کرم بادی شاپ Carrot Cream

The Body Shop Carrot Cream Nature Rich Daily Moisturiser

جزییات بیشتر

جدید

برند : The Body Shop

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی کرم آبرسان و مرطوب کننده بادی شاپ با عصاره هویج

کرم آبرسان و مرطوب کننده مدل Carrot Cream متناسب برای استفاده بر روی پوست طراحی شده و دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و در مدت زمان مناسبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این کرم آبرسان حاوی عصاره هویج و آلوئه ورا بوده و می‌توان به صورت روزانه از آن استفاده کرد. این کرم یک کرم غنی از ترکیبات طبیعی و گیاهی بوده که پوست را به خوبی آبرسانی کرده و سلامت و شادابی پوست را حفظ می‌کند.
کرم آبرسان و مرطوب کننده با عصاره هویج به عنوان یک کرم مرطوب کننده و آبرسان روزانه شناخته می‌شود و می‌تواند رطوبت مناسب و مورد نیاز را به صورت روزانه برای پوست فراهم ساخته و ظاهر شاداب و سالمی را برای پوست فراهم آورد. این کرم آبرسان نرمی، شادابی و لطافت را برای پوست فراهم ساخته و تا 72 ساعت می‌تواند بر روی پوست قرار گرفته و شادابی را برای پوست به ارمغان آورد.

کرم آبرسان و مرطوب کننده بادی شاپ با عصاره هویج
این کرم آبرسان بدون الکل طراحی شده و حاوی ویتامین A و آنتی اکسیدان بوده که از خشکی و التهاب پوست جلوگیری کرده و از پوست در برابر عوامل محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و در صورت آسیب پوستی می‌تواند ساختار و بافت سلول‌های آسیب دیده را ترمیم کند.
کرم آبرسان و مرطوب کننده حاوی عصاره هویج به عنوان یکی از محصولات روتین به جهت مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و به مرور زمان می‌تواند طراوت و شادابی پوست را برای شما فراهم سازد. این کرم به صورت کاملا گیاهی طراحی شده و هیچ گونه مواد حیوانی درون آن استفاده نشده است.
می‌توان این کرم را بر روی انواع پوست به ویژه پوست‌های خشک استفاده کرد و به دلیل بافت سبکی که دارد به خوبی جذب پوست می‌شود. این کرم دارای بسته بندی قابل بازیافت بوده و تمامی ترکیبات به کار رفته در آن به صورت طبیعی و بدون مواد شیمیایی تولید شده است.
بعد از شستشوی صورت می‌توان مقداری از این کرم را با کمک نوک انگشت بر روی پوست مرطوب قرار داده و به صورت ملایم بر روی پوست ماساژ داد تا به خوبی جذب پوست شود.
کرم مدل Carrot Cream محصولی از برند نامدار بادی شاپ و ساخت کشور انگلستان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-111915
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندانگلستان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی . خشک
ساخت کشورانگلستان
ماندگاری۷۲ ساعت
مناسبصورت
ویتامینویتامین A
سایر توضیحاتآبرسان و مرطوب کننده پوست . حاوی آنتی اکسیدان . جلوگیری از التهاب، خشکی و قرمزی پوست . ترمیم سلول های آسیب دیده پوستی . تهیه شده به صورت کاملا گیاهی . بسته بندی قابل بازیافت
عصارههویج . آلوئه ورا
برچسب کرم, کرم بادی شاپ

نوشتن نظر

کرم بادی شاپ Carrot Cream

The Body Shop Carrot Cream Nature Rich Daily Moisturiser

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو