هوگو باس وومن

معرفی عطر و ادکلن هوگو باس وومن hugo boss woman edp

یکی از خواسته های زنان شیک پوش و مدرن امروزی داشتن یک ادکلن زنانه لوکس  با ویژگی های شاخصی هم چون خوشبو بودن ،ماندگاری و پخش بوی بالا می باشد.عطر ادکلن هوگو باس وومن عطری پر فروش،تاثیر گذار و با ماندگاری بسیار مناسب است که با بهره مندی از ترکیبی خارق العاده برای زنان جوان شیک و متمدن امروزی طراحی شده است. این عطر با رایحه دلفریب، نشاط بخش و احساس برانگیز خود شاهکار کمپانی هوگو باس بوده و در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شده است .این عطر با داشتن بویی خنک و شیرین مخصوص فصل تابستان و روزهای گرم آن بوده و عطری فوق العاده رمانتیک برای مشکل پسندان می باشد .

عطر و ادکلن هوگو باس وومن چیست؟

عطر ادکلن هوگو باس وومن یک ادکلن زنانه پر فروش و جذاب  با رایحه ای خنک و شیرین است که مناسب خانم های جوان در فصل گرم تابستان می باشد .این عطر محصول برند مشهور و مطرح آلمانی به نام هوگو باس بوده و جزو گروه بویایی گل میوه ای می باشد .

هوگو باس وومن

معرفی برند هوگو باس

برند هوگوباس برند محبوب ،پرطرفدار و مطرح المانی است که توسط طراح مد و کارآفرین آلمانی به نام هوگو فردیناند باس (زاده جولای ۱۸۸۵ )در سال ۱۹۲۴ میلادی تاسیس شد .خاستگاه این برند لوکس آلمانی از ابتدا تا کنون شهر متزینگن آلمان بوده و تمرکز اصلی این برند در بدو تاسیس تولید لباس نظامی برای سربازان نازی در جنگ جهانی دوم بوده است . این خانه مد آلمانی در زمینه هایی مانند مد،زیور آلات ،پوشاک و عطر و ادکلن فعالیت خود را ادامه داده و اولین عطر تحت نام این برند در سال ۱۹۸۴ میلادی به بازار عرضه شد و پس از آن این شرکت در سال ۱۹۸۵ به اوج شهرت خود رسید .محصولات هوگو باس در زمینه مد، زیور آلات و دیگر تولیداتش تحت دو نام تجاری مجزا به نام های “Hugo” و “Boss” تولید می شوند.

در تابستان عطر بزنیم یا اسپری؟
مشاهده

خط تولید “Boss” تولید کننده محصولاتی از قبیل: لباس های کلاسیک و مدرن (Boss Black)، لباس هایی با طراحی خاص و غیر معمول (Boss Orange) و لباس های ورزشی (Boss Green) بوده و “Hugo” که عموما خط تولید محصولاتی به سبک اروپا و مدرن را شامل می شود.

محصولات عطری مجموعه با همکاری شرکت هایی از قبیل Proctor و Gamble Prestige و زیر نظر هر دو بخش تجاری مجموعه (هوگو و باس) تولید می شوند. کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط این شرکت باعث شده است تا هوگو باس را بتوان هم ردیف و هم مرتبه با برندهای مطرحی چون کریستین دیور و لویی ویتون قرارداد . برند هوگو باس در حال حاضر یعنی در سال ۲۰۱۹ میلادی دارای ۱۱۰  نمایندگی فروش و حدود ۳۶۴ فروشگاه در سرتاسر جهان می باشد.

هوگو باس وومن

اولین عطر این مجموعه، عطری مردانه به نام “Boss Number One ” است که در سال ۱۹۸۵ به بازار معرفی شد.این برند در حدود ۳۰ سال فعالیت یعنی در بازه زمانی بین سال های ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۴ میلادی توانسته است در حدود ۵۹ عطر و ادکلن زنانه و مردانه شیک و جذاب را تولید و روانه بازار نماید و بعد از آن پس از کسب قدرت و شهرت فراوان تا به امروز هوگو باس کلکسیونی از عطر، ادکلن و رایحه های خاطره انگیز،تاثیر گذار و پرطرفداری را وارد بازار کرده است که از محبوب ترین آنان می توان به عطر ادکلن هوگو باس وومن زنانه اشاره نمود.این عطر دارای موفقیت فوق العاده ای بوده وبرای زنان فعال و شیک امروزی طراحی شده است .

معرفی 5 عطر زنانه اگنر با قیمت ارزان و کیفیت بالا
مشاهده

 

هوگو باس وومن

عطر هوگو باس وومن توسط چه افرادی ساخته شده است؟

طراحان و عطر سازان معروفی با این برند همکاری نموده اند و این عطر دلربا و فوق العاده توسط یکی از بهترین متخصصان عطر یا مستر نوز شرکت هوگو باس به نام صوفی لاب طراحی و تولید شده است .

رایحه عطر هوگو باس وومن

رایحه این عطر بسیار شیک و دلربای زنانه در گروه بویایی شرقی و گل میوه ای قرار دارد و این عطر زنانه با ترکیبی از رایحه گل و میوه حس مدرن بودن را در زنان تقویت نموده و دارای نت هایی به شرح زیر می باشد:

  1. نت آغازین این عطر از رایحه عطر نارنگی ماندارین و انبه سرشار است و با رایحه ترش و شیرین نارنگی و انبه آغاز می شود.
  2. در نت میانی آن عطر گل فریزیا،بنفشه و زنبق سبب می شود تا رایحه ملایمی از گل ها به مشام برسد .
  3. در نهایت در نت پایانی این عطر لوکس و بسیار دوست داشتنی عطر آن قویتر شده و حسی شیک و گلدار با وجود رایحه پایه چوب صندل سفید و سدر نمایان می شود.

عطر هوگو باس وومن مناسب استفاده در چه فصلی می باشد؟

عطر زنانه هوگو باس وومن بسیار شیک و دوست داشتنی است و با بهره مندی از ترکیبات به کار رفته در آن مانند مانگا، انبه و نارنگی ماندارین،رایحه ای شیرین و خنک را برایتان به ارمغان آورده است .این اکسیر جادویی با بویی دلپذیر و ماندگار که حاصل گل ها و میوهای به کار رفته در آن است مخصوص استفاده در فصل گرم سال و استفاده توسط بانوان شیک و امروزی است .

معرفی خوشبوترین عطر های زنانه برای سال 2019
مشاهده

هوگو باس وومن

شکل ظاهری عطر هوگو باس وومن

طراحی ظاهری بطری عطر در عین سادگی بسیار زیبا ،هنرمندانه و جذاب است و ظاهری شبیه به یک نیم کره شیشه ای دارد که از این اکسیر دلربا محافظت می کند .بطری های این عطر ۹۰ میلی لیتری بوده و دارای دربی نقره ای می باشدکه نام تجاری این برند یعنی هوگو باس بر روی آن به چشم می خورد .جعبه شکیل این محصول نیز دارای دو رنگ سفید و نقره ای بوده و برند هوگو باس بر روی قسمت نقره ای آن خودنمایی می کند .

قیمت عطر هوگوباس وومن

اگر علاقمند به خرید یک ادوپرفیوم بی نظیر با رایحه ای خاص و دوست داشتنی برای روزهای گرم سال هستید ما به شما خرید عطر ادکلن هوگو باس وومن را پیشنهاد می کنیم .این عطر با برخورداری از نت های بویایی ماندگار و بی نظیر پخش بوی بالایی داشته و رایحه انبه و نارنگی به کار رفته در آن حس شادابی ،قوی بودن و اعتماد به نفس را در زنان زنده می کند .قیمت عطر هوگو باس وومن با توجه به حجم آن و اصالت آن بسیار مناسب بوده و انتخاب بسیار مناسبی هم تز نظر قیمت و هم از نظر کیفیت  برای زنان جوان و مدرن امروزی به شمار می رود.

خرید عطر هوگو باس وومن

اگر به دنبال عطری خاص ،لوکس ،شیک ، دوست داشتنی،متعادل و خوشبو می باشید این عطر مختص شماست .این عطر با ظاهری شیک و بسیار مناسب به صورت هم زمان از رایحه میوه ها و گل ها بهره مند شده و با داشتن یک ترکیب شیرین و خنک در روزهای گرم سال می تواند جذابیت و طراوت بسیار بالایی را برایتان به ارمغان بیاورد و حس تازگی و  اعتماد به نفس را در شما تقویت نماید .ماندگاری بالای این عطر سبب می شود تا هزینه های شما برای خرید عطر کاهش یابد و وقتی آن را اسپری می کند تا مدت ها رد بوی آن باقی خواهد ماند.پس درنگ نکنید و برای خرید عطر هوگو باس وومن به صورت اصل و با گارانتی ضمانت کالا به بزرگترین فروشگاه تخصصی عطر یعنی فروشگاه ما مراجعه کنید و از خرید مطمئن یک محصول لوکس و بی همتا با رایحه ای دل انگیز و اغوا کننده لذت ببرید .

10 عطر مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده
مشاهده

هوگو باس وومن

چگونه از این عطر استفاده کنیم؟

پس از خرید این عطر برای افزایش کارایی این عطر و ماندگاری بیشتر آن پس از استحمام از این عطر استفاده کنید .این عطر را دقیقا بر روی پوست بدن در نقاط پالس که شامل پشت گوش،زیر گردن و روی نبض ها می باشد اسپری کنید تا با واکنش با گرمای بدن نت های آن آشکار شده و عطر لطیفی از گل ها و میوه ها فضایی رمانتیک را برایتان ایجاد نماید.پس از مصرف درب شیشه را محکم بسته و حتما عطر را درون جعبه قرار دهید .برای نگهداری از عطر ادکلن هوگو باس وومن آن در مکانی خنک و به دور از نور آفتاب قرار دهید تا از کیفیت بالای این محصول محافظت کنید .

 

خلاصه ای از ویژگی های منحصر بفرد عطر ادکلن هوگو باس وومن

آن چه که این عطر را در میان عطر های زنانه متمایز نموده است ویژگی ها منحصر بفردی است که در طراحی این عطر بدان توجه شده است . همین موضوع سبب خاص بودن این عطر در میان صدها عطر ادکلن دیگر شده است که خلاصه ای از این ویژگی ها در زیر به شما معرفی می گردد:

  1. پخش بوی بالا
  2. ماندگاری بالای این عطر
  3. خط بویی ماندگار
  4. مورد پسند تمامی سلیقه ها
  5. بالا بودن غلظت عطر
  6. دارای رایحه واقعی
  7. ظاهری زیبا و جذاب

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.