استیک بدن مردانه نیوآ Silver Protect

Nivea Silver Protect Stick Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: استیک ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی استیک مردانه نیوآ سیلور پروتکت

استیک مردانه مدل Silver Protect محافظی طولانی مدت و پر قدرت در برابر ایجاد تعریق بوده و متناسب برای استفاده آقایان طراحی شده است. درون این محصول از فرمول نوآورانه یون‌های نقره‌ای که از نظر علمی ثابت شده است جهت مبارزه با باکتری‌های ایجاد تعریق موثر هستند استفاده شده است. به همین دلیل پس از استفاده استیک سیلور پروتکت می‌توانید بدنی بدون بوی نامطبوع و تعریق داشته باشید زیرا این محصول می‌تواند بدن را در برابر ایجاد تعریق محافظ نگه داشته و با بوی بد بدن مبارزه کند.
این محصول دارای ماندگاری بالا بوده و می‌تواند تا 48 ساعت بدون تغییر بر روی بدن ماندگار باشد. استیک بدن سیلور پروتکت به آقایان کمک می‌کند تا بدنشان در برابر تعریق مقاوم بماند و بدین صورت از بوی بد بدن در امان باشند.
تحمل پوستی این محصول تست شده و صحت و سلامت آن بر روی انواع پوست مورد آزمایش قرار گرفته است به همین دلیل می‌توان گفت تحمل پوستی آن توسط متخصصان اثبات شده است.
استیک سیلور پروتکت فاقد مواد مضره، الکل و رنگ‌ها بوده و به همین دلیل منجر به طراوت و شادابی پوست شما در طولانی مدت خواهد شد.
درون این استیک از روایح دریایی به جهت خنک سازی و شفافیت هر چه بیشتر پوست استفاده شده است. این محصول دارای ترکیباتی همچون آلومینیوم زیرکونیوم تتراکلروهیدرکس گلی، روغن کرچک هیدروژنه، روایح دریایی  و غیره است.
استیک مردانه سیلور پروتکت 40 میلی لیتر حجم دارد و می‌تواند در مدت زمان مناسبی مورد استفاده قرار گیرد. این استیک دئودورانت متناسب برای استفاده آقایانی طراحی شده است که فعالیت بدنی بالایی داشته و در معرض ایجاد تعریق بسیار قرار می‌گیرند.
این محصول دارای روایح ملایم و خنکی است که موجب می‌شود زیر بغل را خشک و نرم نگه دارد و به همین جهت در هنگام استفاده باید به طور مساوی در هر دو سمت بدن از این استیک استفاده کرده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی بدنتان خشک شود. استفاده از این استیک بر روی بدن‌هایی که دچار آسیب دیدگی و پوست‌های تحریک شده هستند توصیه نمی‌شود.
استیک بدن Silver Protect محصولی از برند مشهور نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109565
حجم40 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
طبعخنک
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
رایحهدریایی
برچسب استیک بدن مردانه, استیک بدن مردانه نیوآ

نوشتن نظر

استیک بدن مردانه نیوآ Silver Protect

Nivea Silver Protect Stick Deodorant

نوشتن نظر

8 محصول مشابه

منو