ادو پرفیوم ریو Noir De Rio

Rio Collection Noir De Rio Eau de Parfum

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rio Collection

شاخه: عطر ریو

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

850,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-09

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

  معرفی نت های عطر ریو Noir De Rio

  • نت آغازی: سرو 

  • نت میانی: وتیور 

  • نت پایانی: چوب کشمیری

ادو پرفیوم ریو Noir De Rio مشابه بوی  Lalique Encre Noir می باشد.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-104392
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
غلظتادو پرفیوم
گروه بویاییتلخ
طبعگرم
مبدا برندامارات
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
برچسب عطر مردانه ریو, ادو پرفیوم ریو

نوشتن نظر

ادو پرفیوم ریو Noir De Rio

Rio Collection Noir De Rio Eau de Parfum

نوشتن نظر

 
نظرات(2)
1401-09-06

مشابه عکس

دقیقا مشابه همین عکس موجوده یا تولید قشم و درب مکعبی شدهسلام
برند ریو در ایران تولید میشه

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1399-08-11

ایرانی

ایا این مانند سایر ریوکالکشن های لالیک( مثل سایتهای دیگر) ایرانی شده یا مانند گذشته اماراتی و با همون کیفیته؟؟سلام دوست خوبم
مایع این محصول همچنان از امارات میاد اما در ایران بسته بندی میشه و همان کیفیت هست

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند ریو کالکشن

معرفی برند ریو کالکشن (Rio collection)

برند ریو کالکشن (Rio collection) یکی از برندهای معتبر عطر و ادکلن اماراتی است. این شرکت فعالیت خودش را در زمینه عطرسازی از سال 2000 آغاز کرده است. در حال حاضر بازار آن در ایران گرم است و عطرهای آن در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد. این برند یک مجموعه 100 تایی از محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.

 اولین عطر برند ریو کالکشن عطر Rio بود که در همان سال اول فعالیت راهی بازار شد. این محصول از قیمت مناسب و کیفیت عالی برخوردار است و توانست خیلی زود در ایران جای خودش را باز کند. برخی از عطرهای برند ریو کالکشن رایحه خطی دارند. یعنی رایحه آن‌ها از ابتدا تا انتها یکی است و تغییر نمی‌کند.

محبوبیت عطرهای برند ریو کالکشن

از جمله دلایل مهم محبوبیت عطرهای برند ریو کالکشن اول باید به بوی ماندگار آن‌ها اشاره کرد. هر چند برخی از رایحه‎های آن رایحه‎های برندهای معروف فرانسوی و ایتالیایی کپی برداری شده است، اما کیفیت آن‌ها نسبت به سایر کپی‎های موجود در بازار بهتر است. برند ریو کالکشن با برخی از برندهای شناخته شده عطرسازی در جهان همکاری‎های نزدیک دارد. به همین دلیل اغلب محصولاتی که تولید می‎کند نزدیکی زیادی با رایحه اصلی دارد.

از دیگر دلایل محبوبیت عطرهای برند ریو کالکشن باید به قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد. در حالی که بسیاری از برندها با قیمت گزاف به فروش می‎رسند، این برند همان رایحه‎های گرانقیمت را با قیمتی مناسب‌تر عرضه می‎کند.

در ادامه به بررسی چند نمونه از عطرهای برند ریو کالکشن می‎پردازیم.

ادو پرفیوم زنانه ریو Jasmin Noir حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) بانوان ریو Jasmin Noir یکی از بهترین عطرهای برند ریو کالکشن است. این عطر را می‎توانید برای مکانی رسمی هم استفاده کنید. برند ریو کالکشن برای ساخت این عطر از موادی همچون گل، میوه و گیاهان معطر استفاده کرده است. عطر Jasmin Noir با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای خوراکی، تند، شیرین و گرم است که آن را برای فصل پاییز و زمستان مناسب می‎کند.

فرمولاسیون این محصول توسط عطرسازان معروف Carlos Benaim - Sophie Labbe ساخته شده است. البته رایحه اصلی مربوط به برند بولگاری (ایتالیا) و محصول Bvlgari Jasmin Noir Eau De Parfum  است که در سال 2008 راهی بازار شد. اما اکنون رایحه آن توسط برند ریو کالکشن کپی شده است. این عطر مناسب بانوان است.

با اسپری کردن آن بلافاصله بوی گل یاسمن و نت‌های سبز به مشام می‎رسد. بعد از چند دقیقه بوی آن به رایحه گل یاسمین و بادام گرایش پیدا می‎کند. نت پایانی این محصول از شیرین بیان، دانه تونکا، عنبر، گیاه پاتچولی و مشک بدست آمده است.

ادو پرفیوم مردانه ریو Silver Hill حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) مردانه ریو Silver Hill یکی دیگر از محصولاتی است که توسط برند ریو کالکشن به بازار معرفی شده است. این عطر دارای رایحه ای شیرین و خنک است که برای اواخر بهار و تابستان توصیه می‎شود. این محصول در سال 2017 به بازار عرضه شد. بطری آن شباهت زیادی به یک کوهستان برفی و اسکی بازی دارد.

عطر Silver Hill با حجم 100 میلی لیتر از گیاهان معطر بدست آمده است. این محصول برای آقایان ساخته شده است. برند ریو کالکشن برای افزایش ماندگاری آن از 20% اسانس استفاده کرده است. زمانی که این عطر را اسپری می‎کنید بوی ترنج و ماندارین شما را مست خود می‎کند. بعد از چند دقیقه بوی عطر به مویز سیاه و چای گرایش پیدا می‎کند. بوی پایانی عطر هم از دانه پتی، چوب صندل، مشک و گالبانوم بدست آمده است. این محصول کپی برداری نیست و فرمولاسیون آن توسط شرکت ریو کالکشن ساخته شده است.

ادو پرفیوم مردانه ریو Tuska Leather حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) مردانه ریو Tuska Leather یکی دیگر از محصولاتی است که در سال‎های اخیر توسط ریو کالکشن در بازارهای ایران عرضه شد. رایحه این عطر کپی شده عطر توسکا لدر است که پیش تر توسط شرکت تام فورد تولید شده بود. برند ریو کالکشن از عهده ساخت آن به خوبی برآمده است و همچون نمونه اصلی بوی سنگین چرم از آن به مشام می‎رسد.

رایحه این عطر خطی است و از اول تا اخر هیچ تغییری را احساس نمی کنید. عطر ریو Tuska Leather در یک بطری با حجم 100 میلی لیتر بسته بندی شده است. این عطر برای آقایان ساخته شده و دارای رایحه‌ای تلخ و طبعی گرم است. به همین دلیل برای اواخر پاییز و زمستان توصیه می‎شود.

ادو پرفیوم زنانه ریو Ricci Ricci حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو پرفیوم) زنانه ریو Ricci Ricci یکی دیگر از بهترین محصولات برند ریو کالکشن است. این عطر با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه ای شیرین و گرم است. رایحه آن از میوه، چوب، مرکبات، گل و گیاهان معطر ساخته شده است. عطر ریو Ricci Ricci برای بانوان مناسب است.

با اسپری کردن این محصول بوی نارنج و ریواس به مشام می‎رسد. اما بعد از چند دقیقه بوی گل رز، گل مریم و تاتوره شما را مست خود می‎کند. نت پایانی این عطر هم ترکیبی از رایحه چوب صندل و گیاه پاتچولی است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

30 محصول مشابه

750,000 تومـان

780,000 تومـان

690,000 تومـان

منو