رول بدن زنانه نیوآ Black & White Invisible White Blossom

Nivea Black & White Invisible White Blossom Roll On Deodorant

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nivea

شاخه: رول ضد تعریق نیوآ

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

*** ناموجود ***

موجود شد خبرم کن!
آخرین بروزرسانی قیمت: 1402-11-18

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 
بررسی تخصصی

معرفی رول بدن زنانه نیوآ بلک اند وایت اینویزیبل وایت بلوسوم

مام خوشبو کننده بدن زنانه مدل Black & White Invisible حاوی شکوفه‌های سفید بوده و می‌تواند لک را از بین برده و به دلیل خاصیت نامرئی کننده‌ای که برای لباس‌ها دارد، لک‌ها را از روی لباس نامرئی کرده و از بین می‌برد. این رول بدن از لباس و بدن شما در برابر ایجاد لکه‌های زرد و سفید محافظت می‌کند و آسیبی به پوست و رنگ لباس شما وارد نمی‌کند.
رول بدن زنانه بلک اند وایت اینویزیبل دارای حجمی معادل 50 میلی لیتر است و می‌توان در مدت زمان مناسبی از آن استفاده نمود. این مام خوشبو کننده بدن محافظ لباس‌های تیره و روشن بوده و پس از استفاده دچار ایجاد لک‌های سفید و زرد بر روی لباس‎های مختلف نخواهد شد و هیچ اثری از خود بر روی لباس باقی نمی‌گذارد.
تحمل پوستی این رول بدن تست شده و در طول این آزمایش مشخص شده است که منجر به ایجاد حساسیت‌های پوستی نخواهد شد. میزان الکل اتیل این محصول 0 درصد بوده و به همین دلیل لطافت و نرمی پوستان شما را دو چندان خواهد کرد
استفاده از این رول بدن موجب طراوت در طولانی مدت شده و موثر در جهت مراقبت پوست بانوان است.
پس از استفاده تا 48 ساعت بدن شما از بوی بد همچون تعریق محفوظ می‌ماند. در هنگام استفاده مام را یک بار چرخانده و اجازه دهید قبل از پوشیدن لباس بر روی پوستتان خشک شود. یادتان باشد که این رول بدن را بر روی پوست‎های تحریک شده و آسیب دیده استفاده نکنید. اگر هم پس از استفاده دچار حساسیت شدید موضع را با آب شستشو دهید.
نکته‌ای که باید آن را در نظر داشته باشید قابل اشتعال بودن این محصول است. بنابراین این محصول را در جوار شعله نگه ندارید زیرا در صورت گرم شدن امکان ترکیدن آن وجود خواهد داشت. رول بدن را به دور از گرما، سطوح گرم، جرقه، شعله‌های آتیش بازی و سایر منابع قابل احتراق نگه دارید. دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد برای ترکیدن این محصول خطرناک است بنابراین هرگز آن را در معرض نور خورشید قرار ندهید.
رول بدن بلک اند وایت اینویزیبل دارای ماندگاری 48 ساعته است و می‌تواند در این مدت زمان بدن را در مقابل تعریق ضد عفونی کرده و موثر در جهت مراقبت از پوست بانوان است.
مام خوشبو کننده بدن Black & White Invisible محصولی از برند معتبر نیوآ و ساخت کشور آلمان است.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-109599
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان
مبدا برندآلمان
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
الکلندارد
مناسب پوستمعمولی
برچسب رول بدن زنانه, رول بدن زنانه نیوآ

نوشتن نظر

رول بدن زنانه نیوآ Black & White Invisible White Blossom

Nivea Black & White Invisible White Blossom Roll On Deodorant

نوشتن نظر

20 محصول مشابه

منو