معرفی مجلات مد و فشن

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن صفحات مجازی درباره مد و زیباای باز هم شاهد رشد چشم گیر مجلات مد و فشن در سراسر دنیا هستیم و معمولا همه افرادی که به دنبال استایل ها و لباس های شیک و مد های جنجالی و خاص هستند بیشتر دنبال کننده این نوع مجلات هستند مجلاتی که هیچ برنامه دیجیتالی نمی تواند جایگزین آن ها شود. این مجلات دارای قدمت بسیار زیادی هستند و بدون شک باید بگوییم که با توجه به محتواهایی که دارند هیچگاه جایگاه خود را از دست نمی دهند و با توجه به اهمیت مد و زیبایی در میان مردم دنیا بیش از بیش محبوب تر می شوند.

در این بخش ما به معرفی بهترین مجلات مد و فشن دنیا می پردازیم که همگی این مجلات در دنیا جز تاپ ترین نوع خود در معرفی برترین ترندها وآخرین اخبار مد و فشن دنیا هستند.

 

برترین مجلات مد و فشن

مجله ELLE اِل

این مجله فرانسوی در سال ۱۹۴۵ و با توجه به نیازهای بانوان در عرضه مد و زیبایی شروع به کار کرد و شعار آن این بود که مجله ال تمام ان چیزی که بانوان نیاز دارند را دارد در واقع این مجله کار خود را با یک شعار تبلیغاتی شروع کرد و رفته رفته به غول امروزی تبدیل شد. امروزه با توجه به اهمیت مد و زیبایی در بین خانم ها در حال حاضر در ۴۴ کشور این مجله با موضوعات مهیج برای بانوان منتشر می شود.

آشنایی با جدیدترین مدل های لباس عروس
مشاهده

 

مجله وُگ Vogue

یکی از مجلات پرفروش در دنیا بدون شک مجله معروف وُگ Vogueاست که این مجله مد و فشن در سال ۱۹۰۹ و توسط کاند نست چاپ شد در ابتدا وگ به عنوان روزنامه هفتگی منتشر می شد که با توجه به محتوای داخلی و با تغییر ناشر در سال ۱۹۸۸ امروزه این مجله موفق شده تا با ۱۱ میلیون مشترک در ۲۳ کشور دنیا مطالبی را درباره دنیای مد و فشن و ترند های آن به همگان معرفی کند.

مجلات مد و فشن

مجله دابلیو W

اگر به دنبال یک مجله با موضوعاتی تحسین برانگیز در مورد فرهنگ، مد، اخبار مشهور، لایف استایل و غیره آمریکایی هستید مطالعه این مجله مناسب ترین راه کار برای شماست این مجله آمریکایی در سال ۱۹۷۲ تاسیس شد با توجه به محتوای معتبر و تحسین برانگیزی که دارد به یکی دیگر از معتبرترین مجلات دنیا تبدیل شده و وجود ستون ها و ویژگی های بحث بر انگیز در این مجله بیشترین عامل محبوبیت آن شده است.

 

مجله باف  Business of Fashion – Bof

از مجلات مد و فشن که توانست با قدمت کم خود مورد توجه افراد زیادی مانند دانشجویان، سردبیران و متخصصان و دیگر کسانی که واقعا به مد اعتقاد دارند تبدیل شود مجله باف Business of Fashion – Bofاست که این مجله در سال ۲۰۰۷ توسط Imran Amed منتشر شد. این مجله مناسب ترین مجله برای افرادی است که علاقه زیادی به ترند های مد و فشن، الگوهای تنظیم و تاثیر بر اقتصاد را دارند.

 

مجله آلور Allure

اگر به دنبال مجلاتی هستید که بیشترین محتوا را درباره زیبایی، سلامتی و رفاه بانوان داشته باشد مجله آلور Allure یک مجله آمریکایی است که در سال ۱۹۹۱ و توسط Linda Wells تاسیس و عمدتا بر این موضوعات تاکید دارد انتخاب مناسبی است. با توجه به محبوبیتی که مجله Allure دارد توانسته است تا از زمان آغاز به کار با میانگین ۸ میلیون نفر کاربر آنلاین و بیش از ۵ میلیون مشترک، به کار خود ادامه دهد

بررسی استایل مونوکروم Monochrome یا تک رنگ در مد و فشن
مشاهده

مجلات مد و فشن

مجله کوزموپولیتن (cosmopolitan)

این مجله فقط مسائل و دنیای مد زنان را مورد بحث و بررسی قرار می دهد و در سال ۱۸۸۶ میلادی در آمریکا منتشر شد که یکی از  پرطرفدارترین مجالت در زمینه سبک زندگی زنان و مد و استایل و نوع لباس فعالیت می کند. عمده ترین محتواهای این مجله ه موضوعات مربوط به سبک زندگی زنان، سلبریتی ها و هم چنین آخرین طرح های مزون های مد و لباس شرق و غرب جهان است. با توجه به فعالیت های موفق این مجله اکنون موفق شده است تا در ۶۴ کشور دنیا و به ۳۵ زبان بین المللی منتشر شود.

 

 

مجله گرازیا Grazia

ایتالیا به عنوان مهد مد و فشن در دنیا بسیار شناخته شده است مجله گرازیا نیز یکی از برترین مجلات مد و فشن در زمینه مد و لایف استایل در این کشور است تاسیس این مجله در سال ۱۹۳۸ بود که با چاپ محتواهایی ترکیبی و با موضوع  مد، لایف استایل، هنر، اخبار و اقتصاد خوانندگان پویا و عاقلی را در دنیا جذب کند با توجه به محبوبیت آن این مجله دارای ۳۵ میلیون خواننده در ۵ قاره است

 

مجله نومرو Numéro

یکی از تاثیرگذار ترین مجلات مد و فشن در دنیا مجله نومرو است که این مجله در سال ۱۹۹۸ و توسط Elisabeth Dijan  تاسیس شد. این مجله از زمان آغاز به کار با مجموعه موضوعاتی از جمله مد، لایف استایل، طراحی، موسیقی و هنر جز یکی از تاثیرگذارترین نشریات مد و فشن دنیا تبدیل شده است.

مجلات مد و فشن

مجله وی V

در کنار مجلات مد و فشن که معرفی شد یکی از مجلات در زمینه لایف استایل و مد مجله وی است که تاسیس آن در سال ۱۹۹۸ و توسط Cecilia Dean   به تعداد محدود و بطور فصلی منتشر شد. بیشترین محتویات این مجله فصلی عمدتا ترندهای فرهنگی، موسیقی، مد و غیره است.

چگونه مثل مدل های ویکتوریا سکرت به نظر برسید
مشاهده

 

 اینستایل  InStyle مجله

یکی از مجلات مد و فشن در زمینه لایف استایل و فشن و مد مجله اینستایل است که این مجله صرفا جهت استفاده بانوان نیست بلکه این مجله برای تمام افرادی که به مد و زیبایی علاقه مند هستنند چاپ می شود از همین رو در ۱۶ کشور این مجله به صورت بین المللی توزیع می شود و طرفداران بیشماری را نیز دارد.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.