رول بدن زنانه نیوآ Black & White Invisible Clear

Nivea Black & White Invisible Clear Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

165,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن زنانه نیوآ بلک اند وایت اینویزیبل کلیر

مام خوشبو کننده بدن زنانه مدل Black & White Invisible Clear در بسته بندی شیشه‌ای ارائه می‌شود که دارای حداکثر شفافیت بوده و به جهت جلوگیری از واکنش شیمیایی که با قرارگیری در معرض آفتاب در بسته بندی پلاستیکی عرضه می‌شود، جلوگیری می‌کند.
این رول بدن 48 ساعت ماندگاری داشته و می‌تواند بدن را در برابر تعریق محافظ نگه دارد. رول بدن بلک اند وایت اینویزیبل کلیر بدون الکل بوده و درون آن از مواد رنگی استفاده نشده و از نظر علمی ثابت شده است که به طور موثری می‌تواند شادابی را در قسمت زیر بغل برای افراد فراهم آورد.
این رول بدن می‌تواند در مدت زمان 48 ساعت بدن شما را از شر تعریق محافظ نگه داشته و بدین صورت اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد. این محصول پشتیبان رنگ پوست بوده و به صورت یکنواخت می‌تواند زیر بغلی زیبا، صاف و خشک را برای شما به ارمغان آورد.
درون این رول بدن از عصاره آووکادو استفاده شده و می‌تواند در مدت زمان طولانی زیر بغل شما را صاف و بدون تعریق نگه دارد. این رول بدن محافظ لباس‌های تیره و روشن بوده و پس از استفاده منجر به ایجاد لک‌های سفید و زرد بر روی لباس‎های مختلف نخواهد شد و هیچ اثری از خود بر روی لباس باقی نمی‌گذارد. این محصول دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و می‌توان در مدت زمان مناسبی از آن استفاده نمود.
رول بدن بلک اند وایت اینویزیبل کلیر علاوه بر محافظت از لباس‌ها، مراقب پوست بدن بوده و به دلیل دارا بودن فرمول نرم کننده پوست که درون آن وجود دارد می‌تواند نرمی و لطافت را برای پوست به ارمغان آورد.
تحمل پوستی این رول بدن تست شده و در طول این آزمایش مشخص شده است که منجر به ایجاد حساسیت‌های پوستی نخواهد شد.
استفاده از مام خوشبو کننده بلک اند وایت اینویزیبل کلیر راحت بوده و می‌توان به سادگی آن را مورد استفاده قرار داد. مام را یک بار چرخانده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی پوستتان خشک شود. یادتان باشد که این رول بدن را بر روی پوست‎های تحریک شده و آسیب دیده استفاده نکنید.
مام خوشبو کننده بدن Black & White Invisible Clear محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-110065
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
رایحهآووکادو
ماندگاری۴۸ ساعت
برچسب رول بدن نیوآ, رول بدن

نوشتن نظر

رول بدن زنانه نیوآ Black & White Invisible Clear

Nivea Black & White Invisible Clear Roll On Deodorant

نوشتن نظر

19 محصول مشابه

منو