خسوس دل پوزو مدل Halloween

معرفی عطر زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween

در مطلب پیش رو به بررسی و معرفی عطر زنانه خسوس دل پوزو (Jesus Del Pozo) مدل Halloween می پردازیم، در گام اول بهتر خواهد بود تا کمی با تاریخچه ی این برند نام آشنای اسپانیایی آشنا شوید، سپس با نگاه به طراحی خاص شیشه عطر و رایحه های مورد استفاده در آن بحث را ادامه می دهیم.

نگاهی کوتاه به برند خسوس دل پوزو (Jesus Del Pozo)

خسوس دل پوزو طراح مد و استایلیت اسپانیایی که در سال ۱۹۴۶ در مادرید متولد شد سال های درازی است که مشغول طراحی های خاص است. او در طی این سالیان بیست و یک عطر طراحی و تولید کرده است، او در پروسه ی تولید عطر یا به صورت انفرادی کار می کند و یا با کمک افراد دیگر. اولین عطر او به طور مستقل در سال ۱۹۹۲ وارد بازار شد. جدیدترن عطر برند وی نیز در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است.

در سال ۱۹۹۷ عطر مرموز و خوش رایحه ی Halloween توسط مکس گاواری (max gavarry) یکی از طراحان به نام عطر و ادکلن و برند خسوس دل پوزو طراحی و ساخته شد. عطر زنانه ی Halloween با رایحه ای خنک در عین حال شیرین و تند مناسب استفاده ی روزانه در هر چهار فصل است. تضاد دو رایحه ی خنک و شیرین باعث می شود با استفاده از این عطر در ذهن دوستان و آشنایان ماندگار باشید. برای انتخاب رایحه ی مورد علاقه ی خود باید نکات ریزی را در نظر داشته باشید که ما در راهنمای عطر بر اساس ویژگی های شخصیتی به آن پرداخته ایم.

معرفی 5 عطر دیور مردانه
مشاهده

 خسوس دل پوزو مدل Halloween خسوس دل پوزو مدل Halloween

طراحی خاص شیشه ی عطر Halloween

عطر اسرار آمیز باید شیشه ای مرموز هم داشته باشد، عطر Halloween همانطور که از اسمش پیداست مجموعه ای از افسانه ها و زیبایی ها را در کنار یکدیگر پدید آورده است. شیشه ی عطر زنانه Halloween شبیه به شیشه های معجون در انیمیشن هاست، انتخاب رنگ بنفش برای این عطر اوج خوش سلیقگی طراح مشهور مکس گاواری (max gavarry)  را نشان می دهد، رنگ بنفش در این عطر نشانه ی : عشق، آرامش، اصالت، شجاعت، تقدس و سلطنت است.

بر خلاف دیگر کمپانی های عطرسازی که اصرار دارند نام و برند خود را بر روی شیشه حک کنند برند دل پوزو با طراحی یک شیشه ی خاص با لبه های فلزی این امکان را به شما می دهد تا از بازی رنگ و شیشه لذت ببرید. در لبه ی فلزی شیشه ی عطر می توانید نام عطر را ببینید. اگر می خواهید بدانید چه نوع شخصیتی را دارا هستید در بخش شخصیت شناسی با رایحه عطر رمز و راز خود و عطر مورد علاقه تان را کشف کنید.

 خسوس دل پوزو مدل Halloween

رایحه های ناب عطر Halloween

در نقطه ی آغازین استشمام از عطر Halloween  رایحه های نارنگی، گل بنفشه و دریا را حس خواهید کرد. در نت دوم جشنواره ای دل انگیز از گل مریم، گل برف (شیپق گلی) و فلفل را لمس خواهید کرد، در مرحله ی آخر وانیل، صمغ درخت مور و چوب صندل نمایان می شود. ادغام این رایحه ها باعث می شوند تا بویی ماندگار و دلنشین در خاطر بقیه ثبت کنید.

این طور می توان گفت در سطح اول از عطر Halloween بوی خنک، در سطح دوم بوی تند و در سطح سوم بوی شیرین را حس می کنید که این تناقض در عین حال جذاب است. همیشه خرید یک ادکلن زنانه برای خود و یا دیگران انتخابی سخت است، ما در مقاله ی انتخاب ادکلن زنانه با توجه به ویژگی‌های شخصیتی زنان سعی داریم شما را در این راه یاری کنیم.

منحصر به فرد ترین و محبوب ترین عطر های سال 2017 برای بانوان (بخش چهارم)
مشاهده

حجم ۵۰ میلی لیتری عطر زنانه ی Halloween باعث می شود که به راحتی در کیف یا ساک دستی جای گیرد، علاوه بر این ها این مدل از عطر خسوس دل پوزو می تواند مناسب هدیه دادن نیز باشد. با این ادکلن می توانید حس طراوت و شادابی را برای تمام روز حس کنید همچنین حسی دلپذیر را در اطرافیان خود به جای بگذارید. اگر از آن دسته بانوانی هستید که علاقمند رایحه های گل در نت های مختلف عطر هستید می توانید در معرفی ۷ عطر محبوب زنانه با رایحه یاس همراه ایرانوس باشید.

Halloween از برند خسوس دل پوزو (Jesus Del Pozo) ادکلنی به صرفه و قابل استفاده در هر موقعیتی است که چه برای استفاده ی شخصی و چه برای شاد کردن دیگران می تواند گزینه ی مناسبی باشد، برای خرید روز مادر، هدیه تولد و … می توانید این عطر را خریداری کنید. خاصیت شیرین بودن عطر زنانه ی Halloween در فصل زمستان بسیار جذاب و فرح بخش است. قدرت و ماندگاری بوی این عطر در مقایسه با عطرهای هم رده بسیار قوی و از نظر قیمت به صرفه است. عطر جز دسته ی عطرهای اقتصادی زنانه نیز شناخته می شود.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.