رول بدن زنانه نیوآ Protect & Care

Nivea Protect & Care Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

165,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن زنانه نیوآ پروتکت اند کر

مام خوشبو کننده بدن زنانه مدل Protect & Care تا 48 ساعت بدن شما را از ایجاد تعریق محافظ نگه می‌دارد و در این مدت زمان بدن شما را ضد عفونی کرده و در جهت مراقبت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای ترکیبات گرانبها بوده و به دلیل رایحه بی‌نظری که دارد مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است.
پس از استفاده می‌توانید حس نرمی و لطافت را بر روی پوست خود احساس کنید. این محصول غیر تحریک کننده بوده و پس از استفاده آسیبی به پوست وارد نمی‌شود. تحمل پوستی رول بدن پروتکت اند کر مورد آزمایش قرار گرفته و پس از استفاده منجر به ایجاد حساسیت نخواهد شد.
رول بدن زنانه پروتکت اند کر دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و می‌توان در مدت زمان مناسبی از آن استفاده نمود. این مام ضد تعریق بوده و بدن را تا مدت زمان بالایی خشک نگه می‌دارد. استفاده از این مام خوشبو کننده می‌تواند در مدت زمان بالایی طراوت و لطافت را برای پوست شما به ارمغان آورد.
رول بدن پروتکت اند کر جهت استفاده افرادی که دارای تحرکات بسیار در هنگام ورزش و یا محیط کار هستند به صورت روزانه توصیه می‎شود. پس از استفاده تا 48 ساعت بدن شما از بوی بد همچون تعریق محفوظ می‌ماند.
درون این رول بدن از الکل استفاده نشده است و به همین جهت  پس از استفاده پوست شما را نرم و لطیف‌تر خواهد کرد.
مام پروتکت اند کر را یک بار چرخانده و آن را بر روی قسمت زیربغل بکشید و پس از استفاده بر روی بدن اجازه دهید تا مواد بر روی پوستتان خشک شود و سپس لباس خود را بپوشید. یادتان باشد که این محصول را بر روی پوست‌های تحریک شده و آسیب پذیر امتحان نکنید.
درون این محصول از مواد ضدعفونی و ضد افسردگی استفاده شده است و پس از گذشت مدت زمانی متوجه طراوت و شادابی پوست خود خواهید شد.
مام خوشبو کننده بدن Protect & Care محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109597
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
برچسب رول بدن زنانه, رول بدن زنانه نیوآ

نوشتن نظر

رول بدن زنانه نیوآ Protect & Care

Nivea Protect & Care Roll On Deodorant

نوشتن نظر

19 محصول مشابه

منو