ادو پرفیوم شیخ Chic Shaik No70

 Shaik Chic Shaik No70 Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Shaik

شاخه: عطر شیخ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

8,550,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر

  • نت آغازی: لیمو , پرتقال , نارنج
  • نت میانی: یاسمین , زنبق
  • نت پایانی: مشک , وتیور , سدر
 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101517
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییشیرین , گل
طبعگرم
مبدا برندبحرین
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

نوشتن نظر

ادو پرفیوم شیخ Chic Shaik No70

 Shaik Chic Shaik No70 Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
در مورد برند شیخ

معرفی برند شیخ (Shaik)

برند شیخ (Shaik) یکی از نام‎های ‎آشنا برای طرفداران عطر و ادکلن است. این برند در سال 2007 در کشور بحرین و توسط شیخ الاسفور راه اندازی شد. هر چند فعالیتش به تولید عطر محدود نمی‌شد و به ساخت جواهرات و کالاهای فشن هم رغبت نشان می‎داد، اما عطرهایش به دلیل استفاده از مواد با کیفیت شهرت بیشتری دارند. این شرکت برای بسته بندی عطرهایش از شیشه هایی آراسته با نقره، طلا، الماس، یاقوت کبود و نگین‎های ‎سواروسکی استفاده می‎کند.

از جمله پرفروش ترین عطرهای برند شیخ باید به چیک شیخ شماره 30 و 70، اوپولنت شیخ شماره 33 و 77 و شیخ گلد اشاره کنیم. این عطرها در بین محصولات برند شیخ محبوبیت بیشتری دارند و بیشتر سود شرکت از فروش عطر توسط این محصولات بدست می‎آید.شرکت شیخ برای ساخت رایحه‎های ‎خود از فرمولاسیون فرانسوی و ایتالیایی استفاده می‎کند.

همچنین برخی از مواد طبیعی خوشبو که در بحرین می‎رویند، به فرمولاسیون عطرهایش اضافه می‎شود. اولین عطرهای برند شیخ با نام مجموعه Opulent Blue در سال 2007 به بازار معرفی شد. برای بسته بندی این محصولات از بطری نفیس، شیک و مزین به طلا، نقره، نگین‎های ‎سواروسکی، الماس و یاقوت کبود استفاده شد. یکی از تکنیک‎های ‎برند شیخ برای تولید عطرهای متفاوت، استفاده از فرمولاسیون‎های ‎غربی و شرقی بود تا بتواند محصولات بین المللی تولید کند. این برند در همان سال اول فعالیتش 4 عطر با رایحه متنوع را به بازار عرضه کرد.

محصولات برند شیخ

شرکت شیخ در تلاش است تا عطرهایی با رایحه‎های ‎عاشقانه شرقی و سبک غربی را تولید کند. این برند سعی دارد بین فرهنگ شرق و غرب یک پل عاطفی برقرار کند که بهترین راه آن را در ترکیب رایحه‎ها  ‎دیده است. عطرهای پرشور و عاشقانه برند شیخ انعکاسی از تاریخ باستانی عربستان و اسطوره‎های ‎عربی است. برند شیخ برای انتخاب نام تجاری وقت زیادی را گذاشت و به همین دلیل در تولید محصولاتش هم سخت گیرانه عمل می‎کند. این شرکت در بسته بندی عطرها دقت زیادی دارد و برای همه عطر و ادکلن‎های ‎خود از شیشه‎های ‎دست ساز استفاده می‎کند. این شیشه‎ها  ‎از کشورهای اروپایی وارد می‎شود.

برای ساخت فرمولاسیون عطرهای شرکت شیخ از بهترین روغن‎ها  ‎و اسانس‎ها  ‎با ماندگاری بالا با سبک عربی استفاده می‎شود. از جمله آخرین محصولاتی که توسط این برند به بازار معرفی شده است، می‎توان به عطر شیخ زنانه اپولنت گلد ادیشن و عطر شیخ گلد اپولنت ادیشن مردانه اشاره کرد که در سال 2013 به بازار معرفی شد.

محبوبیت عطرهای برند شیخ

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت عطرهای برند شیخ استفاده از بهترین مواد اولیه است. این شرکت به دلیل انتخاب یک نام تجاری عربی که نمایانگر فرهنگ و تمدن عربی است، تمام تلاشش را می‎کند تا هیچ مشتری را نسبت به محصولاتش و نام تجاری‌اش بدبین نکند. استفاده از رایحه‎های ‎عربی و غربی برای تولید عطرهایی متناسب با سلیقه مردم عرب و سایر کشورها، از جمله شگردهای مدیران برند شیخ برای در دست گرفتن بازار بوده است. این برند در اجرای این استراتژی‎ها  ‎موفق بوده است و هم اکنون محصولات آن در خاورمیانه و برخی از کشورهای اروپایی عرضه می‎شود.

در ادامه به معرفی دو نمونه از محصولات لوکس برند شیخ می‎پردازیم.

ادو پرفیوم مردانه شیخ Opulent Shaik Classic No77 حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) مردانه شیخ Opulent Shaik Classic No77 یکی از بهترین محصولات برند شیخ است. این عطر برای مهمانی‎ها  ‎و مجالس رسمی پیشنهاد می‎شود. عطر Opulent Shaik Classic No77 با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای تند، گرم و خوراکی است که به عطرهای عربی نزدیک می‎شود. برند شیخ برای ساخت فرمولاسیون عطرهای این برند از رایحه میوه، وانیل، مرکبات، چوب، خاک، زمین، گل و گیاهان معطر استفاده کرده است.

این عطر برای آقایان ساخته شده است. وقتی آن را اسپری می‎کنید بوی خوب نارنج، لیمو، اسطوخودوس و گیاه ریحان به مشام می‎رسد. بعد از چند دقیقه بوی گل شمعدانی، میخک، دارچین و سیب را احساس می‎کنید. نت پایانی این عطر ترکیبی از رایحه‎های ‎چوب درخت سرو، پاتچولی، اوک‌موس، گل لادن، وانیل و مشک است.

ادو پرفیوم مردانه شیخ Chic Shaik No70 حجم 80 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) مردانه شیخ Chic Shaik No70 یکی دیگر از بهترین عطرهای برند شیخ محسوب می‎شود. این عطر با حجم 80 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای گرم و خوراکی است که برای اواخر پاییز و فصل سرد زمستان پیشنهاد می‎شود. برند شیخ برای ساخت فرمولاسیون این محصول از گیاهان معطر، گل، زمین، خاک، مرکبات، چوب و میوه استفاده کرده است.

عطرChic Shaik No70 در سال 2008 برای آقایان ساخته شده است. وقتی آن را اسپری می‎کنید بوی خوب نارنج، پرتقال و لیمو و گیاه مریم گلی فضا را پر می‎کند. بعد از چند دقیقه بوی زنبق و یاسمین را احساس می‎کنید. برند شیخ برای نت پایانی این محصول از رایحه علف وتیور، پاتچولی، چوب صندل، چوب سدر و مشک استفاده کرده است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

4 محصول مشابه

منو