ماسک صورت بادی شاپ Himalayan Charcoal

The Body Shop Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask

جزییات بیشتر

جدید

برند : The Body Shop

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-23

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی ماسک صورت بادی شاپ با عصاره زغال هیمالیا

ماسک صورت مدل Himalayan Charcoal متناسب برای استفاده بر روی صورت طراحی شده و دارای حجمی معادل 75 میلی لیتر است و در مدت زمان بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این ماسک صورت می‌تواند در طی چندین مرحله چربی‌های اضافی موجود بر روی پوست را از بین ببرد، علاوه بر این ماسک زغال هیمالیا می‌تواند لایه برداری مناسب پوست را انجام داده و آلودگی‌های موجود بر روی پوست را نیز از بین ببرد.
زغال موجود در این ماسک از زغال چوب بامبویی تهیه شده که از دامنه کوه‌های هیمالیا حاصل شده است و فاقد هر گونه مواد مضره همچون سیلیکون، پارابن و غیره است.

ماسک صورت بادی شاپ با عصاره زغال هیمالیا
این ماسک صورت می‌تواند به کاهش منافذ باز پوست منجر شده و قدرت بسیار بالایی در درخشندگی پوست دارد به گونه‌ای که پس از استفاده حس شادابی را بر روی پوست ایجاد کرده و علاوه بر زغال هیمالیا درون آن از برگ چای سبز و روغن درخت چای نیز استفاده شده است.
ماسک صورت زغال هیمالیا به عنوان یکی از محصولات روتین به جهت مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و به مرور زمان می‌تواند طراوت و شادابی پوست را برای شما فراهم سازد. این ماسک به صورت کاملا گیاهی طراحی شده و هیچ گونه مواد حیوانی درون آن استفاده نشده است.
زمان استفاده می‌توانید ابتدا پوست خود را تمیز کرده و سپس یک لایه از این ماسک را بر روی صورت خود بزنید و چند دقیقه اجازه دهید تا این ماسک بر روی صورت‌تان خشک شود و سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید. با گذشت مدت زمانی این ماسک صورت منافذ باز صورت شما را کوچک‌تر کرده و درخشندگی و شفافیت را برای پوست‌تان به همراه می‌آورد.
ماسک صورت مدل Himalayan Charcoal محصولی از برند نامدار بادی شاپ و ساخت کشور انگلستان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-111893
حجم75 میلی لیتر
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندانگلستان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورانگلستان
مناسبصورت
سایر توضیحاتکاهش منافذ باز پوست . درخشندگی و شفافیت پوست . لایه برداری پوست . از بین بردن چربی اضافی، آلودگی و ناخالصی‌های پوست . تهیه شده به صورت گیاهی . فاقد مواد مضره همچون پارفین، سیلکون
پارابنندارد
عصارهزغال چوب بامبو . چای سبز . روغن درخت چای
برچسب ماسک صورت بادی شاپ, ماسک صورت

نوشتن نظر

ماسک صورت بادی شاپ Himalayan Charcoal

The Body Shop Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو