انواع کرم‌های ترمیم کننده زخم

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم به شما در روند بهبودی جای اسکار و زخم کمک به سزایی می کند. در پایان یک روز طولانی، مراقبت از پوستتان احتمالاً آخرین کاری است که می‌خواهید انجام دهید اما اگر فقط از یک محصول بعد از شستن صورتتان استفاده می‌کنید، پس باید بدانید که دلایل بسیار قانع کننده‌ای وجود دارد که ثابت می‌کند استفاده از کرم شب بسیار ضروری است. به گفته دکتر میشل گرین، متخصص پوست، خواب شب زمان‌ترمیم پوست شما است، بنابراین با استفاده از کرم شب (لایه نازک پوست) پوستتان را افزایش دهید و زخم‌های خود را ترمیم کنید.

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم چگونه وارد عمل می شود؟

دکتر میشل گرین افزود: بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم یا شب، عملکردهای متفاوتی نسبت به مرطوب کننده‌های روزانه دارند. به طور معمول، آن‌ها برای جلوگیری از علائم پیری و سایر مسائل پوستی، آبرسانی شدید انجام می‌دهند و از موادی تشکیل شده‌اند که با علائم‌پیری و افزایش سن به شدت مبارزه می‌کنند. از نئولانی گونزالز، متخصص پوست و مو و زیبایی نیز شنیدیم که می‌گوید کرم‌های شبانه و ترمیم کننده از مواد خاص‌تری نسبت به مرطوب کننده‌های روزانه تشکیل شده‌اند که با پوسته پوسته کردن پوست برای بهبود بافت پوست عمل می‌کنند و حاوی آبرسان های بیشتری برای تکمیل کردن رطوبت از دست رفته پوست در طول روز هستند.

بنابراین در صورت استفاده از کرم‌ترمیم کننده زخم هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید کمتر خسته و پف کرده به نظر می‌رسید. این کرم‌ها همچنین حاوی موادی مانند رتینول (نوعی ویتامین اِی) هستند که نباید در طول روز استفاده شوند.

تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان
مشاهده

انواع کرم‌ ترمیم کننده زخم (+معرفی بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم به تفکیک پوست)

مانند بسیاری از محصولات مراقبت از پوست، کرم‌های شب تنوع بسیار زیادی دارند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. به طور کلی، گونزالز پیشنهاد می‌کند که به دنبال کرم شبی باشید که حاوی اسید هیالورونیک، گلیسیرین و سرامیدها برای آبرسانی، رتینول به عنوان ضد آکنه و ضد پیری و آنتی اکسیدان هایی مانند رسوراترول برای محافظت در برابر استرس محیطی باشد. همچنین، اسید گلیکولیک به پوسته پوسته شدن و بازسازی لایه‌های پوست کمک می‌کند، و نیاسین آمید برای رفع قرمزی در افرادی که دارای روزاسه (نوعی بیماری پوست) و آکنه هستند، کمک می‌کند.

در اینجا، ما از یازده متخصص پوست خواسته‌ایم تا توصیه‌های خود را در مورد آن کرم‌هایی که ارزش خرید دارند، آن‌هایی که با آکنه و علائم اولیه پیری مبارزه می‌کنند، بگویند.

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم کراوی

بهترین کرم شب

کرم شب Cereva بازسازی کننده پوست

گونزالز و دبرا جلیمان، متخصص پوست و استادیار پوست و مو در دانشکده پزشکی Icahn هر دو کرم شب داروخانه‌ای CeraVe را پیشنهاد کردند، که جلیمان می‌گوید این کرم نتیجه‌ای بسیار عالی دارد که قابل مقایسه با کرم‌های گران قیمت است. او سرامیدها و اسید هیالورونیک موجود در این کرم را آبرسانی عالی برای پوست و نیاسین آمید را به عنوان کاهنده قرمزی می‌نامد. او می‌گوید: «این یک مرطوب کننده عالی برای وقتی است که هوا سرد می‌شود و پوست شما شروع به از دست دادن رطوبتش می‌کند.»

جوردانا متیولی، متخصص پوست، این کرم را به عنوان کرم مورد علاقه‌اش معرفی کرد. وی می‌گوید: «برای پوست‌های نرمال، لوسیون مرطوب کننده صورت CeraVe PM دارای یک بافت غیر چرب با روشن کنندهٔ نیاسین آمید و ترمیم کننده سرامید پوست است و همچنین یکی از کرم‌های شبانه مقرون به صرفه در این لیست است.» بنابراین، دو متخصص پوست با بررسی‌های انجام شده این کرم را بهترین نوع کرم شب می‌نامند.

چگونه در طی هفت روز پوست شاداب و درخشنده داشته باشیم؟
مشاهده

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم برای پوست حساس

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم برای پوست‌های حساس

کرم Neutrogena با آبرسانی قوی برای پوست‌های حساس

دکتر آنا کارپ متخصص پوست و مو در موسسه پوست نیویورک می‌گوید: «این کرم یکی از کرم‌های مورد علاقه من است و برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار مناسب است. این کرم ابتدا احساس خنک شدن به پوست می‌دهد و حاوی اسید هیالورونیک است که رطوبت اضافی پوست را فراهم می‌کند (به دلیل توانایی نگه داری آب ۱۰۰۰ برابر وزن اش).» وی همچنین خاطرنشان کرد که فرمول این کرم به گونه‌ای است که به سرعت جذب پوست می‌شود. این کرم مورد علاقه متخصصان پوست است زیرا به گونه‌ای طراحی شده است که بهترین مرطوب کننده برای پوست‌های خشک، نرمال و چرب است که باعث شده ما این کرم را همه کاره و مقرون به صرفه بنامیم. کرم شبی که برای انواع پوست مفید است.

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم و آبرسان

کرم شب Burt bees با خاصیت آبرسانی

برخی از افرادی که پوست حساس دارند ترجیح می‌دهند که کرم طبیعی‌تری استفاده کنند که گونزالز کرم burt bees را برای آنها پیشنهاد می‌کند. این محصول برای افردای که پوست حساس دارند بسیار عالی است. همچنین این محصول روی حیوانات تست نشده است و از مواد حیوانی نیز در مواد تشکیل دهنده‌اش استفاده نشده است.

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم

بهترین کرم شب برای پوست‌های مستعد آکنه

کرم‌ترمیم کننده cetaphil Rich

به گفتهٔ دکتر گرین کرم cetaphil Rich مناسب افرادی است که پوست مستعد به آکنه دارند. همچنین این کرم تجویز متخصصان پوست برای پوست‌های مختلط است. دکتر فرانسسکا فوسکو گفته است که این کرم بدون ایجاد منافذ، پوست را آبرسانی می‌کند که این باعث می‌شود انتخاب مناسب برای افرادی باشد که منافذ بازی دارند.

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم برای پوست‌های خشک

کرم Augustinus Bader

زیمرمان کرم Augustinus Bader را که با دو فرمول (یک فرمول برای پوست‌های نرمال تا چرب و فرمول دیگر برای پوست‌های خشک) ساخته می‌شود را پیشنهاد می‌کند. کرمی مناسب برای شب‌هایی که خسته هستید و وقت زیادی برای رسیدگی به پوستتان ندارید. با عملکرد قوی و مناسب این کرم در زمان کم می‌توانید علائم پیری را کندتر و کمتر کنید. این کرم کاملاً علمی با فناوری بالا است که: شامل اپی ژنتیک است که سلولهای بنیادی بدن را فعال می‌کند تا هنگام خواب، پوست بازسازی و ترمیم شود. قیمت این کرم بالا است، اما همانطور که ریو خاطرنشان کرد، این کرم بسیار محبوب است، و کاتلین هو در مجلهٔ Cut نیز نوشته است که وقتی این کرم را امتحان کردم، پوست خودم را سالم‌تر و شاداب‌تر احساس می‌کردم.

ساخت میسلار واتر خانگی
مشاهده

آنی چیو، متخصص پوست و مو، که بنیانگذار موسسه The Derm در منهتن نیویورک است، برای رفع کدری پوست کرمی را پیشنهاد داده است که چربی طبیعی پوست را با کلسترول، سرامید ها و اسیدهای چرب بازسازی می‌کند. چیو نیز می‌گوید این کرم باعث می‌شود که بافت پوست قوی‌تر شود و پوست مرطوب‌تر شود که این باعث می‌شود احتمال از دست دادن رطوبت طبیعی پوست کمتر شود. این کرم با بسیاری از مواد درخشان کنندهٔ پوست مانند ویتامین E تهیه شده است که پوست را بدون ایجاد احساس چربی مرطوب می‌کند.

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم برای پوست‌های نرمال تا مختلط

کرم شب‌ ترمیم کنندهٔ Olay Regenerist

در اینجا یکی دیگر از محصولات داروخانه‌ای معرفی شده است. گونزالز و هادلی کینگ متخصص پوست در نیویورک و استاد پوست در کالج پزشکی ویل از دانشگاه cornell این کرم را بخاطر داشتن عناصر آبرسان پیشنهاد کرده است. گونزالز می‌گوید: «این کرم دارای آنتی اکسیدان ها، عصاره چای سبز و یک مجموعه پپتید B3 است که به آبرسانی و رفع لکه‌های پوستی کمک می‌کند.»

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم حاوی رتینول (نوعی ویتامین A)

کرم شب AlphaRet

رتینول یک محصول ضد پیری بسیار معروف و یکی از بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم شناخته می شود. همچنین دکتر گرین گفته است که برای افرادی که پوست چرب دارند نیز مفید است. او می‌گوید: «به دنبال محصولاتی باشید که حاوی رتینول هستند زیرا این محصولات بدنبال تسهیل گردش خون مؤثر در کمتر کردن منافذ شما هستند.» علاوه بر این، رتینول به کاهش چین و چروک کمک می‌کند. رتینول همچنین با کوچک کردن منافذ پوست باعث می‌شود که پوست‌های چرب براق نشوند.

طرز تهیه انواع ماسک ‌های پاییزی در خانه
مشاهده

اگر می‌خواهید یک کرم شب حاوی رتینول را امتحان کنید، موارد مثبت زیادی از نظر کارپ در کرم AlphaRet وجود دارد، (کارپ) این کرم را بسیاری دوست دارند زیرا یک رتینول غیر تحریک کننده است که گلیکولیک و اسید لاکتیک دارد، که به روشن شدن لکه‌های تیره و لایه برداری پوست کمک می‌کند. هر شب می‌توانید یک لایه نازک روی تمام صورت خود بمالید.

همچنین در مورد این کرم شب دکتر متیولی می‌گوید: این کرم دارای ترکیبی شگفت انگیز از رتینول و اسید گلیکولیک در ترکیب آنتی اکسیدان های مرطوب کننده است که تقریباً برای هر نوع پوستی به اندازه کافی آبرسان است. همچنین متیولی افزود که این کرم برای افراد بالغ بسیار مناسب است زیرا باعث کاهش چین و چروک می‌شود. جرمی برائر، متخصص پوست، این کرم را یکی از کرم‌های خوب معرفی می‌کند و می‌گوید رتینول مادهٔ ضروری برای آبرسانی پوست در کرم‌های شب است و کرم AlphaRet این ویژگی را دارا می‌باشد.

بهترین کرم‌ ترمیم کننده زخم

بهترین کرم شب طبیعی و ارگانیک

کرم شب Goop Replenishing

دکتر ریچاردز و دکتر تامسون دربارهٔ مرغوب بودن کرم شب Goop هم‌نظر هستند. تامسون خاطرنشان کرد که این کرم مزایای گیاهی و مواد معدنی دارد که این میزان بیش از مواردی است که در مرطوب کننده‌های داروخانه‌ای پیدا می‌کنید. تامسون می‌گوید: «به علاوه، شما از مزایای درمانی ترکیبات گیاهی این کرم نیز استفاده می‌کنید.» ریچاردز پیشنهاد می‌کند که این کرم را بیشتر پوست‌های چرب برای آبرسانی استفاده کنند. او می‌گوید: «بعد از استفاده از این کرم شما متوجه تغییر پوستتان که روشن‌تر و مرطوب‌تر می‌شود، خواهید شد.»

 

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

filimo
خرید عطر و لوازم آرایشی بهداشتی
قیمت عالی
فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.