موهایی با تار های ضخیم
موهایی با تار های ضخیم

چگونه موهایی با تار های ضخیم داشته باشیم؟

بیایید کمی با خودمان روراست باشیم همه ی ما خانم ها (و حتی آقایان) اگر در فضای مجازی و یا بین دوست و آشنا هایمان ببینیم که یک مدل موی جدیدی را برای خود انتخاب کرده اند و یا از یک محصول زیبایی جدید (مثل رژ لب های جدید، عطر های جدید و مطابق با مد روز و …) استفاده می کنند، ما هم دوست داریم که به خودمان و استایل ظاهری خود تنوع بدهیم و از استایل های جدید استفاده کنیم.

جراحی زیبایی برای چال لپ؟ چرا که نه!
استفاده از رژ لب های جدید کایلی؟ حتما

 

رنگ موهای جدید
رنگ موهای جدید

و اکثر خانم ها، استفاده از رنگ موهای جدید و به روز را در اولویت های خود قرار داده اند.اکثر خانم ها و دختر خانم ها هم آن قدر در رنگ کردن موهای خود در خانه مهارت دارند که فقط طی یک ساعت می توانند رنگ موهای خود را به آسانی و بدون نیاز به آرایشگر تغییر دهند.و از این بحث هم که بگذریم، چه کسی نمی خواهد موهایی به زیبایی و پرپشتی سلنا گومز (Selena Gomez) و یا بلیک لیولی (Blake Lively) داشته باشد؟

اگر از آن دسته از افراد هستید که نمی دانید برای تار های ناز موهای خود چه کاری باید بکنید و می خواهید موهایی با تارهای ضخیم داشته باشید، این مقاله را حتما بخوانید.

در این مطلب می‌خوانید:

سعی کنید هر ماه، چند سانت از سر موهای خود را کوتاه کنید

 

چند سانت از سر موهای خود را کوتاه کنید
چند سانت از سر موهای خود را کوتاه کنید

 

این یکی از قوانین فیزیک است، هر چه موهایتان کوتاه تر باشد، بدنه (تار های) ضخیم تری خواهد داشت. برای آن دسته از بانوان که می خواهند موهای پرپشت تری داشته باشند، این مورد خیلی به کمکشان می آید.لازم نیست کل موهای خود را کوتاه کنید و یا استایل موهای خود را تغییر دهید، فقط سعی کنید هر ماه، دو سه سانت از موهای خود را کوتاه کنید.با این کار، امکان اینکه موهایتان دچار موخوره بشوند نیز کمتر است.

سعی کنید از رنگ مو با کیفیت خوب استفاده کنید.

 

 رنگ مو با کیفیت خوب
رنگ مو با کیفیت خوب

 

شاید بپرسید رنگ کردن مو چه ارتباطی با پرپشت کردن مو ها و ایجاد ضخامت بیشتر برای موهای شما دارد؟خب صبر کنید تا توضیح بدهم!وقتی از رنگ مو استفاده می کنید، در واقع یک لایه به موهای خود و ضخامت موهای خود اضافه می کنید.با اضافه کردن این لایه، هر کدام از تار موهای شما حجیم تر به نظر می رسند.

اگر از یک رنگ موی عالی با کیفیت فوق العاده برای رنگ کردن و یا هایلات کردن موهای خود استفاده کنید، موهای شما حالت حجیم بودن خود را تا چند هفته آینده حفظ خواهد کرد اما بهتر است رنگ کردن موهای خود را ماهی یک بار انجام دهید تا به موهای خود آسیب نزنید و سلامت موهایتان حفظ شود.همچنین می توانید بعد از رنگ کردن موهای خود، از هایلایت و یا مش استفاده کنید.به کار بردن رنگ های مختلف باعث ایجاد یک تضاد فوق العاده زیبا می شود و موهای شما را نیز حجیم تر جلوه می دهد.

از بین بردن جرم دندان در خانه
مشاهده

 

بدون اینکه ضخامت موهایتان به حداقل برسند، موهایتان را بلند کنید.

 

اکستنشن طبیعی
اکستنشن طبیعی

 

اگر می خواهید موهای بسیار بلندی داشته باشید و قصد کوتاه کردن آن ها را به هیچ وجه ندارید، می توانید از مدل موی چتری استفاده کنید.مدل موی چتری به بدنه موهای شما اضافه می کند و باعث پرپشت به نظر رسیدن موهایتان می شود.می توانید به انتخاب خودتان، یا از چتری کوتاه استفاده کنید و یا می توانید به آرایشگر خود بگویید که مدل موی چتری بلند را برای شما انتخاب کند.

اما بهتر از اول از آرایشگر خود نیز مشورت بگیرید.دومین موردی که به شما پیشنهاد میدهیم، اکستنشن مو است.اکستنشن مو می تواند موهای شما را پرپشت تر و سالم تر نیز نشان دهد.اکستشن مو برای افرادی که ریزش مو دارند و یا افرادی که تار های موی نازکی دارند بهترین گزینه است.برای اکستنشن موهای خود هم می توانید از موهای طبیعی استفاده کنید و هم از موهایی با تار های مصنوعی.

معمولاً تارهای اکستنشن طبیعی گران تر هستند اما طرفداران بیشتری در بین خانم ها دارند.اگر رنگ تار موهای اکستنشن را متفاوت از رنگ موهای خود انتخاب کنید، موهایتان حالت مش یا هایلایت به خود میگیرد.بیشتر اکستنشن‌ها حدود ۳ تا ۴ ماه لابه‌لای موهای شما دوام می‌آورند.البته دوام این موها بستگی به نظر فرد و نحوه مراقبت از آن‌ها دارد.

شما می‌توانید طول موهایتان را حداکثر ۲۶ یا ۳۰۰ سانتی‌متر بلند کنید.به این نکته توجه کنید که هر چه طول موهای مصنوعی و مقدار آن‌ها بیشتر باشد، فشار بیشتری به پوست سرتان وارد می‌شود.فشار زیاد ممکن است باعث آسیب و ریزش موهای طبیعی و کم‌پشت شدن آن‌ها شود.بهترین طول موی اضافه شده برای خانمی که قد متوسطی دارد، ۲۲سانتی‌متر یا کوتاه‌تر از آن است.

قدم به قدم تا درمان ریزش مو و رویش مجدد موهای از دست رفته
مشاهده

موهای مصنوعی را درست مانند موهای طبیعی می‌توانید بشویید و نرم‌کننده به آنها بزنید.شامپوها و لوسیون‌های خاصی برای موهای اضافی موجود است که از آن‌ها می‌توانید در هنگام خواب، شنا و… برای زیبایی و حفاظت بیشتر موها استفاده کنید.روش‌های متعددی برای اتصال این موها وجود دارد.

 

یک شامپوی موی مناسب انتخاب کنید

اکثر خانم ها شامپو های مناسبی برای موهای خود انتخاب نمی کنند.موهای سالم معمولا حتی یه روز بعد از حمام کردن، حالت چرب به خود می گیرند.

اگر موهایی این چنینی دارید، از شامپو هایی که کف زیادی دارند و برای موهای خشک طراحی شده اند، دوری کنید.می توانید از نزدیک ترین داروخانه ی محل تان هم شامپو های مناسبی بخرید.شامپو هایی که به موهایتان حجم می دهند و جلوه بیشتری به مو هایتان می دهند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.