طراحی ناخن پاییزی

جدیدترین طراحی ناخن پاییز

داشتن ناخن های زیبا و جذاب همیشه از مهم ترین خواسته های خانم ها بوده است. و با توجه به تنوع رنگی و تاریخچه ی لاک، بسیار لاک ها و ترند های جدید و بروز امروزه بیشتر خانم ها از لاک های اکلیلی ،لاک های مات، لاک های براق، لاک های شنی و انواع مختلف دیگر برای زیبایی ناخن های خود استفاده می کنند. طراحی ناخن پاییزی می تواند شما را شکیل تر و با اعتماد بنفس تر نمایان کند.
از آن جایی که در دنیای مد و زیبایی امروزه ست کردن لاک با لباس و رنگ پوست و موارد دیگر بسیار مهم است و تاثیری زیادی را بر روی زیبایی ظاهری فرد دارد از این رو بسیاری از خانم ها دوست دارند تا در هر فصل تیپ و استایل مناسب با آن فصل را بزنند. معمولا برای فصل پاییز استفاده از لاک هایی مثل برنزی ، طلایی ، قرمز، حنایی و برخی از رنگ‌ های لاک های با طیف رنگی طلایی نقره ای و قرمز می تواند انتخاب بسیار مناسب و زیبایی برای همه افراد باشد.

رنگ لاک پاییزی

با توجه به این که امروزه طیف رنگی لاک ها نسبت به قبل بیشتر از بیش شده است از این رو افراد در انتخاب آن دچار تردید نمی شوند زیرا مطمئن هستند که در میان این همه طیف ، لاک مورد نظرشان را پیدا خواهند کرد. با توجه به نزدیک شدن به پاییز این ماه هزار رنگ و زیبا ممکن است بسیاری از خانم ها به دنبال ترند های ویژه این فصل باشند از این رو ما در این مقاله به بررسی ترند ها مخصوص پاییز و لاک های مخصوص آن می پردازیم.

معرفی مجلات مد و فشن
مشاهده

پرطرفدار ترین ترند طراحی ناخن پاییزی

طراحی ناخن پاییزی

کروم های آینه ای خوش رنگ و لعاب

با نزدیک شدن به فصل پاییز ترند های بسیار جالبی برای این فصل معرفی شده است ترند هایی که بدون شک حال و هوای خاصی را به تیپ و استایل افراد خواهد داد. طراحی ناخن پاییزی امسال به پیچیدگی ترند های تابستان نیست و بسیار خاص و زیبا است. برای پاییز استفاده از لاک های کروم های آینه ای و جذاب بسیار مورد توجه قرار گرفته است این لاک های پرطرفدار با یک طرح ساده و بی نظیر با هر استایلی ست می شود و زیبایی خاصی را به دستان شما می بخشد.

طراحی ناخن پاییزی

طرح لباس روز ناخن

جالب ترین ترند برای برند “KATE SPADE” بود در این نوع طراحی ناخن پاییزی، طرح لاک با طرح لباس مدل ها ست بود و به نظر می رسید که یک تکه از پارچه لباس را روی ناخن هایشان چسبانده بودند. با توجه به جذابیت ظرح بدون شک علاقه مندان بسیاری را این نوع طرح جذب می کند و این طراحی یکی از پرطرفدارترین های امسال می شود به این ترتیب که می توانید ناخن هایتان را با طرح چاپ شده روی لباس مورد علاقه اتان ست کنید بدون شک ایده بسیار جالبی است.

طراحی ناخن پاییزی

دانه های ریز مروارید سفید

استفاده از دانه های ریز مروارید بر روی ناخن می تواند بسیار جذاب و خاص باشد. ترند مورد نظر ما طراحی برجسته ناخن با مروارید روی یک پایه بی رنگ، سفید یا مشکی بسیار طرفدار خواهد داشت. این که از یک مروارید استفاده کنی یا چند تا بستگی به انتخاب و سلیقه خودتان دارد .

چگونه یک مانیکور عالی با طرح فرنچ داشته باشیم
مشاهده

طراحی ناخن پاییزی

خطوط یونان باستان

از زیباترین ترند های طراحی ناخن پاییزی که بسیار هم می تواند مورد توجه قرار بگیرد طراحی خطوط و نقوش معروف یونانی است با توجه به شباهت این نوع خطوط با طرح ورساچه بیشتر افرادی که از برند ورساچ استفاده می کنند از این نوع طراحی استقبال زیادی کرده اند پس د صورتی که شما هم از طرفداران برند ورساچه هستید ترند طراحی نقوش آن روی ناخن و ست کردن آن با لباستان می تواند شمارا بسیار خاص و لاکچری جلوه دهد.

اکلیلی های جذاب

از دیگر ترند های طراحی ناخن پاییزی می توان به ترند جذاب اکلیلی های درخشان اشاره کرد. این نوع طراحی با یک لاک برق ساد می تواند زیبایی و ئرخشندگی خاصی را به ناخن هایتان ببخشد .

طراحی ناخن پاییزی

طراحی بر روی ناخن های کوتاه

پاییز امسال بسیار متفاوت از ترند های فصول دیگر است در این ترند به طرح های ساده بر روی ناخن های کوتاه بسیار توجه شده است و در واقع همیشه هم نباید برای زیبا تر دیدن دست ها ناخن های بلند داشت بلکه با داشتن طراحی مناسب بر روی ناخن کوتاه می توان یک تیپ و استایل حرفه ای داشت. می توانید با چند روش ساده خود در خانه لاک زیبایی بر روی ناخن هایتان بزنید.

با توجه به معرفی رنگ های ترند های پاییز در این مقاله درباره دیگر رنگ های لاک پائیزی باید بگوییم که بهترین رنگ لاک های پاییز لاک قرمز و لاک کبود یکی از رنگ های بسیار باکلاس است که در صورت ست کردن با لباس پشمی و یک رژ مخملی زرشکی بسیار شیک و باکلاس می شود پس علاوه از ترند ها شما می توانید از زیباترین رنگ ها و طرح های پاییزی استفاده کنید زیباترین رنگ های لاک برای پاییز رنگ هایی مثل آبی نیلی، مرجانی زیبا که به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ نیز انتخاب شده بود و لاک های اکلیلی با رنگ های شاد و جذاب.

نحوه استفاده از هایلایتر
مشاهده

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.