استیک بدن زنانه نیوآ Protect & Care

Nivea Protect & Care Stick Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: استیک ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

250,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-19

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی استیک زنانه نیوآ پروتکت اند کر

استیک زنانه مدل Protect & Care جزو یکی  از بهترین محصولات نیوآ در جهت جلوگیری از ایجاد تعریق بوده و می‌توان آن را یکی از قابل اعتمادترین محصولات در جهت حفاظت پوستی و دارای روایح بی‌نظیر دانست.
این محصول به طور کلی منجر به ایجاد صافی و زیبایی زیر بغل شده و 48 ساعت ماندگاری داشته که همین دلیل می‌تواند یکی از ویژگی‌های مهم آن محسوب شود.
استیک پروتکت اند کر در عین لطافت و نرمی پوست می‌تواند از ایجاد تعریق جلوگیری کرده و بدن را تا مدت زمان بالایی خشک و به دور از رطوبت نگه دارد.
درون این محصول از الکل استفاده نشده است به همین دلیل می‌تواند در جهت مراقبت از پوست مورد استفاده قرار گیرد. مواد موجود در این استیک تحریک کننده پوست نیست بلکه می‌تواند به نرمی و لطافت پوست کمک کرده و ملایمت را برای پوست به همراه آورد.
استیک پروتکت اند کر چسبندگی ندارد و به سرعت جذب پوست می‌شود و خشکی و نرمی و راحتی پوست را به همراه خواهد آورد به همین دلیل در طول روز احساس طراوت و شادابی را بر روی پوست خود خواهید داشت.
استیک پروتکت اند کر دارای روایح ملایم و خنکی است که موجب می‌شود زیر بغل را خشک و نرم نگه دارد و به همین جهت در هنگام استفاده باید به طور مساوی در هر دو سمت بدن از این استیک استفاده کرده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی بدنتان خشک شود.
درون این استیک از مواد ضد افسردگی برای پوست استفاده شده است و می‌تواند به جهت مراقبت از پوست و فراهم آوری لطافت آن کمک کننده باشد. تحمل پوستی استیک پروتکت اند کر بررسی شده و به همین جهت پس از استفاده دچار حساسیت‌های پوستی بر روی بدن خود نخواهید شد.
استفاده از این استیک بر روی بدن‌هایی که دچار آسیب دیدگی و پوست‌های تحریک شده هستند توصیه نمی‌شود. اگر هم در حین استفاده متوجه سوزش و خارش پوستی شدید استفاده از این محصول را قطع کنید.
وزن این محصول 43 گرم بوده و به راحتی در دست جا می‌شود و در مدت زمان مناسبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مواد موجود در استیک بدن پروتکت اند کر غیر تحریک کننده بوده و الکل موجود درون آن 0 درصد است و به همین دلیل پوست را شاداب و درخشان خواهد کرد. این استیک بدن ماندگاری 48 ساعته داشته و در طول این مدت زمان بدن شما را از شر بوهای بد و نامطبوع رها می‌کند.
استیک بدن Protect & Care محصولی از برند مشهور نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109564
مناسب برایبانوان
طبعخنک
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
وزن43 گرم
برچسب استیک بدن زنانه, استیک بدن زنانه نیوآ

نوشتن نظر

استیک بدن زنانه نیوآ Protect & Care

Nivea Protect & Care Stick Deodorant

نوشتن نظر

7 محصول مشابه

منو