ماسک صورت پیوردرم Galaxy Blue

Purederm Galaxy Blue Peel-Off Mask

جزییات بیشتر

جدید

برند : Purederm

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی ماسک صورت پیوردرم گلکسی بلو

ماسک صورت پیوردرم مدل Galaxy Blue یک ماسک لایه بردار لوکس درمانی بوده که با الماس و درخشش‌های درخشان الماس ساخته شده است. این ماسک صورت به آرامی ناخالصی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.
این ماسک درخشان هولوگرافیک دارای فرمول منحصر به فردی بوده که شامل کلاژن دریایی، اسید هیالورونیک و سایر مواد نرم کننده پوست است که به شما کمک می‌کند تا تنها پس از یک بار استفاده خطوط پوست را محکم‌تر و شفاف‌تر سازید.
ماسک گلکسی الماس آبی یک ماسک سفت کننده پوست صورت بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام استفاده از ماسک لذت براق شدن و شفافیت پوست خود را احساس کنید.
این ماسک یک ماسک محکم کننده پوست صورت بوده که جوانی و صافی پوست را برای شما فراهم می‌سازد. ماسک گلکسی بلو مناسب برای انواع پوست چرب، خشک، معمولی، حساس، دارای آکنه و مختلط است.
استفاده از این ماسک بسیار آسان بوده و تنها قبل از استفاده باید سطح کیسه را مالش دهید تا محتویات آن به خوبی مخلوط شود. سپس ماسک را بر روی پوست قرار داده و پس از گذشت 20 دقیقه آن را از روی صورت پاک کرده و پوست خود را با آب سرد بشویید. ابعاد این محصول 0.2 * 13.9 * 8.9 سانتی متر بوده و وزنی حدود 10 گرم دارد.
ماسک صورت مدل Galaxy Blue محصولی از برند نامدار پیوردریم و ساخت کشور کره است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-113884
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندکره
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
سایر توضیحاتیک لایه بردار لوکس درمانی . حاوی تکه‌های درخشان الماس . از بین بردن ناخالصی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست . حاوی کلاژن دریایی، اسید هیالورونیک و سایر مواد نرم کننده پوست . استحکام بیشتر خطوط پوست
برچسب ماسک صورت, ماسک صورت پیوردرم

نوشتن نظر

ماسک صورت پیوردرم Galaxy Blue

Purederm Galaxy Blue Peel-Off Mask

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو