معرفی عطر ورساچه ونیتاس

برند ورساچه یکی از شناخته شده ترین برندهای مشهور در جهان است. ورساچه در ابتدا در زمینه مد و فشن فعالیت می‌کرد و با طراحی پوشاک طرفداران زیادی پیدا کرد. برند ورساچه توسط جیانی ورساچه در سال ۱۹۷۸ در ایتالیا ایجاد شد و بعد از فعالیت در عرصه طراحی و تولید لباس از سال ۱۹۸۱ وارد بازار عطر و ادکلن شد.

جیانی ورساچه در ابتدا برای طراحی و تولید وشاک از مادرش کمک گرفت و دوختن را از او یاد گرفت. با یشرفت‌های بسیاری که به دست آورد راهی میلان بزرگترین شهر مد در جهان شد. جیانی با کمک طراحان بسیاری شروع به راه اندازی تولید عطر و ادکلن ورساچه کرد و برای تبلیغات در این زمینه از مدل‌ها و مانکن‌های معروف استفاده کرد.

عطرهای برند ورساچه اکثرا مختص بانوان هستند و با طراحی شیشه‌های لوکس و زیبا در رنگ‌های مختلف همیشه مورد استقبال قرار گرفته‌اند. ورساچه عطرهای خوشبویی دارد. یکی از عطرهایی که قصد معرفی آن را داریم، به ادکلن ورساچه ونیتاس معروف است.

عطر زنانه ورساچه ونیتاس بوی شیرین و خنکی دارد. این عطر در سال ۲۰۱۱ تولید و به بازار عطر و ادکلن عرضه شد که با استقبال بسیاری مواجه شد. رایحه دلنشین و خوشبوی این عطر برای خانم‌های رمانتیک و آرام مناسب است. ورساچه ونیتاس به صورت ادوپرفیوم، توسط عطرساز معروف «Dora Baghriche-Arnaud» تولید شد.

در این مطلب می‌خوانید:

بوی عطر ورساچه ونیتاس

عطر زنانه ورساچه ونیتاس دارای رایحه گلی، مرکباتی و چوبی است. در نت آغازی این عطر بوی دلنشین لیمو احساس می‌شود و در نت میانی بوی بی نظیر گل فریزیا و گل تیِره به مشام می‌رسد. نت پایانی عطر ونیتاس از دانه تونکا و سدر تشکیل شده که رایحه‌ای چوبی را پخش می‌کند.

رایحه ریحان در عطرسازی و چند پیشنهاد جذاب
مشاهده

عطر ورساچه ونیستاس با ترکیبی از لیموی تازه و گل‌ها رایحه تازه، شیرین و خنکی را ایجاد می‌کند که برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است. البته بوی دلنشین عطر به خاطر وجود رایحه مرکباتی لیمو به گونه‌ای است که در اوایل فصل پاییز نیز می‌توان از آن استفاده کرد. عطر ورساچه ونیتاس مناسب بانوان و برای استفاده روزمره ساخته شده و نمی‌توان به عنوان یک عطر رسمی و مخصوص شب از آن استفاده کرد. این عطر برای استفاده در مهمانی‌ها و جشن‌ها انتخاب بسیار خوبی است.

عطر ورساچه ونیتاس زنانه، دارای شیشه‌ای شفاف است که مایع طلایی عطر را به زیبایی نشان می‌دهد. درپوش عطر نیز به شکل مکعب طراحی شده است.روی بطری‌های عطر ورساچه همیشه نام تجاری آن ثبت و از رنگ‌های مختلف برای تمایز رایحه عطرها استفاده شده است.

زمانی که عطر خوشبوی ونیتاس را اسپری می‌کنید بوی لذت بخش لیمو استشمام می‌شود سپس نت میانی و در نهایت نت پایانی با ملایمت و آرامی جای نت آغازی را می‌گیرند. عطر ورساچه ونیتاس در حجم ۱۰۰ میلی لیتر عرضه شده که ماندگاری خوب و پخش بوی بالایی دارد، طوری که ساعت‌ها شما را خوشبو می‌کند.

برند ورساچه برای تبلیغ این عطر از مانکن ۱۶ ساله به نام لیندسی ویکسون درخواست کرد. به این ترتیب در پوستر تبلیغاتی‌ای که برای برند ورساچه طراحی شد، لیندسی ویکسون در آن حضور داشت.

عطرهای برند ورساچه با رایحه ملایم شیرین مورد علاقه بسیاری از زنان است. عطر ورساچه ونیتاس هم به صورت ادوتویلت هم ادورفیوم موجود است. برای انتخاب عطر ورساچه ونیتاس زنانه به سایت ایرانوس مراجعه کنید. هم‌چنین می‌توانید برای مشاهده و بررسی عطرهای دیگر به قسمت برندهای سایت ایرانوس مراجعه و عطر دلخواهتان را پیدا کنید.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.