عطر جیبی زنانه

معرفی عطرهای جیبی زنانه

در کنار سایر وسایل آرایشی مانند رژ و ریمل و کرم پودر، عطر و ادکلن نیز جزئی جدا نشدنی از وسایل آرایشی و بهداشتی خانم ها می باشد. محبوبیت عطر بین خانم بیشتر از آن چیزی است که تصورش را می توان کرد. بیشتر خانم ها وابستگی شدیدی به عطر ها و ادکلن های خود دارند و دوست دارند تا در سفر نیز تمام رایحه ها را داشته باشند اما جابجایی این همه با تئجه به اندازه و سایز عطر ها می تواند کمی دردسر ساز باشد زیرا حتما شکستن شیشه های بزرگ و سنگین بسیار زیاد است. از این رو خرید عطر جیبی زنانه با رایحه های دل نشین و دل انگیز یک راه حل ایمن، مفید و به صرفه برای همه خانم ها است که فرد می تواند در تمامی سفر های خود هر رایحه ای را که دوست دارد همراه داشته باشد.

چرا عطر جیبی زنانه بخریم؟

اندازه کوچک و قابلیت حمل آسان  انواع عطر های جیبی در واقع اصلی ترین مزیت آن ها است. با توجه به محبوبیت استفاده از عطر برای مهمانی ها و یا استفاده روزانه و از آن جایی که بیشتر افراد زمان زیادی از شبانه روز را بیرون از خانه می گذرانند، این عطرها با توجه به سایز و وزن مناسبی که دارند به راحتی قابل حمل هستند و هیچ محدودیتی برای فرد ندارد.

10 عطر زمستانی مردانه تا یک میلیون تومان
مشاهده

این نوع عطر ها با توجه به قیمت کمتری که دارند مناسب ترین عطر برای آن دسته افرادی است که توان خرید شیشه های بزرگ را با قیمت بالا ندارند، در مقاله ی چند عطر اقتصادی برای بانوان می توانید عطر مورد نظر خود را بیابید. کیفیت و ماندگاری بالا نیز از علل محبوبیت عطرهای جیبی زنانه است. پیشنهاد می کنیم سمپل های عطر ایرانوس را نیز امتحان کنید.

ما در این مقاله به بررسی چند عطر جیبی محبوب زنانه می پردازیم شما با مطالعه این مقاله یقینا اطلاعات بسیار مناسب  و مهمی را درباره انواع رایحه های زنانه به دست می آورید.

معرفی چند نمونه عطر جیبی زنانه

عطر جیبی زنانه مدل Jadure از برند Scope

کمپانی دیور یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان عطر و لوازم آرایشی در دنیا است که عطر جیبی زنانه مدل    Jadure  از برند  Scopeیکی از بهترین و برترین محصولات این کمپانی با اندازه بسیار سبک و حجم ۲۵ میل است. علاوه بر رایحه بسیار دل نشین از گلابی و نارج و تمشک این عطر جادور با وزن سبک و  اندازه ی مناسبش یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های خاص پسند و اهل سفر در فصل پاییز و بهار است. زیرا این عطر همراهی عالی در ماشین و سفر خواهد بود.

عطر جیبی زنانه

عطر زنانه Dior Addict Eau Fraiche پرشور و سرزنده

یکی از مناسب ترین عطر ها برای فصول گرم سال عطر زنانه  Dior Addict Eau Fraicheاست که این عطر از جمله عطرهای گلی-میوه‌ای برند محبوب دیور است. این عطر رایحه های بسیار دل انگیزی را دارد در ابتدا رایحه عطر بوی ملایم ترنج گالابرین و سپس رایحه گل‌های مریم، یاسمن، یاس به مشام می ‌رسد که این رایحه ها حسابی خنک و شاد است.

۱۰ عطر زمستانی زنانه تا یک میلیون تومان
مشاهده

عطر جیبی زنانه

عطر جیبی زنانه مدل Urban از برند امپر

بسیاری از خانم ها عاشق عطر هایی با رایحه تند و خنک هستند از این رو پیشنهاد ما برای این افراد خرید عطر جیبی زنانه اماراتی Urban است این عطر با داشتن ترکیبات نارنج، تمشک سیاه، گل رز، مشک و چوب صندل با رایحه ای تند بدون شک حال و هوای شما را در سفر و حتی مهمانی ها عالی می کند. بااین عطر خوشبو در تمامی مکان ها می توانید بسیار شاداب و معطر باشید.

عطر جیبی زنانه

عطر جیبی زنانه مدل ۰۹۹ از برند کالکشن

یکی دیگر از برند های خوشنام در تولید عطر و ادکلن زنانه برند کالکشن محصول امارات است که این برند نیز توانسته است با تولید رایحه های دل انگیز بسیار معروف شود. اگر به دنبال یک عطر برای فصل زمستان هستید بدون شک انتخاب عطر جیبی زنانه مدل ۰۹۹ با بویی گرم و شیرین، برای روزهای سرد سال انتخابی بی نظیر است. این عطر علاوه بر رایحه های بسیار دلنشین که از خاک، میوه و گل گرفته شده دارای ماندگاری بسیاری است.

عطر جیبی زنانه

عطر جیبی زنانه مدل ۷۱۳ از برند Jacsaf

طراحی زیبا، ماندگاری بالا و اندازه کوچک این عطر جیبی ۲۰ میلی لیتری، به شکلی است که می توان به راحتی در کیف یا ماشین به راحتی جا داد در این عطرمخلوطی از رایحه های دلفریب مرکبات و فلفل سیاه و هل و عطر خوش گل ها و مشک، وانیل، عنبر و چوب گایاک است که تمامی این رایحه ها احساسی بسیار دلنشین و زیبا را به افراد می بخشد

نقد و بررسی عطر لیلا حاتمی
مشاهده

عطر جیبی زنانه

عطر جیبی زنانه مدل Victoria Secret از برند Gabiyen

بیشتر خانم همیشه دنبال عطر هایی با رایحه های خنک هستند که ما به این افراد عطر جیبی زنانه مدل Victoria Secret را معرفی می کنیم این عطر با رایحه ای خنک و دل انگیز مناسب ترین انتخاب برای ماه های گرم سال است. کمپانی تولید کننده این عطر کمپانی گابی است که این شرکت ایرانی در زمینه تولید انواع عطر ها با رایحه های دلنشین فعالیت می کند

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.