عطر مردانه و خوشبو

معرفی ۵ عطر مردانه و خوشبو که زنان می پسندند

عطر مردانه و خوشبو که بتواند نظر زنان را هم به خود جلب کنند و آن ها نیز بپسندند، دارای ویژگی های خاص و ویژه ای است. اگر چه در انتخاب عطر مردانه خوشبو، زنان سلایق متفاوتی دارند اما جالب است بدانید که اغلب زنان عاشق عطرهای مردانه تلخ هستند که پخش بوی فوق العاده ای داشته باشد و تجربه استشمام رایحه ای مثال زدنی را در فضا به وجود آورد.

ویژگی عطر مردانه و خوشبو که زنان می پسندند

عطر مردانه و خوشبو که بانوان برای همسر، پدر، برادر و…انتخاب می کنند، عموما دارای فاکتور های خاصی است که رایحه منحصر به فرد و ماندگاری مطلوب را می توان از مهم ترین ویژگی های آن برشمرد. علاوه بر آن برای بانوان مهم است که عطر مردانه و خوشبو را از برند های معتبر و با بسته بندی اورجینال تهیه نمایند؛ که در این راستا می توانند با مراجعه به بخش فروشگاه سایت ایرانوس از میان عطر های متنوع که همه سلیقه ها را پوشش می دهد، مورد انتخابی خود را تنها با چند کلیک ساده خریداری نمایند.

در این مطلب به معرفی ادکلن ها و عطر مردانه و خوشبو و دلپذیری اشاره خواهیم داشت که مورد علاقه بسیاری از بانوان خوش سلیقه و خاص نیز می باشد.

عطر زنان مشهور جهان
مشاهده

[tie_list type=”checklist”]

  • ادو تویلت ورساچه Eros
  • ادو تویلت دیور Aqua Fahrenheit
  • عطر مردانه و خوشبو و دلپذیر هرمس Terre dHermes
  • ادو تویلت بنانا ریپابلیک Black Walnut
  • ادو پرفیوم بیوفرت لندن Fathom V

[/tie_list]

ادوتویلت ورساچه Eros

عطر مردانه و خوشبو ورساچه اروس ادوتویلت که یکی از معتبر ترین و مشهور ترین برندها در زمینه عطر و ادکلن می باشد، جایگاه بسیار ویژه ای در میان هواداران خود دارد. عطر مردانه و خوشبو ادوتویلت که مورد پسند بسیاری از بانوان با سلیقه نیز می باشد با طبعی خنک و رایحه ای تند و شیرین همراه است. این عطر ایتالیایی با حجم ۱۰۰ میلی لیتر با یک بسته بندی شیک و رنگ بندی جذاب نیز همراه است.

معرفی 5 عطر مردانه خوشبو که زنان می پسندند

این عطر در نت آغازین خود رایحه نعنا، سیب سبز و لیمو را پخش می کند که رایحه ای خوراکی می باشد، پس از آن در نت میانی رایحه  دانه تونکا، شمعدانی و عنبر را می توان استشام کرد تا با رایحه ای که تولید می کند به مصاف نت پایان بخش رایحه آن رفت. در نت پایانی این عطر رایحه وانیل، سدر و وتیور پخش می شود تا با این رایحه دل انگیز به پایان برسد که شما می توانید این عطر مردانه و خوشبو را از طریق فروشگاه سایت ایرانوس، انتخاب و خرید فرمایید.

Product query unexpected return: Internal Server Error


ادو تویلت دیور Aqua Fahrenheit

عطر مردانه و خوشبو دیور آکوا فارنهایت ادوتویلت محصول کشور فرانسه است که یکی از مشهورترین برندها در زمینه عطر و ادکلن می باشد و جایگاه ویژه و خاصی در دنیای عطر دارا است. این ادکلن با عطری فوق العاده دلپذیر که می تواند نظر هر بانوی خوش سلیقه و سخت پسندی را به خود جلب کند، با رایحه ای تلخ و خنک و طبعی گرم همراه است و حجم آن نیز ۱۰۰ میلی لیتر می باشد.

تاریخچه برند آزارو
مشاهده
معرفی 5 عطر مردانه خوشبو که زنان می پسندند

عطر مردانه و خوشبو دیور آکوا فارنهایت در نت آغازین خود رایحه گریپ فروت و پرتقال ماندارین را به مشام می رساند و پس از آن نوبت به نت میانی می رسد که در این نت رایحه ترکیبات نعنا، ریحان، گل بنفشه را استشمام می کنید و از چنین رایحه ای احساس لذتی عمیق را خواهید داشت. اما در نت پایانی که پایان بخش رایحه این عطر فوق العاده خواهد بود نیز شما رایحه چرم و خس خس را استشمام می کنید که مورد علاقه بسیاری از زنان است و به راحتی نظرشان را جلب می کند. شما می توانید جهت تهیه این ادکلن خاص و ویژه به لینک زیر مراجعه فرمایید و محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید.

Product query unexpected return: Internal Server Error


عطر مردانه و خوشبو و دلپذیر هرمس Terre dHermes

تق هرمس پرفیوم محصول کشور فرانسه می باشد و در بسته بندی بسیار شیک و جذاب با حجمی ۷۵ میلی لیتری قابل خرید برای شما افراد خوش سلیقه است. عطر مردانه و خوشبو و آرامش بخش هرمس پرفیوم با رایحه های گرم و تلخ که مورد علاقه بسیاری از بانوان نیز می باشد و عموما این نوع از ادکلن ها را برای همسران خود انتخاب می کنند، با طبعی معتدل همراه است.

معرفی 5 عطر مردانه خوشبو که زنان می پسندند

عطر مردانه و خوشبو هرمس پرفیوم در نت آغازین خود رایحه پرتقال و گریپ فروت را پخش می کند و در نت میانی این عطر مردانه رایحه سنگ چخماق را پخش می کند و در نت پایانی رایحه بنزوئین، خزه درخت بلوط و روایح چوبی را به مشام می رساند. بانوانی که قصد خرید عطری خوشبو و جذاب برای پدر، همسر و یا برادر خود دارید، کافی است تا به لینک زیر مراجعه کنید و به راحتی محصول مورد نظر و انتخابی خود را از فروشگاه ایرانوس خریداری نمایید.

Product query unexpected return: Internal Server Error

عطر مردانه و خوشبو ادو تویلت بنانا ریپابلیک 

ادکلن مردانه خوشبو ادو تویلت بنانا ریپابلیک محصول کشور آمریکا است و باتوجه به رایحه تند و طبع گرمی که دارد، استفاده از آن برای فصول خنک و سرد سال توصیه می گردد و یک انتخاب مناسب برای آقایان شیک پوشی است که به دنبال یک عطر خوشبو و دلپذیر هستند.

معرفی عطر بلک سول مردانه Black Soul
مشاهده
معرفی 5 عطر مردانه خوشبو که زنان می پسندند

حجم این عطر مردانه خوشبو ۵۰ میلی لیتر است و در نت آغازین عطر تنباکو را پخش می کند و  نت پایانی آن سدر می باشد. استفاده از عطر مردانه و خوشبو ادو تویلت بنانا ریپابلیک می تواند به شما نعمتی وصف نشدنی ببخشد و آرامش را برای تان فراهم کند. شما می توانید این عطر مردانه و خوشبو را از طریق لینک زیر از فروشگاه ایرانوس تهیه نمایید.

Product query unexpected return: Internal Server Error

ادو پرفیوم بیوفرت لندن Fathom V

عطر مردانه و خوشبو ادو پرفیوم بیوفرت لندن مخصوص آقایان با سلیقه و خوش ذوق است. این عطر که محصول کشور انگلستان می باشد، می تواند از همه جهات درجه یک و نامبر وان باشد و نظر شما و حتی خانوم های با سلیقه و خاص را به آسانی جلب خود کند.

ادکلن مردانه و خوشبو ادو پرفیوم بیوفرت لندن با طبعی گرم و رایحه ای تند و عطری فوق العاده و ماندگار، مناسب استفاده در مراسم و جلسات مهم است. این ادکلن ظاهری زیبا با رایحه ای ماندگار و قوی دارد که پخش بوی خوبی از خود نمایش می دهد و بانوان شیک پوش را به خود علاقه مند می سازد.

معرفی 5 عطر مردانه خوشبو که زنان می پسندند

این ادکلن مردانه در نت آغازین خود، رایحه خاک زمین، انگور فرنگی سیاه، ترکیبات سبز، نارنگی، دانه سرو کوهی را در محیط اطراف پخش می کند و در نت میانی عطر گل ابریشم، گل یلانگ، گل سوسن، یاس، زنجبیل، فلفل، آویشن، زیره سبز را به مشام می رساند و در نهایت در نت پایانی، عطر روایح دودی، خزه درخت بلوط، خس خس، کهربا، سدر، نعناع هندی، نمک را پخش می کند که بسیار دلچسب و جذب کننده است. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده ادکلن اورجینال و با کیفیت ادو پرفیوم بیوفرت لندن را از فروشگاه اینترنتی ایرانوس تهیه کنید و استفاده از این عطر مردانه و خوشبو را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید.

Product query unexpected return: Internal Server Error
filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.