چگونه مثل مدل های ویکتوریا سکرت به نظر برسید

اگر تاکنون شوهای برند معتبر ویکتوریا سکرت را مشاهده کرده باشید باید بدانید این مدل ها به چه میزان پر زرق و برق هستند. شما هم دوست دارید مثل آن ها باشید؟ کافی است مراحل زیر را طی کنید تا تبدیل به یک مدل ویکتوریا سکرت شوید.

مانند یک فرشته ورزش کنید

۱.حداقل سه و حداکثر پنج بار در هفته ورزش

برای تبدیل شدن به یکی از فرشته های ویکتوریا سکرت حداقل سه و حداکثر پنج بار در هفته ورزش را در دستور کار خود قرار دهید. باید بدانید که راز مدل های ویکتوریا سکرت تمرین و کار سخت است. این مدل ها از نظر بدنی فقط لاغر نیستند آن ها بدنی سالم و متناسب دارند. اگر می خواهید مثل آن ها باشید باید زمان و انرژی صرف کنید، ممکن است کمی دشوار به نظر آید اما نتیجه ی خوبی را در پیش دارد.

طی تحقیقات بر روی زندگی مدل های ویکتوریا سکرت به این نتیجه رسیدیم که هر کدام از آن ها در هفته سه تا پنج بار به مدت دو ساعت ورزش را در برنامه خود جای داده اند. تمرینات آن ها به صورت متناوب تمام عضلات را درگیر می کند و تناسب را برایشان فراهم می آورد. با وجود این تمرینات مستمر، دو هفته قبل از فرا رسیدن روز شو، شش روز در هفته و هر روز دوساعت را به تمرین زیر نظر مربی شخصی می پردازند.

 

۲.تمرینات هوازی انجام دهید.

کاردیو و یا تمرین هوازی برای تقویت قلب شما ضروری است، اگر می خواهید هر گرم از اضافه وزن خود را کم کنید و سطح تناسب اندام خود را بالا ببرید باید تمرینات هوازی را در برنامه ی تمرینی خود داشته باشید. برای مدل های ویکتوریا سکرت این تمرینات بر حسب اولویت شخصی انتخاب می شود، تمرینی که بیشتر از آن لذت می برید را انتخاب کنید. معمولا شنا، دوچرخه سواری و هر نوع فعالیتی که بتواند ضربان قلب شما را بالا ببرد موجب خواهد شد تا به هدف خو برسید.

۳.تمرینات بدن سازی را جدی بگیرید.

همان طور که فرشتگان ویکتوریا سکرت تنها به کاهش وزن قانع نمی شوند شما نیز باید بعد از کم کردن وزن خود به دنبال تراشیدن و فرم دادن به بدن خود باشید. حرکات باله همراه با عضلاتی قوی می تواند موقعیت شما را بهتر کند و عملکرد بدن شما را بهبود ببخشد.

ورزش کیک بوکسینگ نیز مجموعه ای از تمریناتی است که هم کاردیو را در بر می گیرد و هم تمام عضلات را در گیر می کند.دسته ای دیگر از فرشتگان ویکتوریا سکرت طرفدار یوگا و پیلاتس هستند که آن ها نیز به تقویت عضلات منجر می شوند. این ورزش ها می تواند بدنی زنانه و بدون چربی را برایتان فراهم آورد.

نیروی پنهان ادکلن‌ها
مشاهده

فرشتگان ویکتوریا سکرت

۴.تمرینات شکم، پاها و باسن

اگر می خواهید راز مدل های ویکتوریا سکرت را بدانید باید بگوییم که تمرینات شکم، پاها و باسن اهمیت بالایی برای آن ها دارد. برای کار مدلینگ در ویکتوریا سکرت مجبور هستید لباس های زیر تنگ را به تن کنید و با تکبر راه بروید پس وجود پاهایی کشیده و قوی همراه با شکمی جمع و جور حیاتی است. بنابراین اگر می خواهید تبدیل به یکی از فرشته های ویکتوریا سکرت شوید باید روی این ویژگی ها زمان بگذارید.

کار بر روی لگن و پاهای شما که به قسمت های داخلی و خارجی تقسیم می شوند اهمیت دارد. سعی کنید با وزنه های پنج تا ده کیلوگرمی در هر ست شدت را افزایش و کاهش دهید تا بتوانید پالس های متفاوتی از فشار را به عضلات برسانید و آن ها را تقویت کنید.برای تمرین های مربوط به نشیمنگاه تمرینات اسکوات و ددلیفت را انجام دهید تا اثراتش را به زودی مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید برای تبدیل شدن به یکی از مدل های ویکتوریا سکرت باید بر روی عضلاتی که نمایش داده می شوند بیشتر تمرکز کنید. برای این کار بهتر است ست های خود را با تکرار بیشتر و وزنه های سبک تر انجام دهید.برای شکم های تخت بهترین حرکت کرانچ ها هستند. کرانچ تخت و کرانچ از بغل مجموعه ای از تمرینات هستند که می توانند به یک شکم تخت منتهی شوند. تمرینات پلانک نیز می توانند عضلات بالای شکمی شما را تقویت کنند و حجم تنفسی را نیز افزایش دهند.

۵. میزان فعالیت ایده آل بری یک مدل ویکتوریا سکرت

برای تمرینات خود بهتر است یک هدف مشخص در ذهن داشته باشید. هدف خود را با اندازه گیری به سطح فرشته های ویکتوریا سکرت نزدیک کنید.منظور از اندازه گیری این است که همانند مدل های ویکتوریا سکرت بعد از هر چند ماه تمرین سایز بدن خود را بگیرید. اکثر فرشتگان ویکتوریا سکرت ۳۲-۲۲-۳۲ هستند.

معنی این اعداد این است که دور سینه ی آن ها ۳۲، دور کمر ۲۲ و دور باسن ۳۲ سانتی متر است . این اندازه ی یک بدن کلاسیک است.با تمرینات مستمر و درست می توانید سایز خود را نزدیک به این اعداد کنید، اما ژنتیک و شکل طبیعی بدن نیز در این راه اثر گذار است. نا امید نشوید شما هم می توانید یک فرشته ی ویکتوریا سکرت باشید حتی بدون این چهارچوب های اندازه گیری. فقط کافی است بهترین شکل ممکن از خود را به نمایش بگذارید. باید بدانید بلندی قد فرشتگان ویکتوریا سکرت در حدود یک متر و هشتاد است همچنین پاهایی صاف و کشیده نیز از دیگر ویژگی های آن هاست.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

 

مثل یک فرشته بخورید

 

۱.آب میوه های طبیعی، اسموتی های تازه و … را برای صبحانه در نظر بگیرید.

بیشتر فرشتگان ویکتوریا سکرت رژیم خاصی را رعایت نمی کنند اما تلاش می کنند در وعده های غذایی خود از غذاهای ارگانیک و تازه استفاه کنند. به این ترتیب غلات شیرین و پنیر های خامه ای را برای صبحانه فراموش کنید، از مربا های طبیعی و سفیده ی تخم مرغ استفاده کنید.اکثریت فرشتگان ویکتوریا سکرت معتقد هستند که آبمیوه های سالم و طبیعی برای صبحانه می تواند انرژی روزانه ی زیادی به آن ها بدید.

عادات غذایی غلط
مشاهده

برای شروع استفاده از میوه ها بهتر است یک دوم پیمانه توت یخ زده را با یک پیمانه یخ مخلوط کنید سپس یک فنجان ماست ساده ی کم چرب به آن اضافه کنید، یک موز کوچک و یک قاشق غذاخوری عسل و یک دوم پیمانه جو دو سر به مخلوط اضافه کنید و از طعم این معجون لذت ببرید.برای داشتن یک اسموتی سبز سالم که تمام ویتامین ها و مواد مغذی را شامل شود دو عدد سیب، چهار ساقه ی کرفس، یک خیار ، شش برگ چغندر، یک دوم لیموی تازه، و یک تکه زنجبیل را با یکدیگر مخلوط کنید.

این رسپی ها همگی مورد علاقه ی فرشتگان ویکتوریا سکرت هستند و احساس خوبی را در شما ایجاد خواهند کرد.اگر احساس می کنید که صبح ها به یک انرژی و تغذیه ی  مضاعف احتیاج دارید می توانید از یک املت تخم مرغ به همراه آب میوه و یا اوتمیل هایی با ماست استفاده کنید.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

۲.از گوشت باید از بخش های بدون چربی از آن ها استفاده کنید

برای استفاده از گوشت باید از بخش های بدون چربی از آن ها استفاده کنید و برای بهتر شدن هضم آن ها از یک سالاد و یا سبزیجات بخار پز بهره ببرید.برای بخار پز کردن سبزیجات افراط نکنید، آن ها را نیم پز مصرف کنید تا خاصیت آن ها حفظ شود. بعضی سبزیجات مانند مارچوبه؛ کلم بروکلی و .. با ادویه و نمک و روغن زیتون طعم بهتری پیدا می کنند.

برای استفاده از پروتئین نیز گوشت هایی مانند مرغ و بوقلمون و ماهی را با ادویه و سبزی، بخار پز و یا کباب کنید.بر خلاف چیزی که شما فکر می کنید، فرشتگان ویکتوریا سکرت از غذا فراری نیستند بلکه آن ها عاشق غذاهای سالم هستند، آن ها از کربوهیدارت و نان دوری می کنند و گوشت های قرمز پرچرب مصرف نمی کنند. همه ی این پرهیزهای غذایی شامل عدم استفاده از غذاهای چرب مانند سیب زمینی سرخ شده و آب نبات و دسرهای شیرین است.

۳.هر دو سه ساعت یک میان وعده را در برنامه ی غذایی خود جای دهید

مدل های ویکتوریا سکرت هر دو سه ساعت یک میان وعده را در برنامه ی غذایی خود جای داده اند. لازم نیست خود را گرسنه نگه دارید، مصرف به جا و به موقع از اسنک ها می تواند شما از پرخوری دور نگه دارد.اسنک هایی با زمان بندی دو الی سه ساعته به شما کمک می کند که متابولیسم خود را به آرامی طی کنید و قند خون را نرمال نگه دارید. میان وعده ها شامل بارهای تغدیه ای آماده، میوه، بادام و یا تکه های کوچک شکلات تلخ هستند.

۴.برای محافظت از مو و پوست خود باید علاوه بر رژیم غذایی حاوی آب و سبزیجات از مکمل ها نیز استفاده کنید.

میوه های تازه و سبزیجات مقادیر بسیار زیادی ویتامین به بدن شما می رسانند اما برای عملکرد بهتر باید مکمل نیز مصرف کنید. یکی از مکمل های مهم PHYTO Phytophanere است که به رشد سریع موها، قوی تر شدن ناخن ها ، از بین بردن لکه های پوستی و کم کردن منافذ پوستی کمک به سزایی می کند.  شربت های غنی شده از آنتی اکسیدان که به آب اضافه می شوند نیز می توانند پوست شما را زیبا و سالم نگه دارند.

متخصصین تغذیه ی فرشتگان ویکتوریا سکرت معتقد هستند مکمل هایی برای تقویت سیستم گوارش و جلوگیری از نفخ و کمک به کاهش وزن الزامی هستند. مکمل های گوارشی موجب می شوند تا عملکرد عضلانی نیز تقویت شوند اما قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت مراندا کرو در روز چهار قاشق چای خوری روغن نارگیل مصرف می کند تا پوست و مویی درخشان داشته باشد.

ست لباس پاییزی چه ویژگی هایی دارد
مشاهده

فرشتگان ویکتوریا سکرت

 

۵.در روز حدود دو لیتر آب بنوشید

احتمالا می دانستنید که نوشیدن آب به چه میزان مهم است. در روز حدود دو لیتر آب بنوشید تا شبیه مدل های ویکتوریا سکرت شوید. برای شروع سعی نکنید از دو لیتر آب شروع کنید. ابتدا همیشه یک بطری آب در دسترس داشته باشید تا در تمام روز بتوانید از آن بنوشید.آب سموم سیستم بدنی را دفع می کند و جریان خود را افزایش می دهد همچنین پوست شما را تازه و درخشان جلوه می دهد.

با شست و شو پوست با آب نیز می توانید پوستی مرطوب داشته باشید.برای مصرف آب می توانید از چای های گیاهی مانند جای سبز نیز استفاده کنید. هندوانه، خیار، کاهو و گوجه فرنگی نیز منابع مهمی هستند که محتوای آب هستند.

 

مثل یک فرشته زیبا باشید

۱.مثل یک فرشته آرایش کنید.

باید بدانید که چگونه باید مثل یک فرشته آرایش کنید. فرشتگان ویکتوریا سکرت ترجیح می دهند آرایشی طبیعی و درخشان داشته باشند و بر روی سلامت پوست تاکید دارند.از یک زیر ساز مناسب با پایه ای معدنی استفاده کنید که به رنگ پوستتان بیاید. واقعا دلتان نمی خواهد که آرایشی خیس و غلیظ داشه باشید؟! درصورت لزوم از یک کانسیلر برای زیر چشم استفاده کنید .

برای رژ گونه و کمی شادابی رنگی براق از خانواده ی بنفش را برگزینید.برای سایه ی چشم از رنگ های خنثی و قهوه ای بهره ببرید. تن پوست شما به شما خواهد گفت که از چه رنگ خط چشمی استفاده کنید. برای اضافه کردن حجم و نمایان کردن چشم های خود از ریمل مژه و ابرو به مقدار مناسب استفاده کنید.فرشتگان ویکتوریا سکرت معمولا رژ لب های حجیم و پر رنگ ندارند. آن ها از یک مرطوب کننده ی لب استفاده می کنند که یک یا دو درجه از رنگ طبیعی لب خودشان پر رنگ تر است.

۲.موهای شگفت انگیز داشته باشید.

داشتن موهایی زیبا و خوش حالت یکی از ضروریات تبدیل شدن به یک فرشته ی ویکتوریا سکرت است. بیش از حد آن ها در معرض گرما قرار ندهید و بیش از حد آن ها را قیچی نکنید. اطمنیان حاصل کنید که رطوبت مورد نیاز در اختیار موها قرار بگیرد و آن ها خشک به حال خود رها نکنید.برای تقویت موهای خود به بهداشت آن ها اهمیت دهید سپس با یک سرم و یا تغذیه کننده ی مو مثل آرگان آن ها را از خشکی نجات دهید.

با یک برس موی برقی آن ها را شانه کنید تا حجم بگیرند. برای حالت دادن به موهای خشک از اسپری های حفاظتی استفاده کنید و سپس شروع به سشوار یا حالت دادن به آن کنید. با این کار میزان حالت دهی موهای خود را بیشتر می کنید.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

۳.یک بدن برنزه ی زیبا داشته باشید

همه ی فرشته های ویکتوریا سکرت از اثر نور خورشید بر بدن هایشان آگاهی دارند. با این حال داشتن پوست سالم بهتر از رنگ برنزه ی پوست است. بنابراین اگر می خواهید کنار استخر رو باز باشید بهتر است از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. اگر بدون ضد آفتاب و کرم های مخصوص بخواهید آفتاب بگیرید باید مشکلاتی از قبیل لکه ی پوستی ، چروک های پوستی و سرطان را به جان بخرید.

شخصیت شناسی با رایحه عطر
مشاهده

اگر رنگی پریده دارید و احساس می کنید باید رنگ پوستی کمی تیره تر داشته باشید باید تلاش کنید و از راه های درست این رنگ را تغییر دهید. قبل از استفاده از هر محصولی باید مطمئن شوید که مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

۴.با دندان هایی سفید فوق العاده باشید

داشتن دندان هایی صاف، سفید و زیبا می تواند یکی از اِلمان های فرشتگان ویکتوریا سکرت باشد. برای رعایت بهداشت دهان و دندان باید روزی دو تا سه بار مسواک بزنید و از مصرف بیش از اندازه ی غذاهای شیرین و نوشیدنی های شیرین جلوگیری کنید.برای چکاپ باید هر شش ماه یک بار به دندان پزشک خود مراجعه کنید.

دندان پزشک می تواند لکه و پلاک های به جا ماده بر روی دندان های شما را از بین ببرد تا دندان هایی سفیدتر داشته باشید.در صورت لزوم اطلاعات مورد نیاز برای سفید کردن دندان، مانند لیزر را از دکتر دندان پزشک خود جویا شوید. البته این راه ها هزنیه دارد اما لبخندی خیره کننده را پدید می آورد. به طور کلی هر نوع تغییر در رنگ و شکل دندان ها را سریعا با دندان پزشک خود درمیان بگذارید.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

۵.نوع پوشش

نوع پوشش و انتخاب لباس می تواند در تبدیل شدن شما به یک فرشته ی ویکتوریا سکرت اثر گذار باشد. مدل های درجه یک همیشه زمان زیادی را صرف انتخاب لباس هایی ظریف و مطابق مد می کنند. با پوشیدن لباس های مناسب و ظریف سعی کنید وجه ی زنانه ی خود را بیشتر نمایان کنید. سعی کنید از شلوارهای جین با پیراهن های فیت تن استفاده کنید یا دامن های کمر دار و کفش هایی با پاشنه ای کوتاه، همه ی این ها می توانند استایل شیک و جذابی برای شما به ارمغان بیاورند.

مهمترین بخش در انتخاب لباس، گزینش لباس هایی مناسب بدن و روحیه ی شماست. با یک دوست قابل اعتماد به خرید بروید و از او راهنمایی بگیرید. قبل از خرید لباس آن ها را پرو کنید.حتی در زمان هایی که زیاد در چشم نیستید لباس های مناسب به تن کنید و به موهای خود برسید تا یک هماهنگی دوست داشتنی در خود بیابید. هیچ فرشته ی ویکتوریا سکرتی بدون لباس زیر معنا پیدا نمی کند. لباس های زیر زنانه برای این طراحی شده اند که حس راحتی و زیبایی را به زنان القا کنند. لباس های زیر اندازه بپوشید و از اور سایز بودن آن ها خود داری کنید.

 

۶.چه در ظاهر و چه در باطن زیبا باشید.

فرشتگان ویکتوریا سکرت از یک سیاره ی دیگر نیستند جز زیباترین مردمان همین سیاره هستند آن ها شخصیتی عالی دارند و شما هم به راحتی در زندگی روزمره می توانید تبدیل به یک فرشته ی ویکتوریا سکرت شوید. با لبخند زدن می توانید زیبایی خود را نشان دهید مانند یک فرشته.تبدیل شدن به یک فرشته ی ویکتوریا سکرت زیاد هم سخت نخواهد بود، اگر لایف استایل خود را تغییر دهید و بخواهید سالم تر زندگی کنید می توانید به استانداردهای این مدل های زیبا نزدیک شوید. برای زندگی بهتر و با کیفیت تر بهتر است خود را تغییر دهید و فرشته ی زندگی خود باشید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.