رنگدانه زدایی یا درماملان  ( Dermamelan )

رنگدانه زدایی درماملان از جدیدترین راه های درمان مشکلات پوستی است. برای بسیاری از افراد پیش آمده است که با بالا رفتن سنشان تغییراتی را در ناحیه پوست، مخصوصا پوست صورتشان به وجود می آید که این تغییر بر اثر کم شدن ملانین است از آن جایی که با بالا رفتن سن تولید ملانین کم می شود و عوامل متعددی بر این روند تاثیر دارد. نور خورشید یکی از عواملی است که در صورت تابش زیاد بر روی پوست باعث بروز لک های تیره می شود.

همان طور که گفتیم با افزایش سن، رنگ پوست دچار تغییراتی می شود ممکن است که این تغییرات به علت عوامل ژنتیکی نیز باشد از همین رو پوست برخی از افراد به طور ژنتیکی تمایل به لکه دار شدن را دارد، افراد دیگری هستند که این افراد برخی شرایط پوستی مزمن نظیر ملاسما را تجربه می کنند که این عامل نیز می تواند منجر به ایجاد خال ها یا لکه های قهوه  ای بر روی پوست افراد شود.

 

امروزه خوشبختانه برای درمان این عارضه های پوستی روش های بسیار متعددی وجود دارد که در میان آن ها رنگدانه زدایی درماملان با توجه به این که یک روش غیر جراحی است به عنوان یک روش بسیار محبوب برای درمان لکه  های پوستی می باشد این روش باعث می شود تا دوره درمان بسیار سریع تر باشد در واقع رنگدانه زدایی درماملان روند بهبودی سریع  تری را نسبت به روش های تهاجمی تر دارد.

 

با توجه به این که این محصول از ترکیبات شیمیایی تهیه شده است اما امروزه این روش جایگزین روش های جراحی شده است و در واقع بهترین روش برای از بین بردن لکه  های ناشی از رنگدانه ها در صورت است. این محصول در مقایسه با سایر ترکیبات شیمیایی لکه بر دارای غلظت بالاتری است.

بادی باتر چیست؟
مشاهده

رنگدانه زدایی درماملان

درمان لکه های پوستی با رنگدانه زدایی درماملان 

با توجه به این که این نوع رنگدانه زدایی درماملان برای انواع پوست ها روشی ایمن و موثر است و از این رو برای درمان افردی که می خواهد که رنگ پوست یکنواخت تری داشته باشد، این روش بسیار مفید است. این محصول با داشتن قدرت بالا،به عنوان یک درمان بسیار ایمن برای پاکسازی لک های صورت در نظر گرفته شده است. افرادی که از این روش برای درمان استفاده کرده اند معمولا از نتایج این روش بسیار راضی بودند و اغلب عوارض جانبی کمی را تجربه کرده اند. با توجه به همین موارد می توان که از رنگدانه زدایی درماملان برای افرادی که دارای شرایط پوستی مزمن هستند و برای طیف گسترده  ای از بیماران استفاده کرد.

مناسب ترین افراد برای رنگدانه زدایی درماملان 

 

* افرادی که دارای پوست های لکه دار هستند که ممکن است این لک ها بر اثر عوامل ژنتیکی و یا نور خورشید به وجود آمده باشد.

* آکنه ها و یا لک های بدون رنگ

* افرادی که دارای اختلالات پوستی نظیر ملاسما هستند

* افرادی که دچار کک مک بر روی پوست می باشند

* افرادی که در تماس با نور خورشید دچار آسیب پوستی شده اند

رنگدانه زدایی درماملان

افرادی که نباید رنگدانه زدایی درماملان انجام دهند

 

* افرادی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند

لک های تیره بر روی لب و درمان آن
مشاهده

* افرادی که دچار بیماری های مانند عفونت ویروسی، باکتریایی و یا قارچی هستند.

* افرادی که همیشه  در معرض نور زیاد خورشید هستند

* افرادی که برای درمان از آنتی بیوتیک و یا از هر نوعی از محصولات پوست و یا درمان  های پوستی استفاده کرده اند.

با توجه به مواردی که بیان شد بهترین کار برای درمان مشاوره با پزشک مربوطه است.

رنگدانه زدایی درماملان

فرآیند درمان رنگ دانه زدایی درماملان

در افرادی که دچار آسیب های پوستی هستند همان طور که می دانیم درمان باید زیر نظر پزشک و با انجام مشاوره اولیه شروع شود در درمان رنگدانه زدایی درماملان نیز پزشک بعد از معرفی چند محصول و دستورالعمل درمان های مناسب اولیه را به افراد توصیه می کند که این درمان ها باید در خانه و به صورت منظم انجام بگیرد. با توجه به این که نتیجه درمان بسیار مهم است از این رو افراد باید به تمامی نکانی که پزشک توصیه می کند اهمیت دهند از همین رو انجام دقیق دستورات پزشک، بسیار مهم است. از این رو پزشک از بیمار می خواهد تا این نوع درمان را با درمان  های لکه زدای دیگر ترکیب نکند، چون این امر می تواند منجر به مشکلات غیر قابل پیش بینی شود. با توجه به این که ممکن است که پیش از اعمال درماملان بر روی پوست، نیاز به حذف سلول های مرده از روی پوست باشد از این رو بهتر است تا مراجعه به پزشک را به تعویق نیندازید و بعد از دوره درمانی اولیه، به پزشک تان خود مراجعه کنید.

 

درمان رنگدانه زدایی درماملان به این ترتیب که پزشک از فرد می خواهد تا ماسک را به مدت ۱۲ ساعت بر روی پوست قرار دهد که معمولا ابتدا در دفتر پزشک ماسک تا ۱۲ ساعت بر روی پوست باقی می ماند و پس از آن باید یک روش نگهداری صحیح در خانه انجام شود.  برای نتیجه بسیار بهتر باید ماسک درماملان حداقل شش ساعت بر روی پوست بماند.

آر اف میکرونیدلینگ چگونه باعث جوانسازی می شود؟
مشاهده

رنگدانه زدایی درماملان

فراموش نکنید زمان دقیق باقی ماندن ماسک  روی پوست به نوع پوست شما نیز بستگی دارد. پزشک توصیه می کند که افرادی که دارای پوست روشن تر هستند  نیاز به استفاده ۸ ساعته از ماسک دارند، و افراد پوست تیره تر به طور معمول نیاز به پوشیدن آن به مدت ۱۰ تا ۱۲ ساعت دارند. و بعد از یک دوره زمانی می توانید ماسک درماملان را در خانه از روی صورت خود بشویید.

پزشک بعد از ماسک کرم های مراقبت خانگی را توصیه می کند از این رو بهتر است تا براساس دستور پزشک خود استفاده از کرم ها را شروع کنید. بهتر است تا برای اطمینان از کسب نتایج مطلوب، به صورت ماهانه به پزشک خودتان مراجعه کنید.

 

کلام پایانی

همان طور که درباره درمان رنگدانه زدایی درماملان گفتیم این نوع روش با توجه به کم خطر بودنش نسبت به سایر روش ها می تواند به عنوان یک روش درمانی ایمن و موثر برای درمان پوست ها مورد استفاده قرار بگیرد این درمان با حذف رنگدانه  های ناخواسته، باعث روشن تر شدن رنگ پوست و رفع لک های پوستی می شود که این می تواند تاثیر زیادی را در زیبایی افراد داشته باشد

با توجه به هزینه های بالای سایر درمان های رفع لک های پوستی این نوع درمان علاوه بر این که رنگ چهره شما را روشن تر کرده و زیبایی کلی شما را افزایش می دهد هزینه بسیار کمتری را نیز دارد که این می تواند  گزینه درمانی مناسبی برای شما باشد.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.