چند نکته آرایشی

با رعایت این چند نکته آرایشی هر مردی را عاشق خود کنید! (قسمت دوم)

می دانید که مردان در رابطه با کانتورینگ صورت چه فکری می کنند؟

در این مقاله قرار نیس در مورد این که مردان در رابطه با خاندان  “کارداشیان جنر” چه فکری می کنند و آیا از آنان خوششان می آید یا نه صحبت کنیم، ولی چیزی که میشود حدس زد این است که مردان در مورد اینکه خانواده کارداشیان، کانتورینگ صورت را در بین لوازم آرایشی باب کردند، صحبت می کنند.

به طور شگفت انگیزی، به نظر می رسد که مردان از این وسیله آرایشی که به تازگی در بین دیگر لوازم آرایشی خانم ها جای گرفته است و خانم ها را شیفته خودش کرده است، اطلاعات زیادی دارند. کارتورینگ صورت باعث می شود که ساختار  زیبای صورت خود را به خوبی به نمایش بگذارید، و با یک براش و پالت مناسب، یک میکاپ فوق العاده و تمیز داشته باشید. اکثر خانم ها از کاتورینگ صورت خیلی خوششان می آید، خبر های خوبی برای این خانم ها داریم: آقایان هم از کارتورینگ خوششان می آید، پس با یک کانتورینگ مناسب، مرد مورد علاقه خود را عاشق تر کنید!

 

 

یک مرد میتواند کاری کند که از خوشحالی، صورتتان سرخ شود

همگی می دانیم که اگر مرد مورد علاقه شما (یا هر مرد دیگری) شما را با القابی مثل:  “بانوی زیبا” صدا کند، خجالت زده می شوید، کمی سرخ و سفید می شوید و گونه هایتان کمی قرمز می شود!  اما تا به حال به این فکر کرده اید آیا بهتر نیست اگر کاری کنید که این گونه های سرخ و خوش رنگ، همیشگی باشند؟

بایدها و نبایدها برای رفع عرق بدن در تابستان
مشاهده

بله درست متوجه شده اید! مجله ایرانوس به شما پیشنهاد می دهد که از رژ گونه استفاده کنید. برای شروع بهتر است از رنگ هایی مثل هلویی، قرمز کم رنگ و یا گلبهی استفاده کنید.استفاده از رژ گونه قرمز و صورتی کم رنگ هم جز بهترین گزینه ها به شمار می روند، به شرطی که شیوه درست رژ گونه زدن را آموخته باشید و از رژ گونه به مقدار مناسب استفاده کرده باشید.

تا این جای کار، شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا آقایان از رژ گونه استقبال می کنند؟ اصولاً خانم ها اگر رنگ مناسبی برای رژ گونه خود انتخاب کنند، پخته تر به نظر می رسند، زیبایی دو چندانی از خود به نمایش می گذارند و ظاهر شاداب تری پیدا می کنند.

 

برای یک آرایش خوب، نباید حتما آمادگی خاصی داشته باشید!

همه ی خانم ها در هر کجای دنیا که باشند، استرس این را دارند که چجور می توانند به خوبی این مدل آرایشی را روی صورت خود پیاده کنند (مدل خط چشم گربه ای را می گویم!). صبر، حوصله و زمان زیادی را باید صرف کنید تا بتوانید این مدل خط چشم را به درستی بر روی چشم های خود پیاده کنید، اما وقتی که زیاد تمرین کنید و یاد بگیرید که چطور این مدل خط چشم را بکشید، این کار برایتان مثل آب خوردن می شود.

مدل خط چشم گربه ای، طی چندین سال  مد روز به شمار می رفت  اما به مدت چند سال طرفداران خود را از دست داد، اما به طور کل، یکی از دلایلی که هنوز هم می توان این استایل آرایشی را امتحان کرد و هنوز هم طبق دنیای مد پیش رفت، این است که خط چشم گربه ای هنوز هم جذابیت بیش از اندازه ای را به چشمان شما می دهد. این مدل خط چشم، شیطنت، بازیگوشی و اعتماد به نفس یک خانم را به نمایش می گذارد.

همه ی راه های نگهداری از محصولات چرمی
مشاهده

 

 

واقعاً چه کسی از پوست برنزه خوشش نمی آید؟

همه ما دوست داریم به شیوه ای که کمترین آسیب را به پوست ما می رساند، سلامتی پوست ما را حفظ می کند و رنگ فوق العاده ای به پوست صورت و حتی بدنمان می دهد، پوستمان را برنزه کنیم، و خب راستش را بخواهید این خواسته ما با یک برنزه کننده صورت خوب با مارک با کیفیت، کاملا برطرف می شود.

با برنزه کننده خود کمی از گونه ها، قسمت پیشانی و روی بینی خود را برنزه کنید. مقداری برنزه کننده باعث می شود همانند ستارگان هالیوود بدرخشید و باور کنید که مرد ها هم از رنگ پوست برنزه بسیار خوششان می آید. خصوصاً با فرا رسیدن فصل تابستان، استفاده از یک برنزه کننده خوب، درخشش پوست شما را در مقابل آب دو چندان می کند. به شما قول می دهم استفاده از برنزه کننده و برنزه کردن صورت، تنها روشی است که مردان را شیفته خود می کند.

 

 

برای ادامه این مطلب سایت ایرانوس را دنبال کنید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.