عطر زنانه تام فورد

معرفی عطر زنانه تام فورد مدل Jasmin Rouge

مجموعه ای از هنر، نبوغ، مد و زیبایی به یک کمپانی قدرتمند می انجامد. توماس کارلایل فورد (Thomas Carlyle Ford) مردی هزارچهره در دنیای مد و طراحی است، او در سال ۱۹۶۱ در ایالت تگزاس آمریکا به دنیا آمد. توماس فورد (Thomas Ford) که موسس برند مشهور تام فورد (tom ford) است در رشته ی معماری در دانشکده ی پارسونز آموزش دیده است. فورد یک مثال بارز برای کسانی است که در رشته ای غیرمرتبط با تحصیلشان به فعالیت می پردازند، او با حس زیبایی شناسی معرکه ی خود توانسته محصولاتی پر فروش و لوکس را وارد بازار جهانی کند. از این جمله می توان به عطر زنانه تام فورد مدل Jasmin Rouge اشاره کرد.

عرصه ی فعالیت فورد در حوزه ی زیبایی از طراحی لباس و اکسسوار فراتر رفته و سال هاست که با طراحی رایحه های بی نظیر مشتاقان بسیاری را پیدا کرده است. توماس فورد (Thomas Ford) با رزومه ای موفق در خانه ی مد Chloé، همکاری با کتی هاردویک (Cathy Hardwick) ، خانه مد گوچی (Gucci) و … توانسته به یک طراح به نام در این حوزه تبدیل شود. او با مدیریت برندهای مشهور جهان کاملا با حرفه ی بازاریابی و علاقمندی های مشتریان آشنا بود تا آنکه در طی همکاری با برند گوچی توانست عطرهای سن لوران به نام های YSL Opium و M7 را به بازار عرضه کند و از آنجا بود که خط مشی و زندگی کاری وی تغییر کرد.

توماس فورد (Thomas Ford) در سال ۲۰۰۵ با سفر به کشور زادگاهش شرکت طراحی و مد خود را افتتاح کرد. او با ساخت و طراحی اکسسوارهای متعدد شانس خود را در این صنعت امتحان کرد و در زمان کوتاهی موفق شد که برند لوازم آرایش و عطر تام فورد (tom ford) را معرفی کند. اولین عطر تولید شده برند تام فورد (tom ford) در سال ۲۰۰۶ طراحی و ساخته شد و Black Orchid نام داشت. این عطر برای توماس فورد یک موفقیتی جهانی را به همراه آورد. برند تام فورد (tom ford) در مجموع دارای ۹۶ عطر در دسته های زنانه و مردانه است. اگر نسبت به برند تام فورد کنکجاو هستید و می خواهید همه چیز را در مورد عطرهای برند تام فورد بدانید با ما همراه باشید.

راهنمای خرید عطر خوب
مشاهده

عطر زنانه تام فورد

تاریخچه عطر زنانه تام فورد مدل Jasmin Rouge

عطر مشهور و لوکس جاسمین روژ (Jasmin Rouge) از برند تام فورد (tom ford) در سال ۲۰۱۱ طراحی و ساخته شد. تصور رایحه ای اعجاب انگیز از ادویه و گیاهان همراه با کهربا در قالب جنگلی پر درخت حتما شما را وسوسه می کند تا این عطر را امتحان کنید. تام فورد (tom ford) با معرفی عطر زنانه ی جاسمین روژ (Jasmin Rouge) یک ترکیب فوق العاده از شخصیت شناسی زنان و رایحه را برایتان به ارمغان می آورد. وجود اسانس گل یاس باعث می شود طبیعت این عطر جذاب و زنانه باشد. از شاخصه های هیجان انگیز عطر جاسمین روژ تام فورد (Tom ford Jasmin Rouge ) این است که زمانی که انتظارش را ندارید نتی جدید شروع به ساطع شدن می کند. برای خریدی مطمئن باید ابتدا راهنمای خرید عطرهای شیرین را بدانید.

نت های ابتدایی جاسمین روژ Jasmin Rouge

بعد از اولین اسپری این عطر زنانه تام فورد خواهید دید که بوی مرکباتی مانند نارنج و نارنگی به مشامتان می رسد، این اسانس طبیعی توسط بخار سرد به دست می آید و المان آرامش و شادی در این عطر است. در نت های آغازین عطر زنانه ی تام فورد مدل جاسمین روژ پرتقال ماندارین نیز حس می شود، شیرینی این بو هیجان بیشتری را به شما القا خواهد کرد. استفاده از ادویه هایی با قدرت جذب بالا مانند هل کمی حال و هوای این عطر را شرقی جلوه می دهد، هل یک ادویه ی خوشبو برای دوری از استرس و اضطراب است.

معرفی و ویژگی های عطر مردانه خوشبو
مشاهده

عطر زنانه تام فورد

در همین حین که از ادغام بوی مرکبات و ادویه ها لذت می برید دارچین وارد عمل می شود و شیرینی عطر را چندین برابر می کند، تام فورد (tom ford) با ساده ترین رایحه های موجود در طبیعت سعی دارد جشنواره ای خوش عطر و بو را برای مخاطبان خود پدید بیاورد. از دیگر ادویه هایی که در نت آغازین عطر زنانه ی جاسمین روژ (Jasmin Rouge) می توانید حس کنید فلفل قرمز برای گرمای بیشتر و زنجبیل برای بوی تلخ و ایجاد رمز و راز است.

نت های میانی عطر زنانه جاسمین روژ Jasmin Rouge

در نت های میانی شروع چشم نواز رقص گل های یاس در بستر رایحه های گرم است، یاس به شما حس جوانی و شوق را تزریق می کند. در مرحله ی دوم استشمام عطر جاسمین روژ (Jasmin Rouge) گیاه گل مریم یا سالویا اسکلریا خود نمایی می کند، بویی مدیترانه ای که یادآور روزهای کودکی است شما را به گذشته های دور سوق می دهد.

عطر زنانه تام فورد

نت های پایانی

در انتهای هنرنمایی عطر زنانه تام فورد مدل جاسمین روژ (Jasmin Rouge) رایحه ای کم یاب از گل لادن را حس خواهید کرد، بالانس شیرینی عطر زنانه ی تام فورد در مرحله ی پایانی علاوه بر گل لادن به عهده ی چوب کهربا نیز هست. در آخرین رگه های این عطر کمی بوی عنبر و وانیل نیز وجود دارد، گرما و تندی این دو عنصر باعث می شود تا شما در خاطر اطرافیانتان باقی بمانید.

” بی پروا، حساس  و جسورانه ” عطر زنانه تام فورد (tom ford) مدل جاسمین روژ (Jasmin Rouge) همان عطری است که تمام این شاخصه ها را در بر می گیرد. عطری دلپذیر با بطری قرمز رنگ که حس زرق و برق را نشان می دهد.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.