استیک بدن ژیلت Arctic Ice

Gillette Arctic Ice Stick Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Gillette

شاخه: آرایشی بهداشتی

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی استیک بدن ژیلت آرکتیک آیس

استیک مردانه مدل Arctic Ice می‌تواند با فراهم آوری روایح خنک پوست را از شر بوی نامطبوع رها سازد. این استیک بدن به صورت جامد بوده و به طور خاص برای استفاده آقایانی طراحی شده که دارای سبک زندگی فعالی هستند.
ترکیب منحصر به فرد این محصول به از بین بردن کامل بوی بد بدن و انسداد مولکول‌های عرق کمک می‌کند. این استیک بدن دئودورانت می‌تواند پوست شما را در طول روز خشک نگه داشته و طراوت و عطر و بوی فوق العاده‌ای را برای پوست شما فراهم آورد.
این استیک به عنوان مانعی برای ایجاد بوی نامطبوع بدن استفاده می‌شود و می‌تواند از ایجاد تعریق و بوی نامطبوع بدن جلوگیری کند. استیک آرکتیک آیس بدون ایجاد لک بر روی لباس بوده و پس از استفاده منجر به ایجاد لکه‌های زرد و سفید بر روی لباس نخواهد شد.
استیک آرکتیک آیس با فراهم آوردن رایحه خنک از ایجاد تعریق زیر بغل جلوگیری کرده و بوی بد بدن را از بین می‌برد. استیک آرکتیک آیس 48 ساعت ماندگاری داشته و دارای روایح تازه و جذابی است که می‌تواند طراوت و شادابی را برای پوست شما به همراه آورد. همچنین پس از استفاده نیز می‌توانید طراوت بخشی و لطافت را بر روی پوست خود احساس کنید.
استیک Arctic Ice بدون حساسیت بوده و درون آن از الکل استفاده نشده است. این محصول بدن را تا 48 ساعت خشک و بدون تعریق نگه می‌دارد و می‌تواند روایح دلپذیری را در طول روز برای شما به ارمغان آورد.
مدت زمان ماندگاری استیک آرکتیک آیس بالا می‌باشد و این بدان معناست که در طول یک الی دو روز و پس از استحمام نیز رایحه این استیک بر روی بدن ماندگار خواهد بود.
استیک مردانه آرکتیک آیس  48 میلی لیتر حجم دارد و قابل استفاده در مدت زمان مناسبی است.
استیک Arctic Ice محصولی از برند مشهور ژیلت و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-110030
حجم48 میلی لیتر
بافتجامد
مناسب برایآقایان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
ماندگاری۴۸ ساعت
برچسب استیک بدن ژیلت, استیک بدن

نوشتن نظر

استیک بدن ژیلت Arctic Ice

Gillette Arctic Ice Stick Deodorant

نوشتن نظر

30 محصول مشابه

65,000 تومـان

منو