرفیوم مردانه تام فورد Grey Vetiver حجم 100 میلی لیتر

یکی دیگر از محصولات لوکس برند تام فورد، عطر مردانه (ادو پرفیوم) تام فورد Grey Vetiver است. این عطر با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای خنک، تند و خوراکی است. برای ساخت فرمولاسیون آن از ادویه، خاک، گیاهان معطر، زمین، گل، چوب و مرکبات استفاده شده است. این محصول در سال 2009 راهی بازار شد. بوی آغازی این عطر از رایحه گریپ فروت، مریم‌گلی و شکوفه‌ پرتقال بدست آمده است. بعد از چند دقیقه جای خود را به رایحه ریشه زنبق، جوز هندی و فلفل پیمنتو می‎دهد. بوی پایانی این عطر ترکیبی از نت‎های ‎علف وتیور، نت‌های چوبی، عنبر و خزه‌ اوک‌موس است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده. استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

24 محصول مشابه

11,190,000 تومـان 15,900,000 تومـان -4,710,000 تومـان

7,790,000 تومـان 8,650,000 تومـان -860,000 تومـان

8,990,000 تومـان 10,000,000 تومـان -1,010,000 تومـان

منو