آرايش عروس

ترفندهای زیباتر شدن آرایش عروس

در روز عروسی شما کل روز در مرکز توجه همه قرار دارید و هر کدام از میهمان هایتان در مورد شما نظری می دهند پس شما باید از همه لحاظ عالی باشید به خصوص آرایش.آرایش عروس

آرایش عروس

آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از جشن هایش داشته باشد. اما چنین آرزویی بدون داشتن یک آرایش مناسب و لباس مناسب امکان پذیر نیست. لازم نیست آرایش گران قیمت و لباس فوق العاده خاصی داشته باشید.برای بیش ترین زیبایی، بهترین ترفند این است که شبیه خودتان دیده شوید.

 

تناژ پوست

 

مهم نیست لب هایتان چقدر براق یا چشم شما چقدر بزرگ است، اگر رنگ پوستتان مناسب نباشد و یا چرب یا بی رنگ باشد نمی توانید زیبا دیده شوید. اولین اولویت شما باید این باشد که مطمئن شوید پوستتان عالی دیده می شود، سپس به سراغ لب، چشم و گونه ها بروید.

چشم ها یا دهان را در آرایش عروس انتخاب کنید

قانون پایه ای آرایش این است که روی چشم یا دهان خود تمرکز کنید. کار کردن زیاد روی هردو باعث می شود صورتتان مسخره دیده شود. اگر تصمیم دارید چشم هایتان را زیاد آرایش کنید بهتر است از رنگ های ملایم برای لب ها استفاده کنید.

 

 

فر کننده ی مژه برای آرایش عروس استفاده کنید

فر کردن مژه ها باعث می شود چشمان شما بزرگ دیده شود. برای زیاد کردن کارایی فرمژه قبل از استفاده برای سه ثانیه آن را با حرارت سشوار گرم کنید. قبل از استفاده آن را روی مچ دستتان امتحان کنید تا زیاد داغ نشده باشد. راه دیگر استفاده از مژه مصنوعی برای این روز بزرگ است.

دسته بندی های عطر رایحه و نت های آن
مشاهده

 

آرایش و زیرسازی پوست

درست مانند اینکه قبل از رنگ کردن دیوار زیرسازی انجام می دهید باید برای صورتتان نیز این کار را بکنید. برای جلوگیری از پخش شدن سایه درون چشم بهترین راه استفاده از زیرسازهای سایه است. زیرسازها تمام خطوط و منافذ پوستی را پر کرده و مواد آرایشی بدون تلاش زیاد روی پوستتان خوب می نشینند.

ترفندی برای نگه داشتن رژلب (روش تثبیت رنگ رژ روی لب)

  • روز عروسی لب های خود را با وازلین لایه برداری کنید. آن را با یک مسواک قدیمی به آرامی با حرکات دایره ای روی لب های خود بکشید.
  • زمان آرایش کردن داخل لب ها را با خط لب پر کنید.
  • رژ یا برق لب را روی آن بزنید. خط لب راه کلیدی برای تثبیت رنگ رژ است.
  • خط لب را همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید در طول روز آن را تمدید کنید.

 

 

نکات تکمیلی

 

 توجه داشته باشید که مدل موی فر ، مدلی است که از مد می افتد و اگر دوست دارید همیشه روی مد باشید مدل های ساده تر را انتخاب کنید.لطفا هنگام انتخاب آرایشگر برای مراسم عروسی به مهارت او توجه کنید نه سابقه و قیمت کار او.

 سعی کنید آرایش های اروپایی و ساده را برای خود انتخاب کنید نه آرایش های خلیجی و عربی و تند ، چون بعد از مدت بسیار کوتاهی از مد می افتد و حتی خجالت می کشید عکس های تان را به کسی نشان دهید. اکثر عروس های ایرانی برای رقابت با عروس های دیگر دست به کار وحشتناک می زنند در حالی که استفاده از آرایش های تند به معنی زیباتر شدن شما نیست ، گاهی اوقات این نوع آرایش ها بسیار زشت و زننده جلوه می کنند . ضمنا یادتان باشد که نوع آرایش شما نشانگر شخصیت شماست.

10 چربی سالم برای رژیم کتو
مشاهده

 

 بسیاری از عروس خانم های به دنبال این هستند که در روز عروسی شان تغییر کنند و به همین علت از رنگ موهای غیر طبیعی آرایش های تند و زننده ، لنزهای رنگی و … استفاده می کنند که در اصل با استفاده از این ها چهره ی طبیعی، ملیح و دخترانه شان را از دست می دهند. به شما توصیه می کنیم که حداقل در شب ازدواج تان سادگی را انتخاب کنید چون عکس های آن تا آخر عمر به یادگار می ماند و بهتر آن است که نتوان سال عروسی را با دیدن عکس ها حدس زد. ضمنا چهر ه ی دخترانه ی شما چیز با ارزشی است که هرگز نمی توانید آن ر ا دوباره بدست آورید و باید قدر آن را بدانید . کمی به این موضوع فکر کنید که شخصی پیدا شده که شما را همان طور که هستید دوست دارد و می خواهید این موضوع را جشن بگیرید ، پس بهتر است هویت و شخصیت واقعی تان را حفظ کنید.

 

 عده ای از عروس خانم ها که در آرزوی داشتن چشم های رنگی هستند و از لنزهای رنگی استفاده می کنند باید بدانند که این لنزهای ارزان که در بازار و لوازم آرایش فروشی ها موجودند اصلا در چشم طبیعی نیستند و گاهی باعث حساسیت و سرخ شدن چشمان تان می شوند . ما به شما توصیه می کنیم اگر قصد استفاده از لنز را دارید حداقل از یک هفته قبل نوع مرغوب آن را تهیه و استفاده کنید تا چشمان تان به داشتن لنز عادت کنید و اگر قرار است چشم تان به لنز حساسیت داشته باشد قبل از روز عروسی متوجه این موضوع بشوید.

9 تا از تصور اشتباه از عطر و ادکلن که اکثر افراد دارند
مشاهده

 

نکته ی بسیار مهمی که هنوز در بسیاری از نقاط ایران و هم چنین در بسیاری از آرایشگاه ها رعایت نمی شود اصلاح صورت و ابروی عروس است . در نقاطی از ایران که رسم بند انداختن دارند توجه داشته باشند که حداقل از سه  چهار روز قبل از عروسی این کار را انجام دهند تا سرخی ، تورم ، خارش و حساسیت های احتمالی آن در این سه روز برطرف شود . ضمنا اگر هم ابروها تک و توک در آمده باشد آرایشگر در همان روز عروسی می تواند به راحتی آن ها را بردارد. هم چنین قبل از بند انداختن از محلول های ضدعفونی کننده و یا الکل استفاده کنید . بعد از آن هم دوباره پوست را ضدعفونی کرده و از کمپرس آب سرد یا یخ استفاده کنید . امروزه می توانید ژل هایی را از داروخانه ها تهیه کنید که برای رفع التهاب پوست بعد از اپیلاسیون و بند انداختن استفاده می شوند.

 

 

در بسیاری از آگهی ها و یا آرایشگاه های تبلیغاتی مثل گریم عروس ، گریم سه بعدی و دو بعدی و … دیده می شود که نباید به آن ها زیاد توجه کرد . چرا که همه ی چهره ها به گریم نیاز ندارند و عروس هم هنر پیشه نیست. ضمنا یادتان باشد که معمولا برای عناوین گریم و … پول بیشتری راباید بیهوده بپردازید . معمولا گریم عروس در مواردی استفاده می شود که عضوی از صورت نقصی داشته باشد.

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.