عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

معرفی عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

لانکوم (Lancôme) یک برند مشهور در زمینه ی محصولات آرایشی و بهداشتی، و عطر و ادکلن است، محصولات بین المللی این برند فرانسوی در تمام دنیا عرضه می شوند. لانکوم (Lancôme) زیر مجموعه ی برند مشهور اورآل (L’OREAL) فرانسه است که کالاهای با کیفیت تر و لوکس را در قالب محصولات مراقبتی از پوست و مو و آرایشی و رایحه طراحی و عرضه می کند. در این مقاله همراه ما باشید تا با معرفی عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle یکی از اعجاب انگیزترین رایحه های ساخته شده به دست بشر را بیشتر بشناسید.

تاریخچه برند لانکوم

همانطور که گفته شد برند لانکوم (Lancôme) یک شرکت کوچک و زودبازده از زیر شاخته های اورآل (L’OREAL) فرانسه بود که به عنوان یک خانه ی عطر در سال ۱۹۳۵ توسط Armand Petitjean و Guillaume d’Ornano در قلب فرانسه و منطقه ی برنه  La Brenne  تاسیس شد. محل قرار گیری اولیه ی شرکت لانکوم در نزدیکی جنگل Lancosme در دره ی ایندر (Indre) است، نماد کمپانی لانکوم (Lancôme) از گل های سرخ دره ی ایندر گرفته شده است و با رنگ طلایی لوکس بودن آن به بیننده القا می شود.

لانکوم (Lancôme) با معرفی  این پنج عطر Nuit ، Bocages ، Conquete ، Kypre و Tropiques در نمایشگاه جهانی بروکسل به تاریخ ۱۹۳۵ توانست به موفقیتی بزرگ در اولین سال های تاسیس خود دست پیدا کند. در سال ۱۹۶۳ این برند توانست یک شاخه ی لوکس از برند اورآل (L’OREAL) تبدیل شود. عطرهای برند لانکوم با همکاری طراحانی همچون آلن آستوری ، آنیک مناردو ، دانیلا روشه-اندریش ، کریستین بیچر ، ژاک کاوالیه ، کالیس بکر ، پائولین زانونی و… ساخته و عرضه می شوند.

نگاهی به تاریخچه‌ی برند دی اند جی
مشاهده

عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

عرضه ی عطر  la vie est belle

پاییز سال ۲۰۱۲ کمپانی لانکوم (Lancôme) بعد از مدت ها انتظار عطر زنانه ای متفاوت و شیک را وارد بازارهای جهانی کرد. لانکوم (Lancôme) با انتخاب اسم La Vie Est Belle  به معنای “زندگی زیباست “تمام ماهیت وجودی رایحه ای که طراحی کرده بود را نشان می داد. این عطر خاص با تنالیته ای شیرین و گرم برای زمستان و پاییز یک انتخاب خوش رایحه و دلنشین است. ماندگاری بالا بعلاوه ی سادگی بوی این عطر شما را مجذوب خود می کند. عطری که امروز به راحتی در دستان شماست طی سه سال تحقیق بر روی هزاران رایخه ی متفاوت به دست آمده است، طراحی این عطر بر عهده ی دومینیک روپیون (Dominique Ropion)، اولیویر پولژ (Olivier Polge) و آن فلیپو (Anne Flipo) بوده است.

عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

شیشه ی عطر

لانکوم با آنکه در راه پیشرفت قدم بر میداشت اما سعی می کرد میراث نیکان خود را حفظ و حراست کند، به اعتقاد مدیر هنری کمپانی لانکوم جرج دلهوم (George Delhomme) دلیل انتخاب این شیشه برای عطر زنانه لانکوم la vie est belle نیز همین بوده است. این شیشه ی عطر لانکوم از نمونه های اولیه ی The Crystal Smile  در سال ۱۹۴۹ بود. این شیشه ی خوش ساخت تفکر بنیان گذار برند لانکوم را مبنی بر زنانگی و لبخند نشان می دهد. طراحی شیشه ی عطر لانکوم la vie est belle پر از ظرافت هایی است که زنانه بودن عطر را القا می کند، همچنین رنگ صورتی، مایع عطر در کنار روبان بسته شده به دور در شیشه از المان های مناسب زنانگی است.عطر زنانه لانکوم یک پیشنهاد عالی برای هدیه دادن نیز هست.

معرفی 7 عطر محبوب زنانه با رایحه یاس
مشاهده

عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

رایحه های موجود

اولین نت هایی که بعد از اسپری کردن عطر La Vie Est Belle بر روی پوست یا لباس خود احساس خواهید کرد بوی میوه هایی مانند انگور سیاه و گلابی است، در نت های میانی می توانید رایحه ی گل های زنبق و یاسمین با کمی از شکوفه های پرتقال را حس کنید. ترکیب درست و به جای این سه رایجه ی دلنشین باعث می شود در عین آرامش بخش بودن این عطر، انرژی فراوانی از آن به شما منتقل شود. بعد از گذشت زمان کوتاهی نت های پایانی با گیاه پاتچولی، تونکا، وانیل و پرالین فضا را پر خواهد کرد. این عطر در دو حجم ۵۰ و ۷۰ میل قابل خریداری است. برای آشنایی بیشتر با عطرهای زنانه با رایحه های شیرین می توانید به معرفی ده عطر شیرین زنانه نیز مراجعه کنید.

عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

جدید ترین عطر زنانه لانکوم

فرانسه کشور عشق و احساس است، در سال ۲۰۱۵ معرفی عطر زنانه لانکوم La Vie Est Belle Eau de Parfum Intense  که یک نمونه ی دیگر از عطر La Vie Est Belle  بود توانست به فروش قابل توجهی در فرانسه داشته باشد، جالب است بدانید اینعطر زنانه لانکوم تا به امروز پرفروش ترین عطر فرانسه است.  تفاوت این دو  مدل از عطر لانکوم در ساختار رایحه ای آن هاست، نت های اولیه ی Intense دارای مقادیری نارنج، گلابی، پرتقال، فلفل صورتی و برگ موست. ترکیبی دلنشین و شیرین که شما را هیجان زده خواهد کرد. در بیس این عطر رایحه های گل مریم، شکوفه‌ ی پرتقال، گل یاسمین و یلانگ‌ یلانگ را استشمام خواهید کرد. ترکیب این رایحه ها حس غرور و شادابی بسیاری را به شما خواهد بخشید. نت‌ های پایانی از فندق و خامه تشکیل ‌شده‌اند، بدین صورت جشنواره ای از رایحه های گرم و شیرین می تواند شما در ذهن ها ماندگار سازد.

انتخاب ادکلن زنانه با توجه به ویژگی‌های شخصیتی زنان
مشاهده

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.