استیک بدن مردانه نیوآ Dry Impact

Nivea Dry Impact Stick Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: استیک ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-17

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی استیک مردانه نیوآ درای ایمپکت

استیک مردانه مدل Dry Impact دارای ماندگاری بالا به صورت آزمایش شده بوده و می‌تواند تا 48 ساعت بدون تغییر بر روی بدن ماندگار باشد.
این محصول عاری از الکل اتیل بوده و به دلیل مواد ضد افسردگی برای پوست که درون آن استفاده شده می‌تواند از افسردگی پوست به میزان بسیار بالایی جلوگیری کند. استفاده از این استیک می‌تواند احساس خشکی را برای بدن شما به همراه آورد.
محافظ در برابر لکه های زرد و سفید بر روی انواع لباس‌های رنگی و سیاه و سفید است. این استیک ضد عفونت بوده و به جهت مراقبت از پوست استفاده می‌شود. تحمل پوستی این استیک تایید شده و پس از گذشت چندین ساعت بدن شما را از شر بوی بد خلاص می‌کند.
این استیک به عنوان محصولی برای جلوگیری از تعریق بسیار استفاده می‌شود و به طور کلی به عنوان مانعی برای ایجاد بوی نامطبوع بدن از این استیک استفاده می‌شود.
استیک مردانه درای ایمپکت 48 ساعت بر روی بدن ماندگاری داشته و ضدتعریق قویی است که می‌تواند در برابر جلوگیری از تعریق بسیار از پوست شما نیز مراقبت کند. استفاده از این استیک به ورزشکارانی که تحرک بسیاری دارند توصیه می‌شود.
این محصول تاثیر بالایی داشته و مخصوص لباس‌های مختلف طراحی شده است و به همین دلیل ضدشوره‌ای قدرتمند بوده که لکه‌های سفید و سیاه بر روی لباس باقی نمی‌گذارد و به حفظ رنگ لباس کمک می‌کند.
فرمول خشک کننده این استیک بدن منجر به احیای پوست بدن شده و می‌تواند در جهت تنظیم تنفس پوست مورد استفاده قرار گیرد. این استیک ضد جوش بوده و احساس تازگی را در طول روز برای شما فراهم می‌آورد.
این محصول دارای روایح ملایم و خنکی است که موجب می‌شود زیر بغل را خشک و نرم نگه دارد و به همین جهت در هنگام استفاده باید به طور مساوی در هر دو سمت بدن از این استیک استفاده کرده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی بدنتان خشک شود.
استفاده از این استیک بر روی بدن‌هایی که دچار آسیب دیدگی و پوست‌های تحریک شده هستند توصیه نمی‌شود. استیک مردانه درای ایمپکت 40 میلی لیتر حجم دارد و قابل استفاده در مدت زمان مناسبی است.
استیک بدن Dry Impact محصولی از برند مشهور نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109496
حجم40 میلی لیتر
مناسب برایآقایان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
برچسب استیک بدن مردانه, استیک بدن مردانه نیوآ

نوشتن نظر

استیک بدن مردانه نیوآ Dry Impact

Nivea Dry Impact Stick Deodorant

نوشتن نظر

8 محصول مشابه

منو