افترشیو نیوآ Sensitive Fluid

Nivea Sensitive Fluid After Shave

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: افتر شیو نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی افترشیو نیوآ سنسیتیو فلوئید

افترشیو مردانه نیوآ مدل Sensitive Fluid حاوی عصاره بابونه و فندق افسون‌گر بوده و متناسب برای استفاده بر روی انواع پوست حساس طراحی شده است. این افترشیو به جهت استفاده پس از اصلاح و برای خنک نگه داشتن پوست طراحی شده است.
افترشیو سنسیتیو فلوئید غنی شده با عصاره بابونه و فندق افسون‌گر بوده و پس از استفاده فورا تحریکات پوستی را آرام و تسکین می‌بخشد. این افترشیو به رفع قرمزی و خشکی پوست پس از اصلاح پرداخته و با استفاده منظم می‌تواند حساسیت پوست را کاهش دهد.
این افترشیو سازگار با پوست‌های حساس بوده و از نظر پوستی مورد تایید آقایان با پوست حساس است. این محصول یک فرمول بدون چربی با جذب سریع بوده و به سرعت تحریکات پوست را تسکین می‌دهد.
این محصول بدون الکل بوده و بعد از اصلاح منجر به سوزش پوست نخواهد شد. این محصول با ترکیبی قدرتمند از عصاره بابونه و فندق افسون‌گر غنی شده که به بهبود وضعیت پوست در طول زمان کمک می‌کند. به عنوان مثال استفاده از این افترشیو به بازسازی پوست کمک کرده و سازگاری آن با انواع پوست حساس از نظر پزشک پوست تایید شده است.
این افترشیو پس از استفاده پوست را پر انرژی کرده و احساس نشاط را برای پوست فراهم می‌سازد. هنگام استفاده این افترشیو را آزادانه بر روی ناحیه اصلاح شده بمالید، به جهت مشاهده نتایج بهتر می‌توانید در ابتدا صورت خود را با ژل یا فوم اصلاح نیوآ اصلاح کنید.
افترشیو سنسیتیو فلوئید باعث ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست پس از اصلاح می‌شود و از التهاب آن جلوگیری می‌کند. استفاده از افترشیو سنسیتیو فلوئید می‌تواند حس تازگی و خنکی را برای پوست به ارمغان آورد.
این افترشیو حاوی آکوا، دی پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، روغن کرچک هیدروژنه PEG-40، پانتنول، توکوفریل استات، عصاره گل بابونه رکوتیتا، عصاره پوست/برگ هامالیس ویرجینیا، مالتودکسترین، تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، بنزوفنول 1، هگزانول 4، بنزوفنول 1، 4 تری سدیم EDTA، ژرانیول، لینالول، لیمونن و پرفیوم است.
افترشیو Sensitive Fluid محصولی از برند نامدار نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-114913
بافتمایع
مناسب برایآقایان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستحساس
ساخت کشورآلمان
مناسبصورت
سایر توضیحاتسرعت بالا در تشکین بخشی و آرام کردن پوست در برابر تحریکات پوستی . رفع قرمزی و خشکی پوست پس از اصلاح . کاهش حساسیت پوستی با استفاده منظم . کمک به بازسازی پوست . ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست
گلیسیریندارد
عصارهبابونه . فندق افسون‌گر
برچسب افتر شیو فلویید

نوشتن نظر

افترشیو نیوآ Sensitive Fluid

Nivea Sensitive Fluid After Shave

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو