شخصیت‌های معروف چه عطری استفاده می‌کنند

عطر شخصیت های معروف

حتماً برای شما هم این سؤال پیش آمده است که ستاره‌های محبوب هالیوودی از چه عطرهایی استفاده می‌کنند. بسیار از این ستارگان خط تولید عطر خود را دارند اما آیا واقعاً خودشان هم از همان عطرها استفاده می‌کنند؟ محبوب‌ترین عطر بین این ستارگان متعلق به چه برندی است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

عطر شخصیت های معروف به تفکیک هنرمندان

اما استون

عطر محبوب او Chanel Gardenia است؛ استون می‌گوید که هنگام سفر، وقتی که نمی‌تواند بخوابد این عطر را به بالشش میزند و خواب راحتی را تجربه می‌کند.

ویکتوریا بکهام

همسر فوتبالیست اسبق و معروف انگلیسی، دیوید بکهام؛ از عطر Creed Royal Water استفاده می‌کند. مثل همیشه یک انتخاب کلاسیک و برازنده از بکهام. Creed برندی است که اغلب توسط افراد خانواده سلطنتی استفاده می‌شود (همانطور که از نام آن مشخص است) و یکی از محصولات spicier با پایه مرکبات گرم است.

مایلی سایرس

عطری که این خواننده جنجالی استفاده می‌کند Aqua di Parma Iris Nobile نام دارد و برای سایرس انتخاب بالغانه ای به حساب می‌آید. عطر گل‌های سفید، حس و حال این عطر را به کهن دنیای قدیمی برده است که کاملاً با شخصیت روی صحنه مایلی مقایرت دارد. اما خب این مایلی است و نباید از او انتظار داشت که پیش بینی شده عمل کند.

8 عطر گرلن مردانه با پخش بوی فوق العاده
مشاهده

ریحانا

عطرهای محبوب این خواننده Escada Moon Sparkle و Hello Kitty Momoberry هستند. میوه‌ای و شیرین؛ دقیقاً همانطور که از ریحانا انتظار می‌رود.

تیلور سوییفت

عطر محبوب این خوانندهٔ مشهور آمریکایی، همانند ریحانا، Escada Moon Sparkle است. هر چند که سویفت عطر خودش را دارد، گفته می‌شود که این خواننده طرفدار Escada Moon است. همچنین گفته می‌شود او از عطرهای برند Dolce and Gabbana بیزار است. شایعه شده‌است که یکی از دوست پسرهای سابق او از این برند استفاده می‌کرده است و تیلور دوست ندارد به یاد او بیوفتد!

کریس همسورث

بازیگر نقش ثور، هنگامی که تبرش را کنار می‌گذارد و می‌خواهد به سر و وضعش برسد، از عطر HUGO BOSS استفاده می‌کند. این عطر مناسب هر دو فصول گرم و سرد است و ترکیبی از جدیت و سرگم کننده بودن را به شخصیت شما اضافه می‌کند که مناسب افراد باهوش و جاه طلب است.

جاستین تیمبرلیک

این خواننده سبک R&B عطر Play Eau de Toilette by Givenchy است. این عطر دارای بوهایی از پرتقال تلخ، گریپ فروت، فلفل سیاه و نعنای هندی است و نسخه تندتر آن، دارای مخلوطی از بوهای ترنج، نارنگی، فلفل صورتی، وتیور، دانه تونکا و نعنای هندی است.

ادل

این خوانندهٔ بریتانیایی که به بیان احساسات شخصی‌اش در آهنگ‌هایش معروف است؛ برخلاف آهنگ‌های پاک و احساساتی‌اش، از عطری اغواکننده به نام Christian Dior’s Hypnotic Poison استفاده می‌کند. بوی این عطر مخلوطی از رایحه گل همراه با عطر وانیل و بادام است. این عطر وجهه‌ای اسرارآمیز به استایل کلاسیک ادل اضافه می‌کند.

آریانا گرانده

همانند ظاهر دخترونه ای که آریانا داره، عطرش، Aquolina’s Pink Sugar هم تلفیقی از بوی میوه‌های مختلف و شیرینی پشمکم دارد. علاوه بر این عطر، آریانا از عطری که خودش تولید کرده هم استفاده می‌کند. عطر Ari هم تقریباً رایحهٔ مشابهی با عطر محبوب این خواننده جوان دارد.

معرفی 8 عطر با بوی چای
مشاهده

جاستین بیبر

بیبر عطرهای زیادی می زند اما Herrera for Men عطر محبوب اوست. این عطر که تلفیقی از بوی تنباکو، مشک و مرکبات دارد، به بیبر طراوت جوانی و مردانگی می‌بخشد که دقیقاً مناسب یک سوپراستار است. برای زن‌ها نیز، جاستین ترجیح می‌دهد آنها از عطرهای تولید شده توسط برند خودش استفاده کنند.

آن هاتوی

این بازیگر برنده اسکار که زیبایی طبیعی دارد و همیشه در فیلم‌ها و فرش قرمزها محسور کننده بنظر می‌رسد، Chanel’s Chance را انتخاب کرده است. این عطر با ترکیب رایحه‌های تازه مانند لیمو و آناناس با رایحه‌های کلاسیک، این مسئله را ثابت می‌کند که رایحه‌های سنتی و جدید می‌توانند ترکیبی فوق العاده باشند.

کایلی جنر

این ملکهٔ مد و فشن، علاقه‌ای به عطرهای تند ندارد زیرا آنها به او سردرد می‌دهند. اما برای اینکه از بقیه عقب نباشد، کایلی عطر ملایم Victoria’s Secret Coconut passion spray را استفاده می‌کند.

بیانسه

او در یکی از محاصبه هایش عنوان کرده است که تمامی محصولات برند Giorgio Armani را دوست دارد که شامل عطرهایش نیز می‌شود. از بین عطرهای این برند محبوب Emporio Armani Diamonds Intense  اولین انتخاب همیشگی بیانسه است. او معتقد است این عطر وجههٔ زنانهٔ او را پر رنگ‌تر می‌کند.

جنیفر انیسون

ستاره سریال فرندز، نتوانست تنها یک عطر محبوب برای خودش انتخاب کند و تمام محبوب‌هایش را در یک کالکشن با نام خودش به بازار عرضه کرد. از بین کالکشن هایش Chapter One  انتخاب اول اوست. شیشهٔ این عطرها شبیه قطرهٔ اشک است و تلفیقی از رایحه‌های گل، جنگل و مرکبات است.

کیم کارداشیان

این مدل و ستاره تلویزیونی، وارد بیزینس عطرسازی شده است و عطر محبوب خودش را ساخته است؛ که به روایتی می‌شود گفت هم پولی به جیب زده است هم عطر محبوبش را ساخته است. سالهای زیادی از شروع خط تولید عطرهای کیم می‌گذرد. بین تمام عطرهایی که کارداشیان به بازار عرضه کرده است، این ۳ عنوان‌های محبوب او هستند: Wifey، Baddi و Baby Girl

مروری بر عطر Guerlain La Petite Robe Noire
مشاهده

جیجی حدید

این سوپر مدل آمریکایی که برای برندهای بسیاری کار کرده است، عطر Velvet Orchid  از برند Tom Ford را محبوب‌ترین انتخابش می‌نامد. به گفته وی او هرجا می‌خواهد برود، از جمله مهمانی‌های شبانه، از این عطر استفاده می‌کند.

کندال جنر

کندال اما بر خلاف خواهرش کایلی به عطرها علاقه مند است و اولین انتخابش Modern Muse Le Rouge است. سازندهٔ این عطر ادعا می‌کند که این عطر برای خانوم های بروز، شجاع و پرهیجان که قصد تحت تأثیر قرار دادن اطرافیانشان را دارند، ساخته شده است.

کیتی پری

این خواننده که به اجراها و استایل محرکش معروف است، اعتراف کرده است که عطر محبوبش Angel fragrance by Thierry Mugler است. به عقیده کیتی این عطر بخاطر بوی خلاقانه و مفرحش از باقی عطرها خاص‌تر است.

بریتنی اسپیرز

بریتنی که خود صاحب یکی از بهترین خط تولیدهای عطر امروز است، از چه عطری استفاده می‌کند؟ رایحهٔ D&G’s Feminine اولین انتخاب اوست. عطری که رایحه‌ای گیرا دارد و تلفیقی از بوی گلیسیس، گل یاسمن، وانیل و ترمه است.

اما واتسون

ستاره فیلم‌های هری پاتر، از عطر Be Delicious استفاده می‌کند. این عطر کاملاً متناسب با اما است. این عطر تلفیقی از رایحه گل مگوت سفید، گل رز، بنفشه، خیار، و حتی مقداری گریپ فروت است

سلنا گومز

عطری که کاملاً متناسب وجههٔ سلنا است و او از آن استفاده می‌کند، Daisy Eau So Fresh نام دارد؛ که دارای بویی شگفت انگیز است. این عطر شامل رایحه گریپ فروت، بنفشه، گلابی، سدر، تمشک و حتی برخی از شکوفه‌های سیب است.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

همه ی راه های درمان سلولیت
مشاهده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.