رنگ مو پاییزه

رنگ مو های مناسب فصل پاییز

همان طور که می دانیم یکی از بهترین و پر طرفدار ترین محصولات آرایشی در دنیای امروز رنگ مو است در واقع رنگ مو به عنوان اصلی ترین ماده آرایش مو شناخته شده است که می تواند با تغییر رنگ موی طبیعی و پوشش دادن تارهای سفید به رنگ های دلخواه تغییری بسیار اساسی و جذاب را در فرد ایجاد کند. با نزدیک شدن به فصل پاییز ایده های استفاده از رنگ های گرم در میان خانم ها بیشتر است و از همین رو و با توجه به عطر و رنگ خاص پاییز، بسیاری از خانم ها به فکر تغییر هستند، انتخاب رنگ مو پاییزه اگر با دقت صورت گیرد جذاب و دلنشین خواهد بود.

معمولا با نزدیک شدن به فصل های سرد سال و مخصوصا پاییز جادویی و هزار رنگ استفاده از رنگ های گرم می تواند به جذابیت بیشتر فرد کمک کند از همین رو هم بیشتر خانم ها در این فصل به استفاده از تنالیته رنگ های گرم بیشتر رو می آورند.

در میان رنگ های مخصوص فصل پاییز و جذاب ترین رنگ مو ها با تناژ گرم می توان به رنگ هایی مانند قهوه ای شرابی،  مسی، فندوقی و رز گلد اشاره کرد که این رنگ های پر طرفدار انتخاب بسیاری از خانم ها مخصوصا افراد معروف و خواننده های اروپایی نیز می باشد.

در این بخش به معرفی چند رنگ موی بسیار جذاب و خاص برای فصل پاییز می پردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید. استایل پاییزه می تواند شما را در جشنواره ای از رنگ ها متفاوت و زیبا جلوه دهد.

حفظ سلامت مو در هنگام رنگ کردن موها
مشاهده

در این مطلب می‌خوانید:

رنگ مو مناسب پاییز در استایل پاییزی چگونه است؟

رنگ مو پاییزه

بررسی جدیدترین رنگ موهای پاییز ۹۸

رنگ موی بلوند عسلی و کره ای

به جرات می توان گفت که این رنگ، رنگ مویی شیک برای روزهای سرد پاییز است زیرا بسیاری از سلبریتی های معروف خارجی نیز برای استایل پاییز و زمستان خود رنگ مو بلوند کره ای و ترکیب آن با بلوند عسلی را انتخاب نموده اند. افرادی که به دنبال یک استایل خاص برای رنگ مو پاییزه هستند باید بگوییم که انتخاب این رنگ مو با لباس های خاکستری و کرم می تواند یک انتخاب فوق العاده شیک و جذاب باشد.

رنگ مو پاییزه

رنگ موی قهوه ای تیره و روشن

برای افرادی که دوست ندارند تا موهایی بسیار روشن داشته باشند پیشنهاد ما و مناسب ترین رنگ مو پاییزه رنگ مو قهوه ای تیره است با توجه به زیبایی این رنگ و همخوانی ان با رنگ های پاییزی این رنگ انتخاب  بسیاری از هنرپیشه های معروف نیز است

رنگ مو پاییزه

رنگ موی قهوه ای برنز

در میان رنگ های گرم برای پاییز افرادی نیز دوست دارند تا از رنگ موهای بلوند و روشن استفاده کنند از این رو، رنگ موی قهوه ای برنز با داشتن تناژهایی از رنگ برنز در خود موهای شما را در شب های سرد پاییز بسیار زیبا و درخشان جلوه می دهد، رنگ مو پاییزه برای افرادی که دارای پوست های تیره هستند نیز بسیار مناسب و است و با رنگ پوستشان همخوانی دارد .

بررسی تمام دلایل سفید شدن موها و درمان آن
مشاهده

 

رنگ موی بلوند یخی و بلوند سیلور

بیشتر افرادی که علاقه ای به رنگ های تیره ندارند می توانند تا از این رنگ برای فصل پاییز و زمستان استفاده کنند باتوجه به این که این رنگ مو از جمله روشن ترین رنگ مو بلوند بوده و به رنگ سفید نزدیک است اما بیشتر خانم ها برای جذابیت بیشتر خودشان از این رنگ موی روشن استقبال می کنند .

رنگ مو پاییزه

 

رنگ مو بلوند با هایلایت عسلی و کاراملی

یکی از جذاب ترین رنگ مو های مخصوص پاییز که به هیچ وجه خسته کننده و تکراری نیست ترکیب رنگ مو بلوند با هایلایت های عسلی و کاراملی است با توجه به جذابیت این رنگ در بین سلبریتی ها نیز این نوع رنگ مو محبوب است.

رنگ مو پاییزه

 

نارنجی خاکی

از زیباترین رنگ مو پاییزه می توان به نارنجی خاکی اشاره کرد که این رنگ را می توان در تمام شهر و بر روی تمام درخت ها دید این رنگ، رنگ خاکی است که سایه های نارنجی را دارد. با توجه به نزدیکی این رنگ به رنگ برگ های پاییزی می تواند رنگ موی مناسبی برای افرادی که به دنبال خاص بودن هستند باشد. عطرهای خاصی هستند که این حس را در پاییز می توانند به اطرافیان شما القا کنند، عطرهای پاییزه جذاب همیشه یادآور خاطرات خوب هستند.

 

رنگ موی قهوه ای + بلوند

از آن جایی که این رنگ برای فصل پاییز بسیار مناسب است و گرمای خاصی به چهره شما می بخشد پس می تواند ظاهر بسیار خوبی را به شما ببخشد . بیشتر افرادی که این نوع رنگ مو را انتخاب می کنند از این نوع ترکیب رنگ بسیار احساس رضایت دارند زیرا این رنگ موی طبیعی را می توان با لوازم و استایل های مختلف به راحتی ست کرد

آشنایی با جدیدترین مدل های لباس عروس
مشاهده

 

مشکی و قهوه ای تیره

در بین تمام رنگ هایی که برای رنگ مو پاییزه معرفی کردیم رنگ مشکی و قهوه‌ای تیره رنگ‌ های جز رنگ هایی هستند که می توان هر چهار فصل از ان ها استفاده کرد و از جذابیت رنگ های تیره لذت برد  این تن رنگ ها همیشه طرفدارهای خاص خودشان را دارند.

پس فراموش نکنیم که با شروع فصل پاییز باید با رنگ های ملایم روشن خداحافظی کنیم و به سراغ رنگ‌ هایی گرم و با تُناژ قرمز، زرد، نارنجی و بنفش برویم.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

 

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.