چند نوع میکاپ صورت که مردها عاشقش هستند

با رعایت این چند نکته آرایشی هر مردی را عاشق خود کنید! (قسمت اول)

وقتی حرف از میکاپ و آرایش های مختلف صورت بانوان به میان می آید، اکثر آقایان (به دلیل کلی بینی غریزی خود) متوجه تفاوت هایشان نمی شوند؛ ظاهراً اکثر آقایان برای اینکه بتوانند میکاپ های صورت مختلف بانوان را از همدیگر تمییز دهند نیاز به آموزش های حرفه ای وب سایت سِفُرا دارند!

بیشتر خانم ها به طور روزانه از لوازم آرایش های گوناگون استفاده می کنند، چه بخواهند سر کار بروند و چه یک قرار عاشقانه خاص داشته باشند اما ما خانم ها اکثراً نمی دانیم که آقایان در مورد انواع و اقسام آرایش ها چه فکری می کنند، بعضی اوقات میترسیم که از مرد ها سوال کنیم، مستقیماً از خودشان بپرسیم که نظرشان در ارتباط با آرایش صورت چیست، از چه مدل های آرایشی ای نفرت دارند و وجود کدام محصولات آرایشی ای در کیف آرایشی ما خانم ها، باعث رضایت آنان می شود.

مخصوصاً به هنگام حاضر شدن برای یک قرار عاشقانه، خانم ها تمایل دارند که بیشتر به خودشان برسند و ظاهر آراسته تر و بهتری را از خود به نمایش بگذارند و در بهترین استایل آرایشی خود ظاهر شوند، اما آیا آقایان اصلا متوجه این قضیه می شوند؟ اگر هم‌ متوجه شوند، برایشان خوشایند است یا نه؟

گرچه حتی اگر هم زیاد اطلاعات در مورد انواع میکاپ نداشته باشند، به خوبی می دانند چه ارایش‌هایی باعث جذابیت بیشتر بانوان می شوند و چه سبک میکاپ هایی پرطرفدار نیستند و خدا را شکر که وقتی حرف از آرایش و میکاپ به میان می آید، مردان  “باید” های بیشتری نسبت به  “نباید” ها در ذهن خود دارند.

اگر بخواهیم صادقانه در مورد اینجور مسائل صحبت کنیم، برایمان پیش آمده است که اتفاقات عجیب غریبی را هنگامی که در کنار مرد مورد علاقه خود هستیم، تجربه کنیم؛ به عنوان مثال خراب شدن چسب مژه های مصنوعی ای که استفاده کرده ایم و در نتیجه افتادن مژه ها به هنگام صحبت کردن با مرد مورد علاقه خود! درست است؟

خب، پس هر چه زودتر برویم و بررسی کنیم که بهتر است برای عاشق تر کردن مرد مورد علاقه خود چه استایل های آرایشی ای را امتحان کنیم …

تاثیر نرخ دلار بر واردات لوازم آرایشی، عطر و ادکلن
مشاهده

در این مطلب می‌خوانید:

از آرایش چشم اسموکی خود خجالت نکشید

خانم ها، درست است! آرایش صورت شما هم می تواند باعث توجه بیشتر یک مرد به شما شود و هم باعث شود که یک مرد دیگر نخواهد حتی به صورت شما نگاه کند، خصوصا در قرار های ملاقات اولیه، پس بیایید در مورد مزایای لوازم آرایشی صحبت کنیم. یک استایل آرایشی ای که مردان را تقریبا به مرز دیوانگی می کشاند، آرایش چشم اسموکی کلاسیک و جذاب است.

میخواهید او را «کاملا» دیوانه‌کنید؟

با یک حرکت زیرکانه، استایل اسموکی و جذاب خود را انتخاب کنید و به بهترین طریق، آرایش چشم اسموکی خود را برای مرد دلخواهتان به نمایش بگذارید تا هیپنوتیزمش کنید! آرایش چشم اسموکی در عین حال که ساده و سر سنگین جلوه می کند، امروزه بسیار شیک است و طرفدار زیادی حتی در بین خانم ها دارد. آرایش چشم اسموکی بانوان را می توان حتی به  پنجره ای زیبا و باشکوه مانند کرد که می توان از این پنجره اعماق وجودی شخص را دید. بنابراین من واقعا پیشنهاد میکنم که این آرایش را حتما امتحان کنید.

 

ظاهر دختران معصوم و بی گناه را داشته باشید!

 

اگر میخواهید از آن دسته خانم هایی باشید که وقتی یک مرد به شما نگاه می کند لب و لوچه اش آویزان شود و ناخودآگاه به سمت شما کشیده شود، بهتر است توصیه من را جدی بگیرید که می گویم: افراطی آرایش نکنید!

درست برعکس مورد اول، (آرایش چشم اسموکی که تند و سنگین به نظر می آید) مردان آرایش های خیلی لایت و سبک را میپسندند. یک سایه چشم لایت و یک رژ با رنگ هایی نسبتاً لایت و کم رنگ، آقایان را بیشتر جذب می کند و طرفدار زیادی دارد؛ چرا که مردان با خانم هایی که آرایش های لایت می کنند،  احساس راحتی بیشتری دارند. همچنین آرایش های لایت، باعث می شود که شما کم سن تر از سن واقعی خود به نظر برسید و چهره معصوم تری داشته باشید؛ و چه مردی از ظاهر دخترانه و ناز خوشش نمی آید؟

دلایل خرید از فروشگاه آنلاین عطر
مشاهده

بنابراین یک رژ لب صورتی کم رنگ و یک سایه چشم بژ انتخاب کنید تا جلوه های طبیعی زنانه خود را هر چه بیشتر به نمایش بگذارید!

 

هر چه بیشتر از برق لب استفاده کنید، بهتر است

 

اصولاً اگر خانم های سن بالا خیلی بخواهند به خودشان برسند، از رژلب های ساده جامد استفاده می کنند که از هر مغازه ی آرایشی بهداشتی ای می توان تهیه کرد؛ گرچه وقتی به عنوان نوجوان، از انواع برق لب ها برای یک تغییر جزئی در ظاهر خود استفاده می کردیم، حس می کردیم که خیلی بزرگ شده ایم.

اگر بخواهیم به طور خیلی ساده تفاوت اصلی برق لب با رژ لب را بگوییم، رژ لب برای تغییر رنگ لب ها استفاده می شود در صورتی که برق لب برای تغییرِ ظاهرِ تکسچر (بافت اصلی) لب ها به کار می رود.  خب، حالا حدس بزنید چه موردی را میخوام برای شما یادآوری کنم؟ دوباره وقتش رسیده است که مانند یه دختر نوجوان به میکاپ استور دلخواهتان بروید و lip gloss (برق لب) مورد علاقه خود را خریداری کنید.

اگر هم به طور روزانه در میکاپ خود از برق لب استفاده می کنید از شما می خواهم که این کار را ادامه دهید چرا که مردان عاشق این استایل هستند. طبق شواهد، برق لب می تواند همان جلوه های طبیعی زنانه شما را به خوبی به نمایش بگذارد و دیگر نیازی به آرایش های سنگین نیست. همچنین برق لب می تواند ظاهر درخشان، تر و تازه و حجیمی را به لبان شما بدهد و جذابیت شما را افزایش دهد. لازم است باز هم توضیح بدهم؟

 

 

مدل های فشن شوی جِرِمی اسکات اسپیرینگ که اکثراً لب هایی با درخشش فوق العاده و رنگ متالیک ( رنگ متالیک به رنگ هایی گفته می شود که درخششی همانند فلز دارند) داشتند، توجه افراد زیادی را به خود جلب کردند. از این رو هُدی بیوتی (Huda Beauty) و بایت بیوتی (bite beauty) اعلام کردند که درست قبل از سال جدید، رژ های به روز خود را که از مواد اصلی تشکیل دهنده برق لب ها درست شده اند، وارد بازار میکاپ می کنند. آمار نشان می دهد که لب های درخشان (با هر رنگ و هر تناژی) یکی از گرایش های اصلی دنیای مد در سال ۲۰۱۹ است.

صورت پف آلود را چگونه آرایش کنیم؟
مشاهده

معرفی برق لب ها و رژ های به روز در سال ۲۰۱۹ که می توانید تهیه کنید:

  • رژ لب متالیک پاور بولِت هدی بیوتی

قیمت در سایت سفورا (۲۱ دلار) / Sephora.com

 

  • لاندِن گلیتِر فیلیپ مارک سیاته (Ciaté):

قیمت در سایت سفورا (۱۱ دلار) / Sephora.com

 

کریستال کْریم شیمِر لیپ کِرایون مارک بایت بیوتی  (bite beauty)

قیمت در سایت سفورا (۲۴ دلار) / Sephora.com

نام اصلی لاتین: bite beauty crystal Crème shimmer lip Crayon

 

در سال ۲۰۱۹، استایل کلاسیک رژ لب قرمز خود را می توانید با یک برق لب که درخشش فوق العاده ای به رنگ ساده رژ شما می دهد، به روز کنید. برای اینکه در سال ۲۰۱۹ طبق دنیای مد پیش بروید لازم است که از رژ لب های مایع با براق کنندگی زیاد استفاده کنید که پیگمنت دهی بالایی داشته باشند. فقط حواستان باشد که رنگی را برای رژ لب خود  انتخاب کنید که با رنگ کانسیلر مورد علاقه شما هارمونی خوبی داشته باشد و جذابیت ظاهری شما را حفظ کند.

میتوانید برای انتخاب بهترین گزینه های موجود در دنیای مد از محصولات معرفی شده ی زیر استفاده کنید:

 

  • برق لب روبی وو مارک مک

قیمت در سایت نُردْاِستُرم (۱۸ دلار) / nordstorm.com

نام اصلی لاتین: MAC Lipglass in Ruby Woo

 

  • رژ لب مایع براق کننده مدل وا وا پلامپ مارک باکسِم

قیمت در سایت ماسیس (۲۰ دلار) / macys.com

نام اصلی لاتین: Buxom Cosmetics Va-Va Plump Shiny Liquid Lipstick

 

 

 

ایده ی این رژ لب با رنگ قهوه ای ملایم و کم رنگ از استایل آرایشی دختران نوجوان در سال های ۹۰ میلادی گرفته شده است ( و البته از کلکسیون بهاره ی مدل های moschino در سال  ۲۰۱۹ نیز حذف شد.)

5 حقیقت درمورد دئودورانت یا ضد عرق ها و اثراتشان
مشاهده

برای اینکه حس نوستالژی بیشتری ایجاد کنید می توانید از یک مداد لب با رنگی پر رنگ تر از رنگ همین رژ لب، بر روی خط لبان خود بکشید.

 

با خرید رژ لب های زیر می توانید این استایل آرایشی را امتحان کنید:

 

  • رژ لب جامد بِوِرلی هیلز مدل اِستَنچ مارک آنستازیا

قیمت در سایت سفورا (۱۸ دلار) / Sephora.com

نام اصلی لاتین: Anastasia Beverly Hills Matte Lipstick in Stanch

 

  • رژ لب جامد مارک نارس مدل تُلید

قیمت در سایت سفورا (۲۸ دلار) / Sephora.com

نام اصلی لاتین: NARS Lipstick in Tolede

 

در حالی که اکثراً از رژ به رنگ مشکی استفاده نمیکنیم، اما بهتر است در سال جدید این رنگ را امتحان کنید. این رنگ تقریبا به هر رنگ پوستی می آید، با هر لباسی ست می شود، به طور شگفت انگیزی به جذابیت ظاهری هر چه بیشتر شما کمک می کند و در عین حال بسیار غیر قابل پیش بینی و جدید است.

پس دست به کار شوید و از این رنگ (که در بین مدل های فشن شوی blonds’ spring در سال ۲۰۱۹ غوغا کرده بود) استفاده کنید. اما بهتر است برای درخشش بیشتر و جلوگیری از مات بودن بیش از اندازه این رنگ رژ لب، آن را با برق لبی استفاده کنید که در ادامه، به شما معرفی کرده ایم:

  • رژ لب جامد مارک کَت وُن دی اِستادِد کیس مدل اسلِیِر

قیمت در سایت سفورا (۱۹ دلار) / Sephora.com

نام اصلی لاتین: Kat Von D Studded Kiss Crème Lipstick in Slayer

 

 

 

 

  • برق لب بی رنگ مدل ای. ال.اف لیپ لاکر مدل کلیر

قیمت در سایت تارگِت (۲ دلار) / target.com

نام اصلی لاتین: e.l.f. Lip Lacquer in Clear

 

 

برای مطالعه ی ادامه ی همین مطلب، قسمت  “مجله” ایرانوس را دنبال کنید.

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.