کدام خط چشم برای کدام چشم

خط چشم مناسب شما

بدون شک همه ما می دانیم که چشم ها یکی از اصلی ترین عضو های صورت است که تاثیر بسیار زیادی را نیز در زیبایی چهره افراد دارد و چشمان درشت و زیبا  تاثیر فوق العاده ای درجذابیت و داشتن آرایش کامل و زیبا دارند. حالت چشم ها نقش زیادی را در حالت کلی چهره دارد و می تواند که حالت چهره را بسیار متفاوت نشان دهند و از همین رو نیز در زیبایی افراد نقش مهمی دارند؛ امروزه خوشبختانه سبک های متنوع آرایشی توانسته است تا بسیاری از عیوب چهره افراد را کاملا بپوشاند استفاده از انواع لوازم ارایشی و تکنیک‌هایی که برای مخفی کردن ایرادات چشم وجود دارد باعث شده افراد به راحتی بتوانند تغییرات بزرگی را در چهره خود ایجاد کنند.

با توجه به تاثیر گذار بودن چشم ها در آرایش صورت و ایجاد جذابیت در چهره افراد امروزه ابزار های بسیار متنوعی برای ارایش چشم ها وجود دارد که ما در این بخش به بررسی انواع مدل های خط چشم برای انواع چشم ها می پردازیم. تاریخچه خط چشم به سالیان سال بازمی گردد که خانم ها برای جذاب تر نشان دادن چشم هایشان از خط چشم استفاده می کردند. امروزه تنوع زیادی در ابزار های آرایشی وجود دارد و از این رو شما می تواند انواع  خط چشم های متنوع را تهیه کنید. همان طور که گفتیم خط چشم ها انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز هر کسی مورد استفاده قرار می گیرد. خط چشم مدادی، ماژیکی و ژله ای و . . . که هر کدام مزایایی را دارند.

عطر درمانی و عطرهایی برای افزایش بازدهی عملکرد مغز
مشاهده

با توجه به مواردی که گفتیم دانستیم که خط چشم یکی از تاثیرگذار ترین ابراز های آرایشی صورت است که  در صورت استفاده نکردن از آن هر چقدر هم آرایش شما کامل باشد باز هم چیزی به چشم نمی خورد در واقع از خط چشم به عنوان تکمیل کننده ارایش صورت نام می برند .در تهیه خط چشم باید توجه داشته باشید که داشتن کیفیت مناسب و بالای آن می تواند در زیبایی نقش بسزایی را داشته باشد خط چشمی که دارای استاندارد سلامت باشد مطمئن بهترین خط چشم برای استفاده است.

خط چشم مناسب
خط چشم آبی

انواع چشم ها و خط چشم مناسب آن ها

خط چشم مناسب چشم درشت

برای افرادی که دارای چشم های درشتی هستند مناسب ترین نوع خط چشم که بتوانند زیبایی چشم هایشان را چندان برابر کنند کشیدن خط چشم پهن است که با این نوع خط چشم می توانند چشم ها را کوچک تر و گردتر نشان دهند بهتر است تا در این حالت چشم از مداد سیاه برای پر کردن خط در داخل چشم ها استفاده کنید زیرا وقتی داخل چشم سیاه شود، چشم کوچک‌تر و گردتر جلوه می‌ کند.

خط چشم مناسب چشم گود رفته

افرادی که دارای چشم گود رفته هستند نباید از مداد سیاه برای داخل چشم و یا اطراف چشم استفاده کنند چون چشم‌هایتان خیلی ریز و گودرفته‌تر جلوه خواهند کرد بهتر است تا برای زیبایی بیشتر چشم ها از یک خط‌چشم باریک و ظریف استفاده کنید به جای سایه های با رنگ تیره بهتر است تا از سایه‌های روشن کمک بگیرید.

خط چشم مناسب
چشم گود رفته

خط چشم مناسب چشم از حدقه بیرون زده

5 حقیقت درمورد دئودورانت یا ضد عرق ها و اثراتشان
مشاهده

معمولا افرادی که دارای چشم های با حالت بیرون زده هستند بهترین نوع خط چشم این است که از خط چشم پهن در کنار سایه تیره به‌ عنوان مکمل استفاده کنید چون سایه تیره بیرون ‌زدگی چشم را تا حدود زیادی می ‌پوشاند.

خط چشم مناسب چشم ریز

بیشتر افراد دوست دارند تا چشم هایی درشت و جذاب را داشته باشند امروزه با سبک های جدید آرایشی می توان که حالت های زیبایی را به چشم ها بخشید در افرادی که دارای چشم ریز هستند بهتر است تا برای درشت جلوه کردن بالا و پایین چشم را خط چشم بکشید زیرا این نوع خط چشم باعث درشت ‌تر دیده شدن چشم ها می شود.

 

خط چشم مناسب چشم های پف دار

مناسب ترین نوع خط چشم برای این دسته از خانم ها خط چشم پهن است که با این طرح می توانند تا پلک ها را بزرگ تر نشان دهند. اول از قسمت پهن خط چشم شروع می‌کنیم و در جایی که باید خط را بین مژه‌ها بکشیم، سپس به گوشه خارجی چشم نزدیک می ‌شویم و خط چشم را پهن می‌کشیم.

خط چشم مناسب
خط چشم دنباله دار

خط چشم مناسب چشم با فاصله

کشیدن خط چشم به حالت گوشه دار مناسب ترین طرح خط چشم برای افرادی است که چشم هایشان با فاصله است بهتر است این افراد در کشیدن خط چشم از خط ‌چشم ‌های گوشه‌دار استفاده کنند.

خط چشم مناسب چشم نزدیک به هم

بهترین طرح خط چشم برای خانم هایی که حالت چشم نزدیک به هم دارند استفاده از خط چشم نیمه است از این رو بهتر است تا برای کشیده تر شدن چشم ها در قسمت انتهای چشم کار کنید تا به این ترتیب فاصله بین چشم‌ ها بیشتر جلوه کند و زیبایی خاصی را تجربه کنید.

لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک را بیشتر بشناسید
مشاهده

خط چشم مناسب چشم گردی

در این حالت چشم بر عکس طرح خط چشم ،چشم های نزدیک به هم باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریک بکشید و بعد به مرور تا انتها آن را پهن کنید و در انتها برای کشید تر شدن چشم گوشه خارجی چشم را بکشید و گردی آن را بپوشاند.

 

خط چشم مناسب چشم های بادومی

معمولا افرادی که دارای این نوع حالت چشم هستند به راحتی می توانند خط چشم هایی ساده و راحتی را بر روی چشم هایشان بکشند این افراد از زیباترین مدل چشم برخوردار هستند و خط چشم هایی که به اصطلاح بالدار هستند برای چشم های بادومی مناسب‌اند.

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.