بالم لب نیوآ Strawberry Shine

Nivea Strawberry Shine Lip Balm

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: بالم لب نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-12-26

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی و راهنمای خرید بالم لب نیوآ Strawberry Shine

خشکی لب‌ها یکی از تجربه‌های تلخ برای بسیاری از افراد به ویژه بانوان محسوب می‌شود. این عارضه در برخی مواقع به قدری شدید می‌شود که ممکن است باعث ایجاد ترک‌ها و زخم‌های عمیق در سطح لب شود. به همین سبب لزوم استفاده از محصولاتی که لب‌ها را در برابر این خشکی‌ها محافظت کنند ضرورت می‌یابد. بالم لب نیوآ Strawberry Shine یکی از محصولات درمانی است که علاوه‌بر خواص درمانی، دارای ویژگی‌های زیبایی نیز است. به طوری که درخشندگی لب‌ها را بیشتر کرده و آن را مرطوب جلوه می‌دهد.

اگر به تازگی متوجه شده‌اید که لب‌های شما بیش از حد خشک می‌شوند، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. چرا که در آن قصد داریم نکات ارزشمندی را پیرامون بالم لب نیوآ (Nivea Strawberry Shine Lip Balm) در اختیارتان بگذاریم. با ما همراه باشید.

هدف استفاده از بالم لب نیوآ Strawberry Shine چیست؟

هدف ما از استفاده از بالم لب (Lip Balm) محافظت از لب ها است. این محصولات حاوی یک ماده مرطوب کننده (مانند ژله نفتی یا لانولین) هستند که از از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. محصولات زیادی در بازار وجود دارند، اما هیچکدام از آن‌ها مزایای بالم لب نیوآ Strawberry Shine را ندارند.

در فرایند ساخت بالم‌های لب نیوآ، ترکیبات مرطوب‌کننده اغلب روی یک محصول نرم تحت عنوان موم استعمال می‌شوند و درون یک قوطی کوچک رولی قرار می‌گیرند. این کار باعث می‌شود تا افراد مانند یک رژ لب از بالم‌ها استفاده کنند.

ترکیبات اصلی بالم لب نیوآ Strawberry Shine

کافور و منتول موجود در بالم لب‌های دارویی نیوآبه عنوان بی حس کننده خفیف عمل می‌کنند و لب‌های تحریک شده را تسکین می‌دهند. آن‌ها همچنین حاوی موادی هستند که لب‌ها را خنک می‌کنند.

برخی از بالم لب‌های شرکت نیوآ حاوی ترکیباتی مانند SPF 30 و کوآنزیم Q10 هستند که به عنوان محافظی در برابر آفتاب عمل می‌کنند. سایر ترکیبات رایج در این بالم‌ها نیز ویتامین C و E هستند که رادیکال‌های آزاد را که به کلاژن و الاستین پوست آسیب می‌رسانند، خنثی می‌کنند.

مشخصات بالم لب نیوآ توت فرنگی

این محصول حاوی مواد تشکیل دهنده زیر است:

  •          روغن دانه Ricinus Communis
  •          پلی ایزوبوتن
  •          اکتیل دودکانول
  •          پنتا اریتریتیل تترا ایزو استئارات
  •          پلی دسن هیدروژنه
  •          کاندلیا سرا (Candelilla Cera)
  •          پارکی باتر (Butyrospermum Parkii Butter)
  •          میکروکریستالینا (Cera Microcristallina)
  •          ایزوپروپیل پالمیتات
  •          موم مصنوعی،
  •          G3-3QuallysideLyceryl G
  •          عصاره میوه Fragaria Ananassa،
  •          میکا
  •          پروپیلن گلیکول
  •          BHT
  •          آروما،
  •          CI 15985، CI 77891، CI 15850

مزایای بالم لب نیوآ  Strawberry Shine

بالم لب نیوآ دارای مزایای زیادی است که این محصول را از سایر رقبا متمایز می‌سایزد. در فرایند ساخت این بالم‌ها به تمامی دغدغه‌های افراد و مصرف‌کنندگان توجه شده است. به طوری که اگر دوره درمان آن را به درستی طی کنیم، خیلی زود می‌توانیم از شر خشکی و تیرگی لب خلاص شویم. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی‌های بالم لب نیوآ  Strawberry Shine را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

  •          محافظت 24 ساعته از لب‌ها: این محصول بعد از استفاده خیلی زود جذب لب‌ها می‌شود و در تمام طول روز از آن محافظت می‌کند.
  •          رایحه شیرین: این محصول دارای رایحه میوه‌ای خوش طعم به نام توت فرنگی است. همین مسئله باعث می‌شود که هنگام استفاده طعم ترکیبات آن را حس نکنید.
  •          درخشندگی (مایل به صورتی): درخشندگی بالم لب نیوآ  Strawberry Shine باعث می‌شود که تیرگی لب‌ها از بین بروند و درخشان دیده شوند.
  •          مواد تشکیل دهنده با کیفیت: ساخته شده با روغن‌های مشتق شده طبیعی و بدون روغن‌های معدنی
  •          بافت دلپذیر: بدون احساس چسبندگی
  •          عدم محدودیت سنی در استفاده: مناسب برای استفاده روزانه مخصوصا برای لب‌های خشک

توجه داشته باشید که این بالم‌ها باید بعد از مصرف غذا مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، پیش از غذا لب‌های خود را بشویید تا بقایای آن را وارد حلق نکنید. در صورتی که ترکیبات این ماده به طور مکرر وارد حلق شوند، ممکن است شما را با ناراحتی معده مواجه کنند.

راهنمای خرید بالم لب نیوآ  Strawberry Shine اورجینال

هنگام خرید این محصول باید به چند نکته مهم توجه کنید. اولین نکته توجه به عطر و رایحه بالم لب نیوآ است. این محصول حاوی عصاره توت فرنگی می‌باشد و هنگامی که درب آن را باز کنید، عطر و رایحه‌ای دلنشین تا شعاع 1 الی 2 متری ساطع می‌کند. اما محصولات تقلبی فاقد کیفیت این رایحه هستند و ممکن است عطر بسیار کمی از خود پخش کنند.

نکته دوم توجه به بسته‌بندی و شکل ظاهری محصول است. در صورت مشاهده هر گونه خراش و خوردگی در برچسب و بسته‌بندی محصول و وجود هر گونه غلط املایی در نوشته‌ها باید به اصل بودن آن شک کنید.

درخشندگی و میزان خنکی محصول نیز از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. زمانی که بالم لب نیوآ  Strawberry Shine اورجینال را به لب‌های خود بمالید، خیلی زود احساس خنکی و نرمی به شما دست خواهد داد. این خنکی ممکن است تا چند ساعت نیز دوام داشته باشد.

شکل ظاهری بالم لب نیوآ  توت فرنگی

بسته‌بندی بالم لب نیوآ بسیار منحصر به فرد است. به طوری که محصول داخل یک تیوب باریک قرمز رنگ (4.8 گرمی) با درب سفید و موم قرمز پررنگ (رنگ توت فرنگی) قرار دارد. محصول در یک جلد پلاستیکی محکم روی مقوای تخت آبی رنگ حبس شده است (مانند تصویر زیر). بنابراین، هر گونه مغایرت با شکل ظاهری زیر به منزله تقلبی بودن محصول است و باید از خرید آن خودداری کنید.

قیمت بالم لب نیوآ  Strawberry Shine

قیمت خرید این محصول ممکن است با توجه به برخی عوامل مانند تورم و کیفیت محصول متغیر باشد. اما به طور کلی بازه قیمتی این محصول بین 100 الی 200 هزار تومان می‌باشد. در صورتی که برخی از کلاهبرداران اقدام به فروش با قیمت‌های ارزان یا بسیار گران کردند، از خرید محصول خودداری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب شما را با ویژگی‌ های یکی از محصولات نرم کننده و رطوبت‌ رسان لب تحت عنوان بالم لب نیوآ  Strawberry Shine آشنا کردیم. این بالم لب محصول شرکت نیوآ (nivea) است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید از بخش محصولات سایت اقدام کنید یا با کارشناسان سایت ارتباط برقرار کنید.

خرید بالم لب نیوآ توت فرنگی

شما می‌توانید بالم لب نیوا استرابری شاین  را به صورت خرده و عمده با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات برند نیوآ تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-111303
مناسب برایآقایان | بانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستانواع پوست
ساخت کشورآلمان
معطربله
ضد حساسیتبله
جنس محفظه نگهدارندهپلاستیک
مناسبلب
ویتامینندارد
سایر توضیحاتدارای رایحه‌ای خوش . نرم کننده پوست لب . درخشان کننده لب . تقویت پوست لب . جلوگیری از خشکی و ترک لب
SPFندارد
عصارهتوت فرنگی
برچسب بالم لب توت فرنگی

نوشتن نظر

بالم لب نیوآ Strawberry Shine

Nivea Strawberry Shine Lip Balm

نوشتن نظر

منو