بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک

آمونیاک یکی از محتویات اصلی رنگ موها است. این ماده که از نیتروژن و هیدروژن ساخته شده و خاصیتی قلیایی دارد، می تواند برای موها مضر باشد ولی برای عملکردی بودن بسیاری از رنگ موها ضروری است.

عملکرد بهترین رنگ مو بدون آمونیاک

برای اینکه مو رنگ بگیرد، باید ابتدا متورم شود. خیس شدن مو اندکی سبب تورم آن می شود ولی این مقدار تورم مو برای رنگ شدن مؤثر آن کافی نیست، لذا در بسیاری از رنگ موها از آمونیاک به عنوان یک عامل متورم کننده تنه مو استفاده می شود. همین اثر شدید سبب آسیب دیدن مو و التهاب پوست سر می شود.

همچنین، آمونیاک از طریق برداشتن لایه حفاظتی روی تنه موها که به سبیوم یا چربی مو معروف است، و کمی هم آسیب زدن به کوتیکول مو امکان نفوذ رنگ به درون مو را فرآهم می آورد. معمولا بعد از پایان فرایند رنگ کردن مو، این لایه حفاظتی دوباره روی موها ایجاد می شود، اما رنگ های دارای آمونیاک می توانند سبب خشک شدن و شکننده شدن مو شوند.

یکی دیگر از مشکلات رنگ موهای دارای آمونیاک، بوی نامطبوع آن هاست که به دلیل استفاده از ترکیب آمونیوم پرسولفات در آن ها می باشد این در حالی است که بعضی از رنگ موهای بدون آمونیاک که در ساخت آن ها از مواد طبیعی استفاده می شود، رایحه دلنشینی دارند.

اگر موی خود را رنگ می کنید، خیلی اهمیت دارد که به دنبال محصولاتی باشید که کاملا عاری از آمونیاک هستند. انواع رنگ مو بدون آمونیاک به اندازه انواع دارای آمونیاک مؤثر هستند ولی آسیب کمتری به موها و پوست سر شما می رسانند و آن را براق و نرم می کنند. امروزه رنگ موهای طبیعی و حتی گیاهی جایگزین برای رنگ موهای دارای آمونیاک وجود دارد. در این مقاله ما بهترین رنگ مو بدون آمونیاک را که مناسب موهای شما باشد معرفی می کنیم.

لاغری سریع در چند روز با روش هایی کارآمد
مشاهده

کیت رنگ موی کراتینه Clariol

رنگ مو بدون آمونیاک نچرال

این رنگ مو نه تنها عاری از آمونیاک است، بلکه دارای کراتین نیز می باشد و بنابراین، موی شما را تغذیه کرده و آسیب دیدن مو در طی فرآیند رنگ کردن را به حداقل می رساند. شاید بتوان این محصول را بهترین رنگ مو بدون آمونیاک تغذیه کننده مو دانست.

کراتین یک پروتئین رشته ای است که در بخش های مختلف بدن حیوانات مثل موها و ناخن ها به فراوانی یافت می شود. وجود این پروتئین در فرمولاسیون رنگ مو بدون آمونیاک می تواند سبب تقویت تنه مو و نیز، افزایش اثرگذاری رنگ مو می شود. به علاوه، روغن نارگیل موجود در رنگ موی کراتینه Clariol سبب آب رسانی مؤثر به موها می شود.

این رنگ موی کراتینه، یک رنگ نیمه دائمی است؛ یعنی وارد تنه مو نمی شود و برای آن هایی که حساسیت دارند مناسب است. این محصول تنه مو را با رنگ می پوشاند. بنابراین سبب حساسیت پوست شما نشده و رنگ را پایدار می کند و آسیبی هم به مو نمی رساند. این نوع رنگ حداقل تا ۲۸ بار شستشوی سر با شامپو دوام می آورد.

بیشتر بخوانید: رنگ مو های مناسب فصل پاییز

مزایا: رنگ مو کراتینه بدون آمونیاک Clariol نرمی موی شما را از بین نمی برد، بر خلاف دیگر رنگ موها موجب خشکی مو نمی شود و به لطف کراتین، رطوبت مو را حفظ می کند. مزیت دیگر وجود پروتئین کراتین در این محصول، تقویت ساختار مو است.

استفاده از این کیت رنگ مو بسیار آسان است و فرمولاسیون آن جوری طراحی شده که وسیکوزیته (گرانروی) بالایی داشته و به راحتی به اطراف نمی پاشد. حالت کرم مانند این محصول سبب می شود که بتوانید آن را خیلی یکنواخت روی سرتان پخش کنید.

کیت رنگ مو بدون آمونیک Clariol، هرچیزی را که شما برای رنگ کردن مویتان لازم دارید، همراهش دارد. یک نرم کننده CC+ Colorseal همراه این محصول موجود است که رنگ را روی مو عایق بندی می کند و باید بعد از رنگ کردن مو استفاده شود. این رنگ به عنوان یک رنگ نیمه-دائمی، دوام زیادی دارد ولی نباید خیلی زیاد از شامپو استفاده کنید.

روش های خانگی برای درمان جای جوش ها
مشاهده

بسیاری می گویند که استفاده از این رنگ نسبت به رنگ موهای دیگر موجود در بازار راحت تر است و به راحتی آب کشی می شود و هیچ اثری روی پوست سر باقی نمی گذارد.

بسیاری از مصرف کنندگان گفته اند موهایشان بعد از استفاده از این رنگ مو، سالم تر و بهتر به نظر می رسد. این رنگ نیمه-موقتی برای افرادی مناسب است که از رنگی که انتخاب می کنند، مطمئن نیستند.

معایب: کیت رنگ مو بدون آمونیاک Clariol ممکن است روی موی سفید خیلی خوب جواب ندهد. موی سفید فاقد پروتئین های مهمی است که رنگ مو را حفظ می کنند. به همین دلیل، ممکن است این رنگ همانند دیگر رنگ ها روی موی سفید باقی نماند.

بهترین رنگ مو بدون آمونیاک Granier Olia

رنگ مو بدون آمونیاک olia

رنگ موی Olia محصول برند Granier در رنگ های متنوعی تولید می شود. شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را از میان ۳۴ سایه مختلف از سیاه گرفته تا بلوند انتخاب کنید. شما حتی می توانید از میان سیاه های گرم یا سرد، بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

این مورد رنگ مو بدون آمونیاک، یک رنگ دائمی و دارای ۶۰ ٪ روغن گیاهی طبیعی است که نه تنها رنگی که می خواهید به موی سر شما می دهد، بلکه می تواند مو را تا سه برابر روشن تر کند. این محصول به لطف داشتن روغن و رطوبت زیاد، آب رسانی به مو را نیز انجام می دهد.

رنگ موی روغنی Olia دارای روغن های شیا، زیتون و آووکادو و فاقد مواد شیمیایی نامطلوب است که در دیگر رنگ موها وجود دارند. این محصول رنگ های بسیار جذابی دارد و موی سفید را به طور کامل می پوشاند.

اثر سولفات بر روی مو چیست؟
مشاهده

مزایا: این محصول یکی از انواع بهترین رنگ مو بدون آمونیاک است که دائمی بوده و بنابراین نسبت به رنگ Clariol بیشتر دوام می آورد. اگر نمی خواهید زود به زود موهایتان را رنگ کنید، این محصول برای شما مناسب است. پاک کردن این رنگ از مو خیلی دشوار است، بنابراین پیش از رنگ کردن موهایتان با آن، از رنگی که انتخاب می کنید، مطمئن باشید.

طیف سایه هایی که می توانید از میان سایه های این محصول Granier انتخاب کنید، بسیار گسترده است. در واقع می توان گفت که این رنگ مو بدون آمونیاک، شاید تنها رنگ مویی است که امکان روشن کردن مو بدون آسیب زدن به آن را فرآهم می آورد. معمولا آسیبی که به دنبال روشن کردن مو ایجاد می شود، به دلیل پروسه دکلره کردن مو است و با این محصول، نیازی به این مرحله روشن کردن رنگ مو نیست.

بعد از اینکه موهای خود را به این نوع رنگ مو آغشته کردید و آب کشیدید، احساس خواهید کرد که موهایتان نرم تر شده اند. پس از سشوار کشیدن نیز موهای شما براق تر خواهند شد.

استفاده از Granier Olia بسیار راحت است و هر کسی می تواند آن را خودش استفاده کند. بسیاری از رنگ موهای این برند، دقیقا همان رنگی را که انتظار دارید به موهای شما می بخشند و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: رنگ مو با استفاده از مواد گیاهی و بهره گیری از خواص طبیعی

این رنگ مو بدون آمونیاک، یک رنگ دارای ویسکوزیته بالا است و بنابراین به راحتی چکه نمی کند و وقتی آن را به سرتان بمالید، روی صورت شما نمی ریزد. بوی این محصول نیز تیز و ناخوشایند نیست. قیمت این محصول چندان بالا نیست و موی سفید را به خوبی رنگ می کند.

معایب: از آن جایی که این رنگ مو، یک رنگ موی دارای پایه روغنی است، برای افرادی که موهای خیلی چربی دارند، مناسب نمی باشد. این رنگ مو به خوبی به تنه موها می چسبد.

بالم‌ لب چیست؟ چند نمونه بالم لب خانگی
مشاهده

رنگ موی دائمی بدون آمونیاک L’Oreal INOA

رنگ موی INOA (Innovation No Ammonia) یکی از پرچمداران صنعت تولید رنگ موهای بدون آمونیاک است. تولید کننده این رنگ مو به مشتریانش قول داده است که موی آن ها بعد از رنگ کردن با این محصول، به اندازه قبل سالم خواهد بود.

این رنگ موی دائمی بدون آمونیاک، بهترین رنگ مو بدون آمونیاک برای پوشاندن موهای سفید است. در این رنگ موی دائمی از مخلوط برتر فناوری ODS 2 استفاده می شود که موهای شما را تا ۶ هفته آب رسانی و تغذیه می کند.

در رنگ موی INOA برند L’Oreal از یک ترکیب کاملا طبیعی شامل روغن های گیاهی استفاده می شود که مو را به صورت دائمی رنگ می کند و بعد از چند بار حمام رفتن پاک نمی شود. پس از رنگ کردن، موهای شما تمیز و سالم می شوند.

مزایا: این محصول مو را با کمترین آسیب رنگ می کند و بعد از استفاده از آن، موی شما براق تر و نرم تر می شود. این رنگ مو بدون آمونیاک، موهای سفید را به طور کامل و از پایین ترین بخش ساقه رنگ می کند و اگر چندین موی سفید در میان موهایتان ظاهر شده، این گزینه، بهترین رنگ مو بدون آمونیاک برای شما است.

رنگ موی L’Oreal INOA به جای داشتن بوهای نامطبوع رنگ موهای شیمیایی، رایحه خوشایندی دارد و با کمترین آسیب موی شما را روشن می کند زیرا برای روشن تر کردن موهای خود با این محصول، نیازمند دکلره کردن مو نیستید.

معایب: بعضی از استفاده کنندگان گفته اند که برای اینکه به رنگ موی دلخواهتان برسید، باید میزان زیادی از این محصول را استفاده کنید.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.