ادو تویلت ناتیکا Voyage

Nautica Voyage Eau de Toilette

جزییات بیشتر

جدید

برند : Nautica

شاخه: عطر ناتیکا

گارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره

1,980,000 تومـان

- +

آخرین بروزرسانی قیمت: 1403-01-27

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قیمت بهتری دارید؟
 
بررسی تخصصی

معرفی و مشخصات عطر ناتیکا وویاژ

این ادوتویلت مناسب استفاده آقایان است و بوی بی نظیری دارد که هر مرد جوانی به آن علاقه مند میشود.

نت های آغازی این عطر سیب سبز و دیگر میوه های سبز است که بویی خنک دارد. ادامه نت میانی برگرفته از لاله مردابی و گل ابریشم است. در این مرحله بویی ملایم و کمی شیرین به مشام میرسد که مورد توجه همگان قرار میگیرد.

در انتها و پس از گذشت چند ساعت از زدن این ادکلن خنک بوی مشک، خزه، کهربا و سدر به مشام میرسد که شیرین و شیک بوده و همین موضوع ماندگاری این عطر را بسیار بالا میبرد.

رایحه و ماندگاری ناتیکا وویاج بی نظیر است و میزان پخش بوی مناسبی نیز دارد.

این محصول اولین بار در کشور آمریکا و در سال 2006 تولید شد و از آن سال تا الان طرفداران خود را حفظ کرده است. این ادو تویلت علاوه بر آمریکا در کشور اسپانیا نیز تولید میشود که هردوی آنها از استاندارد های روز عطرسازی پیروی کرده و کیفیت ساخت مشابهی دارند.

به دلیل خنک بودن رایحه، ناتیکا وویاژ مناسب استفاده در روز های گرم سال و در بهار و تابستان است. این تصور که ادوتویلت هایی با رایحه خنک ماندگاری ندارند کاملا اشتباه است و شما کافی است فقط یک بار این عطر را در روز بسیار گرم تابستانی روی بدن و لباس های خود اسپری کنید. خواهید دید که بوی ملایم و شیک آن تا چندین ساعت روی بدن باقی میماند.

یکی دیگر از نقاط قابل توجه برای استفاده از ناتیکا وویاج این است که بتوانید آن را محیط خشک و خنک نگهداری کنید و به هیچ عنوان آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. زیرا یکی از مواد تشکیل دهنده این محصول الکل است که بسیار آتش سازت و ممکن است با نور مستقیم خورشید آتش بگیرد و مشکلات بزرگتری ایجاد کند.

در نظر داشته باشید که رایحه این محصول بسیار ملایم است و خانم هایی که به عطر هایی با بوی خنک و شیرین علاقه دارند نیز میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

رایحه ناتیکا وویاژ از چوب های جنگلی، دریا و میوه ها الهام گرفته شده است و شخصیتی فعال و پر جنب و جوش را برای شما تداعی میکند. استفاده از این عطر در روز های گرم شهری و در مکانی که پر از بوی دود و اگزوز و آلودگی است، باعث ایجاد حسی بسیار خوشایند برای شما و دیگران شده و حتی شده برای پند دقیقه شما را از فضای آلوده و شلوغ شهری به ساحلی زیبا و آرام میبرد که پر از منظره های زیبا و خوشایند است.

ماندگاری ادوتویلت ناتیکا Voyage چگونه بیشتر میشود؟

همواره روش های متفاوتی برای افزایش ماندگاری و پخش بوی عط ها مطرح میشود که ما در اینجا به مهم ترین آنها میپردازیم. یکی از روش های افزایش ماندگای عطر هایی با بوی خنک مانند ادو تویلت ناتیکا Voyage این است که آن را روی نقاط نبض دار بدن مانند مچ دست، گردن و … اسپری کنیم و با این روش ذرات خوشبوی عطر را وارد جریان خون خود کنیم و پس از گذشت مدتی با گردش خون، عطر به تمام نقاط بدن منتقل شود.

البته اسپری کردن ادکلن روی این نقاط دلیل دیگری نیز دارد و آن این است که چون نقاط نبض دار بدن نسبت به دیگر نقاط گرم تر هستند، ماندگاری ادکلن روی نقاط گرم بیشتر شود.

برخی منابع معتبر روش دیگری برای افزایش ماندگاری بوی عطر پیشنهاد داده اند و آن هم استفاده از وازلین یا هر کرم چرب دیگری مانند انواع مرطوب کننده قبل از اسپری کردن عطر ها روی محل مورد نظر هستند. این کار نیز باعث چسبندگی بیشتر ذرات خوشبوی عطر به پوست شما شده و برای مدت زمان بیشتری بوی آن روی بدن شما خواهد ماند.

بهترین روش استفاده از ادوتویلت ناتیکا Voyage نیز به صورت اسپری کردن آن روی بدن یا پوست میباشد. تعداد 4 تا 6 اسپری برای کل بدن کافی است و همین تعداد کم اسپری به دلیل پخش بوی بالای این عطر شما را خوشبو نگه میدارد.

خرید ادو تویلت ناتیکا Voyage

شما میتوانید ادو تویلت ناتیکا Voyage اصل را با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه اینترنتی ایرانوس به عنوان وارد کننده مستقیم برند ناتیکا تهیه کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 
جزئیات فنی
کد محصولISPC-101365
مناسب برایآقایان
غلظتادو تویلت
گروه بویاییخنک ,شیرین
طبعگرم
مبدا برندآمریکا
گارانتیگارانتی طلایی ایرانوس تا آخرین قطره
ارسال در نوروزبله
برچسب عطر مردانه ناتیکا

نوشتن نظر

ادو تویلت ناتیکا Voyage

Nautica Voyage Eau de Toilette

نوشتن نظر

 
نظرات(13)
1402-11-04

سلام

نسخه فعلی محصول آمریکاست یا اسپانیا. صد میل منظورم هستسلام عرض ادب
نسخه اسپانیایی تقدیم میشه

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1402-01-18

سلام

بنده از ایرانوس خریداری کردم و نسخه اصلی و با مایع آبی رنگ به دستم رسید.ممنونم

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (1)
1401-10-20

جنس غیر اصلی

متاسفانه یه نسخه صورتی رنگ ازش اومد بازار ایران و پر کرد.بجای اصلی هم تو خیلی جاها فروخته شد از جمله سایت شماسلام عرض ادب
ما نسخه ی آبی رو داریم

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1401-02-21

ناتیکا وویاج

یه رایحه خنک و بی ازار با بوی تقریبا شبیه به اسانس خیار توی کرم های دست و صورت رایحه خاصی نیست اما خوشبو و عامه پسنده از فروشگاه خوب ایرانوس گرفتم و کیفیتش هم تقریبا همون مثل سابقه اما‌رنگ مایع صورتی شده اما مشکل اینجاست متاسفانه از شانس بد من بعد از چند پاف استفاده پمپ محصول از کار افتاده حالا‌نمیدونم‌ امکان تعویضش هست یانه.

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1401-01-17

با سلام

خط اصلی این برند در آمریکا بوده و به اسپانیا انتقال داده شده /این عطر آمریکاییش فوقالعاده با کیفیت است که کمیاب شده و قیمتش حدود دو تومن است اما اسپانیاییش هنوز آبیه

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1400-04-30

معمولی

خوشبو اما باید برای ماندگاری نیم ساعته استفاده کنید،توی ماشین باشه که بشه مکرر استفاده کرد اینجوری خوبه

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1399-10-18

عطر ناتیکا

بسیار خوش بو پخش بو متوسط و ماندگاری رضایت بخشی داره ابتدا یکم بوی خیار داره اما رفته رفته فوق العاده میشه

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (0) (0)
1399-07-02

سوال

این ادکلن آبی رنگه ؟ چون بعضی شرکتا میفرستن به قرمزی میزنه که میگن تقلبیه؟سلام دوست عزیزم
سری جدید این محصول تغییر رنگ داشته و به صورتی و قرمز میزنه

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (1)
1398-06-26

ناتیکا ویاژ

بوی باکلاسی داره پخش متوسط و ماندگاری خوبی داره البته واسه من که توی اهواز با این شدت گرمایی که داره میگم

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1398-03-17

عطر نوستالژیک و خوب

ویاژ یه عطر خوشبو و ارزونه و برای روزای گرم سال خیلی مناسبه.
یه بوی تمیز طور داره که ادم احساس تازگی بهش دست میده.
پخش بوی متوسطی داره اما موندگاریش زیاده (حدود 7-8 ساعت میمونه)

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1397-02-17

بررسی عطر

خوش بو است ولی برخلاف آنچه در خصوص این عطر خوانده بودم ماندگاری بسیار کمی دارد و روی پوشت حدود 3 ساعت.
شاید دلیل آن نسخه جدید با درب پلاستیکی باشد.

دوست عزیز سلام

تفاوت در نوع بو یا شیشه مرتبط با سال تولید و عرضه از طرف کمپانی تولید کننده است لذا محصولی که شما از ایرانوس دریافت میکنید آخرین تولید و آخرین سال عرضه است.

پیروز باشید

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (2) (0)
1397-02-09

درب

لطفا جواب بدین که درب پلاستیکی هست یا فلزی

سلام دوست عزیز
در وویاژ جدید پلاستیکی هست

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)
1397-02-09

درب

سلام درب مدل موجود فلزی است یا پلاستیکی

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (2) (0)

نظر خود را بنویسید!

 
در مورد برند ناتیکا

تاریخچه برند ناتیکا (Nautica)

برند ناتیکا (Nautica) یکی از بهترین شرکت‎های ‎عطرساز آمریکایی است که نامش از واژه Nauticus در زبان ایتالیایی به معنی "کشتی" گرفته شده است. به همین دلیل بسته بندی محصولات این برند اغلب به رنگ آبی دریا، مزین به آرم بادبان سه گوش و شبیه به کشتی هستند. این شرکت تا سال 1994 State-O-Maine نام داشت که بعد از این سال به آن ناتیکا گفته شد.

این برند در سال 1983 توسط دیوید چو راه اندازی شد. شرکت ناتیکا فعالیت خودش را در زمینه طراحی مد، مبلمان و محصولات خانگی آغاز کرد. اما آنقدر سرشناس و شناخته شده بود که وقتی تصمیم گرفت در سال 1992 اولین عطر خودش را هم در بازار عرضه کند، با استقبال خوبی روبرو شد.

اولین عطر این برند "Cologne"  نام داشت. یکی از پرفروش ترین عطرهای برند ناتیکا هم عطر وویاژ نام دارد. این شرکت توانسته است از سال 1992 تا سال 2016 حدود 22 عطر را در کارنامه عطری خود ثبت کند. شرکت ناتیکا از سال 1984 تا سال 2033 چندین بار به شرکت‎های ‎دیگر فروخته شده است. از جمله شرکت هایی که این برند را خریداری کرده‌اند، کمپانیVF Corporation Nautica است. مدیران جدید هیچ خللی در خط تولید عطرهای آن ایجاد نکرده‌اند. بلکه با گذشت زمان هر روز محصولات جدیدتری را راهی بازار کرده است.

در حال حاضر برند ناتیکا 291 شعبه در سراسر جهان راه اندازی کرده است که عطرهای این برند را به طور مستقیم در سایر کشورها عرضه می‎کنند. از جمله رایحه‎های ‎محبوب این برند می‎توان به ناتیکا لایف (Nautica Life)، پور ناتیکا (Pure Nautica)، رگتا، وایت سایل، ناتیکا وومن، مای وییج و اوشن اشاره کرد.

عطرهای برند ناتیکا با برندهای دیگری از جمله Izod و Ralph Lauren Corporation Chaps رقابت می‎کند. عطرهای برند ناتیکا میان رده محسوب می‎شوند که نسبت به عطرهای لوکس و گران، قیمت مناسب تری دارند.

مؤسس برند ناتیکا

برند ناتیکا توسط دیوید چو تاسیس شد. او متولد سال 1955 و اصالتا اهل تایوان بود که در سنین کودکی به همراه خانواده‌اش به شهر نیویورک مهاجرت کرده بود. دیوید چو یک طراح لباس و مد بود که به دوخت لباس ورزشی، پوشاک زنانه و بچگانه علاقه زیادی داشت.

خانواده او در نیویورک یک رستوران چینی باز کرده بودند. اما دیوید به کار در رستوران علاقه‌ای نداشت و به دنبال رشته معماری رفت. او بعد از فارغ التحصیلی وارد کار طراحی پوشاک شد. در سال 1996 بود که به او عنوان استاد برجسته طراحی لباس را داده بودند. دیوید مدتی را به تجارت پرداخت و با دوستانش یک دفتر تجارتی باز کردند. اما در این کار موفقیتی نصیبش نشد و به همین دلیل دوباره به کار طراحی لباس روی آورد. او در کارش یک خلاقیت به خرج داده بود. به دلیل علاقه‌ای که به اقیانوس و سفرهای دریایی داشت، کت‎ها ‎را با الهام از لباس‎های ‎ملوان‎ها ‎طراحی می‎کرد.

دیوید از فروش بالایی که در نتیجه این طرح بدست آورد، کسب و کارش را رونق بخشید و برند تجاری خود را در سال 1983 تاسیس کرد. در همان سال اول این برند در حدود 700 هزار دلار و در سال بعد نزدیک به 2.5 میلیون دلار درآمدزا بود. او در سال 2009 با جک نیکلاس (قهرمان گلف آمریکایی) آشنا شد. این آشنایی زمینه را برای فروش بیشتر عطرهای برند ناتیکا فراهم کرد. حالا این برند نه فقط برای آمریکایی‌ها، بلکه در کل دنیا شناخته شده بود.

عطرهای برند ناتیکا

زمانی که ناتیکا به دنیای عطرسازی قدم گذاشت، در صنعت طراحی مد و پوشاک ورزشی شناخته شده بود. به همین دلیل به محض ورود اولین عطر، مشتریان خودش را در بین طرفداران قبلی پیدا کرد. همچنین این برند برای ساخت فرمولاسیون عطرهایش از تجربه ماهرترین عطرسازان بین المللی بهره می‎برد. از جمله این عطرسازان می‎توان به هری فرمونت، پاتریک بلودوآ و میشایل من اشاره کرد.

در ادامه به بررسی دو نمونه از بهترین عطرهای برند ناتیکا می‎پردازیم.

ادو تویلت مردانه ناتیکا Oceans حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو تویلت) مردانه ناتیکا Oceans یکی از بهترین محصولات برند ناتیکا است. این عطر برای مهمانی‎ها ‎و مجالس رسمی گزینه مناسبی است. عطر Oceans (اقیانوس) با حجم 100 میلی لیتر، برای آقایان ساخته شده است. رایحه این محصول خنک و تلخ است که می‎توانید آن را برای فصل بهار و تابستان انتخاب کنید.

زمانی که این عطر را اسپری می‎کنید بوی عنبر و چوب درخت ساج فضا را پر می‎کند. بعد از چند دقیقه هم جای خود را به بوی شعمدانی، نمک و اسطوخودوس می‎دهد. بوی پایانی این عطر از نت‎های ‎دریایی و لیمو بدست آمده است.

ادو تویلت مردانه ناتیکا Voyage حجم 100 میلی لیتر

عطر (ادو تویلت) مردانه ناتیکا Voyage یکی دیگر از بهترین محصولات برند ناتیکا به شمار می‎رود. این محصول با حجم 100 میلی لیتر، دارای رایحه‌ای خنک است که آن را برای اواخر بهار و فصل تابستان مناسب می‎کند. این عطر ترکیبی از رایحه اقیانوس و گیاهان معطر است. عطر Voyage در سال 2006 به بازار معرفی شد. این عطر برای آقایان ساخته شده است. وقتی آن را اسپری می‎کنید بوی سیب و برگ‎های ‎سبز مستتان می‎کند. نت میانی این عطر از درخت گل ابریشم و نیلوفر آبی بدست آمده است. رایحه پایانی و اصلی عطر هم ترکیبی از رایحه‎های ‎مشک، خزه، سرو کهربا است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

1 محصول مشابه

منو