استیک ضد تعریق زنانه رکسونا Invisible Pure

Rexona Invisible Pure Stick Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Rexona

شاخه: استیک ضد تعریق رکسونا

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

34% 300,000 تومـان

199,000 تومـان

پیشنهاد شگفت انگیز:

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-29

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

وقتی به دنبال یک دئودورانت با عملکرد برتر در کنترل ترشح عرق و جلوگیری از بوی نامطبوع بدن هستید، Rexona Invisible Pure Stick Deodorant یکی از گزینه‌های برتر محسوب می‌شود. این محصول با ترکیبات خاص خود، علاوه بر اثربخشی در کاهش ترشح عرق، به شما امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از ایجاد لکه‌های سفید روی لباس‌های تیره از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک ضدتعریق قوی هستید، در این راهنما به شما اطلاعات مفصلی در مورد خرید و استفاده از استیک بدن زنانه رکسونا Invisible Pure ارائه خواهیم داد تا به شما کمک کنیم بهترین تجربه ممکن از این محصول را داشته باشید.

استیک بدن رکسونا Invisible Pure چیست؟

استیک بدن رکسونا Invisible Pure

استیک بدن زنانه رکسونا Invisible Pure یک نوع دئودورانت (ضد تعریق و ضد بوی بدن) است که توسط شرکت رکسونا تولید می‌شود. این محصول به عنوان یک انتخاب مناسب برای کاهش ترشح عرق و جلوگیری از بوی نامطبوع بدن استفاده می‌شود. نام "Invisible Pure" به این معناست که این دئودورانت به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، به شما اجازه می‌دهد تا بدون ایجاد لکه‌های سفید روی لباس‌های تیره از آن استفاده کنید.

این دسته از محصولات عمدتاً از موادی تشکیل شده‌اند که ترشح عرق را کنترل کرده و بوی نامطبوع بدن را مهار می‌کنند. Rexona Invisible Pure Stick Deodorant به عنوان یکی از محصولات این دسته به بازار عرضه می‌شود و به عنوان یک گزینه مناسب برای مردان و زنانی که به دنبال دئودورانتی با عملکرد بالا و بدون ایجاد لکه‌های سفید روی لباس‌ها هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های استیک بدن رکسونا Invisible Pure

  • استیک صابونی
  • رایحه ملایم و خوشبو
  • ضد تعریق
  • ایجاد احساس تازگی و طراوت
  • جلوگیری از ایجاد لکه زرد و سفید روی لباس
  • مناسب برای هر نوع لباس با هر رنگی
  • جلوگیری از بوی بد زیربغ
  • ماندگاری بالا
  • تاثیر 48 ساعته
  • حاوی ویتامین E
  • ضد حساسیت
  • فاقد الکل

استیک بدن Invisible Pure ساخت کدام شرکت است؟

برند رکسونا (Rexona) یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه محصولات بهداشتی و ضد تعریق است که در سراسر جهان شناخته شده است. این برند تحت نام "Sure" در برخی بازارها هم شناخته می‌شود. Rexona با تاریخچه‌ای بیش از 100 ساله، به تولید محصولات مرتبط با بهداشت شخصی افراد اختصاص داده و محصولات متنوعی از ضد تعریق‌ها، دئودورانت‌ها، صابون‌ها، و محصولات مراقبت از پوست تولید می‌کند. برند Rexona به خاطر نوآوری در فرمولاسیون‌های محصولات و توجه به نیازهای مشتریان بسیار معروف است و به عنوان یکی از برندهای اصلی در دنیای بهداشت و زیبایی شناخته می‌شود.

عملکرد استیک بدن رکسونا Invisible Pure

عملکرد اصلی استیک بدن زنانه رکسونا Invisible Pure در کاهش ترشح عرق و کنترل بوی نامطبوع بدن خلاصه می‌شود. این محصول با فرمولاسیون خاصی که دارد، عرق را مهار و از ترشح بیش از حد جلوگیری می‌کند، در نتیجه بدن شما تا مدت زمان طولانی‌تری خشک و تازه می‌ماند.

علاوه بر این، ویژگی بارز این دئودورانت این است که با ایجاد لایه‌ای نامرئی روی پوست، از ایجاد لکه‌های سفید روی لباس‌های تیره جلوگیری می‌کند. این به شما اجازه می‌دهد که در طول روز با اطمینان کافی از آن استفاده کنید، زیرا احتمال کمی وجود دارد که لباس‌های تیره را لک کند.

فرایند ساخت استیک بدن رکسونا Invisible Pure

استیک بدن زنانه رکسونا Invisible Pure یک دئودورانت (ضد تعریق و ضد بوی بدن) به صورت استیک است. این نوع دئودورانت به وسیله یک قلم استیک که به راحتی روی پوست بدن اعمال می‌شود، تولید می‌شود. استفاده از استیک به کاربران این امکان را می‌دهد که دئودورانت را به صورت مستقیم و بدون نیاز به ‌کمک دیگران روی پوست خود اعمال کنند.

این نوع دئودورانت معمولاً دارای ترکیباتی است که ترشح عرق را کنترل می‌کنند و بوی نامطبوع بدن را مهار می‌کنند. به طوری که در عین حال از ایجاد لکه‌های سفید روی لباس‌ها جلوگیری می‌کنند، که این ویژگی به خصوص در محصول استیک زنانه Rexona Invisible Pure بسیار مورد توجه است.

رایحه استیک بدن زنانه رکسونا Invisible Pure

استیک بدن رکسونا معمولاً به عنوان یک رایحه خنک و تازه توصیف می‌شود. این دئودورانت دارای ترکیباتی است که به منظور مهار بوی نامطبوع بدن تولید می‌شوند، اما از رایحه‌های تند یا غیر مطبوع خودداری می‌کنند.

به عبارت دیگر، رایحه این دئودورانت معمولاً ملایم و مطبوع است که برای استفاده روزانه و در هر فصلی مناسب می‌باشد. این ویژگی به کاربران این اطمینان را می‌دهد که هنگام استفاده از محصول، بوی نامطبوع بدن را کاهش دهند و در عین حال از یک رایحه مطبوع و خنک بهره ببرند.

راهنمای استفاده از استیک بدن زنانه رکسونا Invisible Pure

در زیر توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از این محصول آمده است:

  1. ابتدا مطمئن شوید که پوست بدن شما خشک و تمیز است و هیچ اثری از عرق یا مواد دیگر روی آن نیست.
  2. سپس درپوش استیک را با دقت باز کنید.
  3. استیک را با به آرامی روی ناحیه مورد نظر پوست بدن اعمال کنید.
  4. برای اطمینان از توزیع یکنواخت محصول، با انگشتان خود استیک را به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.
  5. منتظر بمانید تا محصول خشک و جذب شود. این کار عمدتاً در عریضه 1-2 دقیقه انجام می‌شود.
  6. پس از اینکه استیک جذب شد، می‌توانید لباس خود را پوشیده و به راحتی فعالیت‌های روزمره خود را آغاز کنید.

شکل ظاهری استیک بدن رکسونا زنانه Invisible Pure

مواد تشکیل‌دهنده استیک رکسونا درون یک قوطی (شبیه به مام‌های صابونی) سفید-مشکی قرار دارد. درب این قوطی مشکی است و بدنه آن سفید می‌باشد. مارک رکسونا به همراه لوگوی این شرکت (مانند تیک برند نایکی، اما برعکس و به سمت بالا) نیز به رنگ سورمه‌ای روی بدنه قوطی درج شده است. اگر هنگام خرید مغایرتی روی جلد و بسته‌بندی محصول مشاهده کردید، از خرید آن صرف نظر کنید، زیرا ممکن است تقلبی باشد.

سخن پایانی

در راهنمای خرید استیک بدن زنانه رکسونا Invisible Pure، تلاش کردیم تا به شما اطلاعات کاملی در مورد این محصول و نحوه استفاده از آن ارائه دهیم. این دئودورانت با عملکرد بالا و توانایی جلوگیری از ایجاد لکه‌های سفید روی لباس‌ها، یک انتخاب عالی برای مراقبت از بهداشت شخصی روزانه شماست. با دنبال کردن مراحل استفاده صحیح و راهنمایی‌های ما، می‌توانید از این محصول بهترین نتایج را بدست آورید و از احساس تازگی و اعتماد به نفس لذت ببرید.

خرید استیک ضد تعریق زنانه رکسونا Invisible Pure

شما می‌توانید استیک بدن زنانه رکسونا Invisible Pure را به صورت خرده و عمده با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات برند رکسونا تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109844
مناسب برایبانوان
مبدا برنداسترالیا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
ساخت کشورروسیه . فیلیپین
ماندگاری۴۸ ساعت
معطربله
ضد حساسیتبله
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبکل بدن
برچسب ضد تعریق 48 ساعته, ضد تعریق صابونی, استیک بدن لباس سفید مشکی

نوشتن نظر

استیک ضد تعریق زنانه رکسونا Invisible Pure

Rexona Invisible Pure Stick Deodorant

نوشتن نظر

18 محصول مشابه

149,000 تومـان 220,000 تومـان -71,000 تومـان

149,000 تومـان 220,000 تومـان -71,000 تومـان

149,000 تومـان 220,000 تومـان -71,000 تومـان

199,000 تومـان 300,000 تومـان -101,000 تومـان

149,000 تومـان 220,000 تومـان -71,000 تومـان

149,000 تومـان 220,000 تومـان -71,000 تومـان

199,000 تومـان 300,000 تومـان -101,000 تومـان

149,000 تومـان 220,000 تومـان -71,000 تومـان

199,000 تومـان 300,000 تومـان -101,000 تومـان

199,000 تومـان 300,000 تومـان -101,000 تومـان

199,000 تومـان 300,000 تومـان -101,000 تومـان

199,000 تومـان 300,000 تومـان -101,000 تومـان

منو