افترشیو نیوآ Fresh & Cool Fluid

Nivea Fresh & Cool Fluid After Shave

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: افتر شیو نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی افترشیو نیوآ فرش اند کول فلوئید

افترشیو مردانه نیوآ مدل Fresh & Cool Fluid حاوی عصاره نعناع تازه و خنک بوده و متناسب برای استفاده بر روی انواع پوست طراحی شده است. این افترشیو به جهت استفاده پس از اصلاح و برای خنک نگه داشتن پوست طراحی شده و  حاوی ویتامین E و پروویتامین B5 است.
این افترشیو خنک کننده، مرطوب کننده و ضد التهاب پوست بوده و از خشکی و ایجاد جوش بر روی پوست پس از اصلاح جلوگیری می‌کند. به عنوان مثال استفاده از این افترشیو به بازسازی پوست کمک کرده و سازگاری آن با انواع پوست از نظر پزشک پوست تایید شده است.
این افترشیو برای خنک کردن فوری پوست آقایان پس از اصلاح کاربرد داشته و به لطف وجود عصاره نعناع، ویتامین E و پروویتامین B5 پوست را خنک و تقویت کرده و منجر به تحریک پوستی نمی‌شود. این افترشیو پوست را بازسازی کرده و در برابر التهاب پوستی از پوست محافظت می‌کند.
این افترشیو پس از استفاده پوست را پرانرژی کرده و احساس نشاط را برای پوست فراهم می‌سازد. هنگام استفاده این افترشیو را آزادانه بر روی ناحیه اصلاح شده بمالید، به جهت مشاهده نتایج بهتر می‌توانید در ابتدا صورت خود را با ژل یا فوم اصلاح نیوآ اصلاح کنید.
افترشیو فرش اند کول فلوئید باعث ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست پس از اصلاح می‌شود و از التهاب آن جلوگیری می‌کند. استفاده از افترشیو فرش اند کول فلوئید می‌تواند حس تازگی و خنکی را برای پوست به ارمغان آورد.
این افترشیو حاوی آکوا، دنات الکل، روغن کرچک هیدروژنه PEG-40، عطر، پروپیلن گلیکول، پانتنول، منتول، توکوفریل استات، لینالول و غیره است.
افترشیو Fresh & Cool Fluid محصولی از برند نامدار نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-114912
حجم100 میلی لیتر
بافتمایع
مناسب برایآقایان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورآلمان
مناسبصورت
ویتامینE . B5
سایر توضیحاتالتیام بخش التهاب و قرمزی پوست . خنک کننده، تقویت کننده، مرطوب کننده و ضد التهاب پوست . جلوگیری از خشکی و ایجاد جوش بر روی پوست پس از اصلاح . کمک به بازسازی پوست . ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست
عصارهنعناع
برچسب افترشیو نیوآ, افترشیو

نوشتن نظر

افترشیو نیوآ Fresh & Cool Fluid

Nivea Fresh & Cool Fluid After Shave

نوشتن نظر

1 محصول مشابه

منو